Рейтинг
+26.55

göz xəstəlikləri

21 üzv, 49 topik

Rəng korluğu nədir? (Daltonizm)

Rəng korluğu rənglərin və ya rənglər arasındakı fərqlərin qəbul edilə bilməyəcəyi görmə pozğunluğudur. Qırmızı və yaşıl kimi rənglərin tez-tez qarışması şəklində ortaya çıxan rəng korluğu nadir hallarda bütün rənglərin boz və onun çalarları kimi qəbul edilməsi kimi görülə bilər.


Davamı →

Uşaq göz xəstəlikləri

Gözdə ifrazat və qanama
Körpələrdə doğuşdan sonrakı ilk 15 gündə ifrazat və qanama əmələ gələ bilər. Başlama günü, ifaratın rəngi və təbiəti vacibdir. Müalicəni oftalmoloq başlamalıdır. 1-2 aydan sonra olan qızartı və ifrazat xüsusi müalicə tələb etmir. 1 və ya 2 gündən çox davam edərsə, damcılardan istifadə etməyiniz lazım ola bilər.

Gözün qızarması bəzən buynuz qişa ilə əlaqəli bir vəziyyət ola bilər. Körpə gözlərini qıyırsa və ya yaşarma varsa, mütləq oftalmoloqa müraciət etmək lazımdır.


Davamı →

Göz yaşı

Ən təbii dezinfeksiyaedici: göz yaşı
Orqanizmimizdə həyati əhəmiyyətə malik bir çox maye ifraz olunur. Bunlardan biri də göz yaşıdır. 98.2 %-i sudan ibarət göz yaşı tərkibində fərqli miqdarlarda müxtəlif maddələr olan çox xüsusi mayedir. Qalan hissəsində qan plazması ilə eyni miqdarda sidik cövhəri və plazmadakından daha az miqdarda qlükoza, duzlar və üzvi maddələr yerləşir. Göz yaşının bu möhtəşəm birləşməsi sağlam görmək üçün çox vacibdir.

Davamı →

Yaşa görə göz xəstəlikləri

Yaşımızdan asılı olaraq gözlərimiz bir çox xəstəliklərlə qarşı-qarşıyadır.
Prof. Dr. Cengiz Arasa görə 0-1 yaş dövründə görmə qabiliyyətinin itmə səbəbi anadangəlmə anomaliya və bu növ xəstəliklərdən irəli gəlir.

Anadangəlmə xəstəliklərin arasında ilk pillədə katarakta, qlaukoma, ön seqment-kornea anomaliyaları dayanır.


Davamı →

Göz təzyiqinin qarşısını almaq üçün 4 tövsiyə

  1. Mütəmadi olaraq idman edin
    Sağlam bir həyatın açarlarından biri olan idman, göz təzyiqinə gəldikdə də önə çıxır. Çünki zəif qan dövranı gözdəki damarların sərtləşməsinə səbəb olur və bu da göz təzyiqi riskini artırır. Ağır hərəkətlərdən daha çox elastikliyi artıran və hər gün 20-30 dəqiqəlik sağlam bir həyat üçün kifayət edən sadə ürək məşqləri göz təzyiqinin qarşısını alır.

  2. Şəkər və duzun istifadəsinə diqqət yetirin 
    Xörək duzu əvəzinə dəniz və ya Himalay duzunu seçməlisiniz. Ancaq yeni araşdırmalara görə təkcə duz deyil şəkər də qan təzyiqini artırır. Beləliklə, diabet və qlaukoma arasındakı bir əlaqə haqqında danışa bilərik. Vurğulanacaq məqamlardan biri də şəkərlə zəngin, işlənmiş qidalardan və hazır qidalardan çəkinməkdir. Brokoli, gül kələm, kərəviz, çuğundur, soğan, xiyar və kələm kimi kalium olan qidalara da üstünlük verməlisiniz.

Davamı →

Yaxından çox uzağı yaxşı görürsünüz?

Uzaqdan görmənin elmi adı – hipermetropiya yunan sözü olub, «hyper» – artıq, «metron» – ölçü, «ops» isə göz deməkdir. 18 yaşdan yuxarı şəxslər arasında uzaqdan görmənin yayılma tezliyi orta hesabla 35-45% təşkil edir. 7-12 yaşlı uşaqlarda hipermetropik refraksiya fizioloji xarakter daşıyır. Uzaqdan görmə 3 yaşa qədər uşaqların 90%-də, 13-14 yaşlı yeniyetmələrin isə 35%-də müşahidə olunur.Miopiyada (yaxından görmə) olduğu kimi hipermetropiyanın da inkişafının əsasını sındırma qüvvəsinin gözün ön-arxa ölçüsünə uyğun gəlməməsi təşkil edir. Lakin


Davamı →

Uşaqlarda miyopiya

Miopiya (yaxından görmə) – gözün şüa sındırma qüvvəsinin (refraksiya) qüsuru olub, təsvirin gözün kökündə, torlu qişada deyil, onun önündə fokuslanması ilə xarakterizə edilir. Miopiya zamanı insan uzaq məsafədə yerləşən əşyaları aydın şəkildə seçə bilmir, yaxını isə əksinə, yaxşı görür. Belə şəxslərdə göz yorğunluğu, baş ağrıları, qaranlıqda görmənin pozulması müşahidə edilir. Diaqnostika prosesində vizometriya (görmənin yoxlanması), skiaskopiya, refraktometriya, oftalmoskopiya, biomikroskopiya, gözün ultrasəs müayinəsi aparılır. Miopiyalı pasiyentlərə mənfi göstəricili, səpələyici linzalarla eynək və ya kontakt linzalar təyin olunur. Yaxından görmənin cərrahi üsullarla (lensektomiya, fakik linzaların implantasiyası, radial keratotomiya, keratoplastika, kollagenoplastika) və ya Eksimer lazer cərrahiyyəsinin (LASEK, FRK və s.) köməyilə korreksiyası mümkündür.

Davamı →

Göz quruluğunun səbəbləri və müalicəsi

Göz yaşları gözün daha rahat hərəkət etməsini təmin edir. Göz yaşının əskikliyi gözdə yanma, sancma və qızartı kimi vəziyyətlər meydana gətirə bilər. Göz quruluğu ciddiyə alınmasa, xroniki formaya keçə bilər. Göz yaşı gözləri toz, duman, külək kimi ətraf mühit faktorlarından qoruyur.
Gözləri qırpmaqla ifraz olunan göz yaşı gözün səthinə yayılaraq gözün təmizlənməsinə və nəmləndirilməsinə imkan yaradır. Göz yaşları azaldıqda gözlərdə yanma, sancma və qızartı kimi problemlər yaranır.

Davamı →