Рейтинг
+48.30

Xoşbəxtlik üçün

54 üzv, 59 topik

Xoşbəxtliyin açarı

Valideyn olaraq övladınızın xoşbəxtliyi sizin üçün ən ümdə məqsəddir. Bu məqsədlə onun hər bir arzusunu yerinə yetirməyə, saysız hesabsız oyuncaqlar almağa, ən yeni geyim və texnoloji avadanlıqları tez bir zamanda ona yetişdirməyə hazır olduğunuz da təbiidir. Bəs bilirsiniz ki, sizin bütün bu növ səyləriniz onları yalnız qısa müddətdə xoşbəxt edə bilir? Xoşbəxtliyin övladınız üçün ömür boyu sürəcək həyat tərzinə çevrilməsi üçün heç də bu qədər maddiyata ehtiyac yoxdur. Gərək olan yalnız sizin sevginiz və dəstəyinizdir.

İlk növbədə övladlarınızı daha yaxından tanımağa çalışın. Onların özlərini ifadə etməkdə çətinlik çəkdikləri ilk aylarında qığıltılarından, ağlamaqlarından, daha böyük yaşlarında üz ifadələrindən hərəkətlərindən balalarınızı narahat edən məqamları vaxtında sezin.
Davamı →
 

Vanqadan 20 tövsiyə

1. Səhərinizi təbəssümlə açın. Təbəssümlə açılan səhər sizə gün ərzində uğur və sevinc gətirəcək.

2. Hər gün heç olmasa bir dəfə, hətta kiçik olsa da belə bir xeyirxah əməliniz olsun. Bunu etsəniz qocaldıqda keçmişinizə nəzər salarkən yaşanmış illəriniz üçün peşimançılıq keçirməyəcəksiniz.

3. Elə düşünməyin ki, bütün həyatınız hələ qarşıdadır. Bu yanlış düşüncədir. Çünki cavanlıqla qocalıq arasındakı məsafə çox qısadır.

4. Bu günün işini sabaha saxlamaq kimi vərdişi özünüzdən uzaq edin.

5. Tənbəlliyin daşını atın. Təbiət öz hərəkətində dayanmaq və ləngimək bilmir, tənbəllik edib ləngiyənləri isə sərt cəzalandırır.
Davamı →
 

Bizə xoşbəxt olmağa nə mane olur?

1.Hamının xoşuna gəlmək cəhdi

Bu ən başlıca səhvdir. Hamının xoşuna gəlmək mümkün deyil. Bu, qətiyyən sizin nə dərəcədə yaxşı insan olmağınızdan asılı deyil. Ətrafdakı insanların hamısında təəssürat oyatmağa çalışaraq, siz öz vaxtınızı əbəs yerə sərf edirsiniz. Qarşınıza çıxan hər bir kəsə öz enerjinizi məsrəf etmək əvəzində, bu enerjini həqiqətən də lazımlı insanlar üçün ehtiyat saxlamaq daha yaxşı olardı.

2. Xəsislik

Davamı →
 

Xoşbəxt olmaq üçün 8 vərdiş



Hər gün sizi xoşbəxt və məhsuldar edəcək 8 vərdiş:
Sizi başqalarından fərləndirən xüsusiyyətlərdən biridi sizin vərdişlərinizin olmasıdır. Günün başlanğıcından sonuna kimi bu vərdişlər sizə böyük təsir edir. Bunların ən əsasları aşağıdakılardır.
1. Səhər yuxudan tez durmaq — bu vərdiş sizə çox böyük fayda verəcək. Belə ki, səhər yuxudan tez durmaq sizə əlavə vaxt qazandıracaq və siz daha rahat səhər yeməyi yeməyə, daha düzgün geyinməyə, səhər idmanı etməyə və gün ərzində edəcəyiniz işlərə nəzər sala biləcəksiz.
2. Sizə xoş təsir bağışlayan və sizi xoşbəxt edəcək şeyləri siyahıya alın — jurnallarda oxuduğunuz və sizə müsbət təsir edən nə varsa bir vərəqə qeyd edin, sizin üçün vacib olan bir məsələ var, bəzən dayanın var düşünün sizin həyatda nəyiniz var və əldə etdikləriniz üçün fəxr edin.
3. Hər gün məqsədlərinizə doğru gedin — əgər siz məhsuldar olmaq istəyirsinizsə gün ərzində nəyi edə biləcəyinizi düşünün. Qarşınıza bir neçə əsas məqsəd qoyun və onları əldə etməyə doğru gedin nəyinki çoxlu məqsəd qarşınıza qoyun və onlara çata bilməyin. Özünüzə qarşı vicdanlı olun və gün bitdikdə neyi etdiyinizi özünüzdən soruşun.
4. Wifi və telefonunuzu bir müddətlik söndürün — özünüzü daha da məhsuldar görmək istiyirsinizsə telfonunuzu bir müddət kənara qoyun və internetdən aralı durun və ancaq işiniz barədə düşünün, sosial mediyada nələr olduğunu bir müddətlik özünüzdən uzaq tutun.
5. Qısa gəzindi yaxud idman edin — əgər gün ərzində çox oturursunuzsa özünüzə vasilə ayırın, gəzintiyə çıxın yaxud idman edin. İstər məktəbdə istər işdə vasilə edin, hər şeyi unudun və təmiz hava qəbul edin.
6. Bir neçə səhifə kitab oxuyun — hər gün biraz oxumaq çox vacibdir, istər tibb, səhiyyə, xoşbəxtlik istərsədə şəxsi inkişaf üçün kitablar oxuyun bu sizin işdə məhsuldarlığınızı atıracaq və daha da effektiv olacaq.
7. Növbəti gün üçün məqsədlərinizi yazın — axşam yatmazdan öncə sabah üçün məqsədlərinizi və planlarınızı yazın bu da sizə onlara çatmağınızda kömək edəcək. Bu da sizin həftə ərzində planlı işləməyinizə vasitə olacaq
8. Aşxam yuxusuna hazırlaşarkən positiv şeylər düşünün — gün ərzində baş verən yaxşı şeylər barədə düşünün və etdiyiniz işlər barədə özünüzü qiymətləndirin və tərifləyin. Xoş düçüncələr sizə daha da stimul vərəcək
 
Məqalə orjinaldır, xarici saytlardan istinad əsasında hazırlanmışdır. Əməyə hörmət və halallıq üçün məqalədən istifadə zamana sayta istinad edin.
 

Xoşbəxt olmağın şərtləri

1. Xeyirxah olun
“Psychological Bulletin”də yayımlanan araşdırmaya görə özünüz üçün yox, başqaları üçün pul xərcləmək, özünüzü daha yaxşı hiss etməyinizə gətirib çıxarır. Ən xoşbəxt insanların, paylaşmağı sevən insanlar olduğunu sübut edən araşdırmaya görə, xeyirxahlıq edərək, başqalarına pul verərək xoşbəxt ola bilərsiniz.

2. Şükür edin
Pensilvaniya Universitetinin professoru Martin Seliqman hər gecə onları xoşbəxt edən üç yaxşı şeyi yadına salan insanların digərlərindən daha xoşbəxt olduğunu sübut edib. Sizi xoşbəxt edən şeylərin çox da mühüm şeylər olması vacib deyil. Həyat yoldaşınızın sevdiyiniz şirniyyatı xatırlayıb alması belə şükür etməyiniz üçün yetərlidir.

3. Təzə şeyləri sınayın
Araşdırmalar göstərir ki, yeniliklər edən, yeni təcrübələr yaşayan və rutin həyatdan çıxmağı bacaran insanlar daha xoşbəxt olurlar. Yeni şeylər sınamaq beyin dalğalarını oyandırır.


Ardı →
 

Pozitiv ruhda qalmağın 28 yolu

1. Bol-bol su için.
2. Bol-bol meyvə-tərəvəz yeyin.
3. İdmanla məşğul olun.
4. Pozitiv mahnılardan ibarət bir playlist hazırlayın və tez-tez dinləyin.
5. Gözəl şəkillərə baxın.
6. Səhər yeməyi yeyin.
7. Gözəl ətirlərin əhatəsində olun.
8. Sağlam qidalanın.
9. Kifayət qədər yatın.
10. Piyada gəzintiyə çıxın.
11. Monotonluqdan qurtulun.
12. Bol-bol kitab oxuyun.
13. Hər fürsətdə canlı ünsiyyətə qatılın.
14. Rəngləri həyatınıza daxil edin.
15. Rəqs edin.
16. Hər gün təmiz və baxımlı olmağa diqqət edin.
17. Hər fürsətdə insanlara kömək edin..yaxşılıq edin..kiçik bir şeylər olsa belə.


Ardı →
 

50 yaşlı "mən"in peşmanlıqları

«Quora” saytınının 50 yaşlı insanlar arasında apardığı araşdırma nəticəsində bəlli olub ki, bu yaşa çatanda təəssüflənməmək üçün gənc yaşlarında insanlar aşağıdakılara diqqət etməlidirlər:

Siqaret çəkməyin. „Siz indi məni görəydiniz kaş… imkanım olsa, əyilmiş dizlərim üstə çöküb, deyərdim: at bu siqareti!” — siqaret istifadəçilərdən biri belə deyir.Bəlkə, tərgidəsiniz?

Valideyinləriniz, bacı-qardaşlarınızla əlaqələrinizi möhkəmləndirin və ya bərpa edin. Ailə münasibətlərinin yaxşı olması çox vacibdir. Zamanla bunu daha yaxşı başa düşəcəksiniz.

İsti fəsillərdə günəş kremindən istifadə edin. Quru, qabıqlanan, yanmış dəri istəyirsiniz? O zaman gedin dənizə və kremdən istifadə etməyin.

Həyati əhəmiyyətli məqsədlərinizi sonraya saxlamayın.  Ev almaq, kitab yazmaq, yüksək təhsilə sahib olmaq istəyirsiniz? O zaman bu gün hərəkət edin. “Bu məsələyə sonra bir də qayıdaram” deməyin. Çünki 30 yaşdan sonra həyat çox sürətlə gedir.
Ardı →
 

"Xoşbəxtlik" və "həyatın mənası"

«İnsan həyatda nə üçün yaşayır?», «Onun dünyada mövqeyi nədən ibarətdir?», «İnsanın xoşbəxtliyi nədədir?» kimi suallar hər bir ağıllı insanı narahat etməyə bilməz.
Xoşbəxtlik – etikanın digər kateqoriyalarından fərqli olaraq daha konkret məzmuna malik olsa da onlarla sıx əlaqədardır, xüsusən borc, vicdan, şərəf və s. ilə. İnsan mənəviyyatının dərinlikləri iləəlaqədar olan xoşbəxtlik– əxlaqi şüurun əsas anlayışlarından olub, insanın daxilən razı qalmasına uyğun bir haldır. Arzu kimi xoşbəxtlik də insanın idealının hissi-emosional formasıdır, lakin fərq bundadır ki, o, yalnız məqsəddən, cəhddən ibarət olmayıb, bunların həm də həyata keçirilməsi ilə bağlıdır. Xoşbəxtlik yalnız insanın müəyyən konkret obyektiv mövqeyini və ya subyektiv vəziyyətini xarakterizə etmir, o, insanın həyatının necə olması vəəsil səadətin nədən ibarət olması barədə təsəvvürləri ifadə edir. Xoşbəxtlik ruhun daimi rahatlığıdır. O, fasiləsiz sevinc deyil, əksinə, ruhun xüsusi emosional yüksəliş məqamıdır. Buna görə də xoşbəxt həyata qəmli-qüssəli, dərdli məqamlar da aid ola bilər. Xoşbəxtliyə həm də həyatın bir çox sevinclərindən imtina etmə daxildir.
Ardı →
 

Bir gün yuxudan oyanacaqsan ki, 75 yaşın var...

Komfort zonana sığınıb sevdiyin işlə məşğul olmağa cəsarət etmədiyini,

— Həyatının sevgisini qüruruna qurban verdiyini,

— Yağış altında heç vaxt tanqo oynamadığını anlayacaqsan.

***

Başqalarının xoşuna gəlmək üçün heç vaxt özün olmadığını,

— Binanın başına çıxıb səsin gəldiyi qədər qışqırmadığını,

— Səni vaxtilə üzən böyük problemlərin əslində nə qədər kiçik olduğunu,

— Sevdiyin insanlara onları nə qədər çox sevdiyini yetərincə demədiyini başa düşəcəksən.


Ardı →
 

Xoşbəxt olmağın 4 yolu

Sağlamlıq
Çoxlu miqdarda su için. Müəssisələrdə hazırlanan qidalardansa təbii qidalara üstünlük verin. Daha çox oyun oynayın. Ötən il ilə müqayisədə daha çox kitab oxuyun. Hər gün ən azı 10 dəqiqə sakit mühittə vaxt keçirin. 7-8 saat yatın. Gündəlik olaraq 10-30 dəqiqə gəzintiyə ayırın. Gəzinti zamanı gülümsəyin.

Şəxsiyyət
Həyatınızı başqalarının həyatı ilə müqayisə etməyin. Başqalarının həyatının nədən ibarət olduğunu bilə bilmərsiniz. Neqativlikdən uzaq durun. Əvəzinə enerjinizi pozitiv anlara sərf edin. Üzərinizə artıq yük yükləməyin. Sərhədlərinizi aşmayın. Dəyərli enerjinizi qeybətə sərf etməyin. Xəyal gücünüzü artırın. Paxıllıq zaman itkisidir.

Ehtiyacınız olan hər şeyə artıq sahibsiniz. Keçmiş problemləri unudun. Yaxınlarınıza etdikləri səhvləri xatırlatmayın. Bu sizin hazırki xoşbəxtliyinizi məhv edə bilər. Həyat nifrət etmək üçün çox qısadır. Ətrafdakılara nifrət bəsləməyin. Hirs və qəzəbdən azad olun. Sizin özünüzdən başqa heçkim xoşbəxtliyinizə görə məsuliyyət daşımır. Həyatın bir məktəb olduğunu və sizin öyrənmək üçün burada olduğunuzu dərk edin. Daha çox gülümsəyin. Hər mübahisədə qalib gəlməyə məcbur deyilsiniz.
Ardı →