Рейтинг
+25.15

Futbol

32 üzv, 37 topik

Futbol haqqında 20 maraqlı məlumat

Uzun illərdir, idmanın şahı sayılan futbol dünyanın ən sevilən idman növüdür.Yaşlı-uşaq, qadın fərq etmədən hər kəsin diqqətini və marağını özünə cəzb etməyi bacaran futbol oyunu, tarixi boyunca bir çox maraqlı hadisəyə şahidlik etmişdir. Kayzen.az olaraq, futbol haqqında bir-birindən maraqlı 20 faktı sizlər üçün araşdırıb bir araya topladıq. 


Davamı →

Bayerin futbol dünyasındakı əsas rəqibləri

  • Futbol

Bayer sadəcə futbol klubu deyil, Almaniya və Avropa futbolunun əsl əfsanəsidir. Mövcud olduğu onilliklər ərzində komanda bir çox rəqiblərlə qarşılaşıb, lakin onlardan yalnız bir neçəsi Bayer üçün real rəqib statusu ilə öyünə bilir. Bunlar həm oyunçuların, həm də azarkeşlərin həmişə səbirsizliklə gözlədiyi qarşıdurmalardır.


Davamı →

Futbol dünyasının ən sensasiyalı nəticələri: çempionatının yüksək divizionunu tərk edən nəhənglər

  • Futbol

Futbol sürprizlər və sürprizlərlə dolu idman növüdür. Bəzən ənənəvi olaraq öz liqalarında dominantlıq edən böyük və məşhur klublar çətinliklə üzləşir və birdən-birə yüksək divizionu tərk edirlər. Bu yazıda biz nəhənglərin öz ölkələrinin yüksək liqalarından kənarda qaldıqları zaman futbol tarixində ən sensasiyalı nəticələrə nəzər salırıq.


Davamı →

Harri Keynin keçidi məqsədəuyğundur, çünki "Bavariya" elit statusunu bərpa etmək istəyir

  • Futbol

Bir aydan çox müddət davam edən «Bavariya» və «Totenhem» arasındakı danışıqların böyük bir hissəsi əsasən ictimaiyyət önündə aparıldı və nəticədə Harry Kane nəhayət Almaniyada çempion olmuş komandanın oyunçusu oldu. Lakin gəlişi yalnız 24 saatdan çox olmadan «Bavariya», Almaniya Süperkuboku finalında «RB Leypsiq»ə 3-0 hesabı ilə məğlub olunca əvvəlki məşqçinin moralli çox çoxalmağa başladı.


Davamı →

Şimali Amerikanın ən uğurlu futbol ölkəsi

  • Futbol

Şimali Amerika, futbolun Amerika futbolu və beysbol kimi digər populyar idman növlərinin kölgəsində qaldığı bir qitədir. Ancaq burada həm beynəlxalq arenada, həm də klub yarışlarında ciddi uğurlar qazanan futbol ölkələri var. Bu yazıda Şimali Amerikada müxtəlif futbol ölkələrinin nailiyyətlərinə nəzər salacaq və hansının ən uğurlu hesab edildiyini müəyyən etməyə çalışacağıq.


Davamı →

Premyer Liqa tarixinin ən yaxşı əcnəbi futbolçuları

İngiltərə Premyer Liqası (EPL) dünyanın ən nüfuzlu və möhtəşəm futbol liqalarından biri hesab olunur. Zəngin tarixi ərzində Premyer Liqa dünyanın hər yerindən ən yaxşı oyunçuları cəlb edib. “Legioner” kimi tanınan bu oyunçular fərq yaratmaq və futbol bacarıqlarını ən yüksək səviyyədə nümayiş etdirmək üçün müxtəlif ölkələrdən İngiltərəyə gəliblər.

Bu yazıda indiyə qədər Premyer Liqada oynamış ən yaxşı əcnəbi futbolçulara nəzər salırıq. Onlar oynadıqları klubların ikonasına çevrildilər və ingilis futbol tarixində silinməz iz qoydular.


Davamı →

AVRO 2024-ə vəsiqə. F qrupu. Komanda əmsalları, proqnozlar, əmsallar

Avropa çempionatının seçmə oyunlarının bir neçə aylıq uzun fasilələrlə keçirilməsinə baxmayaraq, bu döyüşlər futbolsevərlərin və mərcçilərin böyük marağına səbəb olur. Qarşıdan gələn AVRO-2024-də 24 komanda iştirak edəcək və turnirin özü Almaniyada keçiriləcək. Ənənəvi təsnifat yolu ilə 20 komanda turnirin final mərhələsinə vəsiqə qazanacaq. Bu il seçmə mərhələ hər birində 5 və ya 6 komanda olmaqla 10 qrupa bölünür. Hər qrupdan ilk 2 yeri tutan komanda birbaşa Avropa çempionatına vəsiqə qazanacaq.


Davamı →

"Napoli" Çempionlar Liqasının 1/4 final mərhələsinin əsas məyusluqlarından biridir

İstənilən kontekstdə “Napoli”ni “uduzmuş” kimi təsvir etmək son dərəcə sərt görünür. Onlar Luciano Spallettinin rəhbərliyi altında inanılmaz bir mövsüm keçirirlər və bir yayın narazılığından sonra bütün gözləntiləri üstələyirlər.

1990-cı ildən bəri ilk Skudetto sadəcə formal xarakter daşıyır. Çərşənbə axşamı gecəsi Çempionlar Liqasından kənarda qalmalarına baxmayaraq, azarkeşlər Dieqo Armando Maradona stadionunda oxuduqları kimi: «Biz titul qazanacağıq» və "Ürəyimizdə bir arzumuz var". Bu arzu bir neçə həftə ərzində gerçəkləşəcək və Neapoldakı bütün partiyaların alovunu yandıracaq.


Davamı →

Qadın Futbolunun Yüksəlişi: Əsas Anlar və İkonik Fiqurlar

Müasir reallıqlarda qadın futbolu necə inkişaf edir

Son illər qadın futbolu getdikcə populyarlaşır və bütün dünyada tamaşaçıların diqqətini cəlb edir. Bu idman növünün inkişafı sürətlə gedir və getdikcə daha çox qadın komandaları öz pərəstişkarlarını yüksək keyfiyyətli və maraqlı oyunla sevindirir. Bu yazıda qadın futbolunun inkişafının əsas məqamlarına və bu istiqamətdə ikonik simalara nəzər salacağıq.


Davamı →

Çempionlar Liqasının əsas sürprizinin fəlakəti: Brugge çox sərt şəkildə yuvarlandı

Çempionlar Liqasında «Brügge»nin belə kəskin düşməsinin əsas səbəbi nədir?

Belçikanın «Brügge» klubu Çempionlar Liqasının 1/8 final mərhələsinin ilk oyununda «Benfika»ya uduzub — 0:2. Mövsümün payız hissəsində nə baş verdiyini bilməsəydik, bu nəticələr bizi bu qədər təəccübləndirməzdi.

Ümumiyyətlə, “Brügge” klubunu pley-offda görmək qeyri-adi haldır, üstəlik, onlar burada özlərinə çox tez yer ayırıblar.

Sən xatırlayırsan? «Brügge» qrup mərhələsində ağlasığmaz bir şey etdi: ilk üç turda «Bayer», «Porto» və «Atletiko»nu ümumi 7:0 hesabı ilə məğlub etdi, sonra Madriddə (0:0) qalib gəldi və bir neçə raundda pley-offa vəsiqəni təmin etdi. sona qədər.


Davamı →