Рейтинг
+48.30

Xoşbəxtlik üçün

59 üzv, 82 topik

Daha xoşbəxt bir həyat üçün asanlıqla edə biləcəyiniz 9 yol

Həyatımızın əsas qayəsi uğurlu və xoşbəxt olmaqdır. Həm karyera sahəsində yüksəlmək, həm də şəxsi həyatda xoşbəxt olmaq üçün çox çalışmaq lazımdır. Bu nöqtəyə çatmaq üçün səbirli olmaq olduqca vacibdir. Ona görə də xoşbəxtliyə gedən yolda yaşadığınız anların fərqində olmalı və onlardan həzz almağa çalışmalısınız. Paul H. Dunn dediyi kimi, “Xoşbəxtlik bir hədəf deyil, səyahətin özü olmalıdır”. Kayzen.az olaraq, xoşbəxt olmaq üçün hər gün edə biləcəyiniz 9 addımı sizlərlə paylaşırıq. Bu addımların hər biri bəsit kimi görünsə də hər biri böyük dəyişikliklər yaratma potensialına sahibdir.


Davamı →

Hamı xəyanət edə bilər

Anton Çexovun «Bektaşi üzümü» hekayəsinin qəhrəmanı İvanoviç bütün həyatı boyu bir malikanə almaq və həmin malikanənin həyətində bektaşi üzümü yetişdirmək arzusu ilə yaşayır və bütün həyatını bu xəyalını gerçəkləşdirmək üçün həba edir. Yemir-içmir, gəzmir, gecə-gündüz işləyir, yenə də arzusunda olduğu mülkü almağa pulu çatmır. Öz gücünə o pulu toplaya bilməyəcəyini başa düşən İvan pul üçün zəngin, eybəcər, dul bir qadınla evlənir. Varlı qadının pullarını da öz pulları kimi xəsisliklə xərcləyir. Zəngin həyatdan gələn bu qadın İvanoviçlə yaşadığı həyatın çətinliklərinə dözə bilməyib, qısa zamanda vəfat edir və nəhayət, İvanoviç bütün həyatını uğruna sərf etdiyi arzusuna çatır. Xəyalındakı mülkü alır və həmin mülkdə 20 ədəd bektaşi üzümü kolu əkdirir.

Davamı →

Məqsədlərinizi heç kimə bildirməyin

Psixoloqlar belə hesab edir ki,əgər insanlara öz məqsədlərinizi bildirsəniz, çox güman ki siz həmin məqsədlərə çatmayacaqsınız.
1. Mütəxəssislər bu vəziyyəti 1930-cu ildən etibarən araşdırır, izləyirlər və hər dəfə onun həqiqiliyinə əmin olurlar.Alimlər bunu belə izah edirlər ki, şəxsi məqsədinizi, planınızı danışaraq, “dilə gətirərək” siz daxili “mən”-in tələbin yalançı şəkildə ödəmiş olursunuz və məqsədinizə çatmaq üçün artıq daha az təşəbbüs göstərirsiniz.

Davamı →

7 günə necə xoşbəxt olmaq olar?

Pis əhval-ruhiyyənin öhdəsindən təqribən bir neçə dəqiqə ərzində gəlmək olar. Bunun üçün xüsusi fəndlər var. Elmi cəhətdən təsiri sübut olunan emosional vəziyyəti yaxşılaşdırmağın bir neçə yolununu sizə təqdim edirik.
Gündəlik rutinlər bizdə tez-tez ümidsizlik və özünə mərhəmət hissi yaradır. Lakin taleyin bütün zərbələrinə laqeyd yanaşan insanlar var ki, hətta işləri yolunda getməyən zaman belə onlar pozitiv olurlar. Mery Poppins kimi.

Davamı →

Möhkəm ailədən başlayan xoşbəxtlik

Çox vaxt ailə quran tərəflər bir-birilərinə uyğunlaşa bilmirlər. İlk vaxtlar əhəmiyyətsiz görünən kiçik problemlər sonradan böyük problemlərə səbəb olur. Bu isə minalanmış sahəyə bənzəyən ailə həyatında gec-tez partlayışlara gətirib çıxarır. Hətta, iş o yerə gəlib çıxır ki, üzləşdiyimiz problemlərin qarşısını almaq üçün:

Davamı →

Xoşbəxtlik, həyat tərzi və bir az da məntiq

Xoşbəxtlik deyən kimi hamının yadına “Bəxt üzüyü” filmində Moşunun qafiyə axtarmağı düşür. Əslində, o filmdə də məhz bu sözə qafiyə axtarılması təsadüfi deyil. Müəllif hamının xoşbəxtliyin rəmzini, qafiyəsini axtardığını göstərir. Xoşbəxtlik insanların özündə, onların arasındakı münasibətdə olduğu halda insanlar bundan xəbərsizdirlər və xoşbəxtliyə qafiyəni tapa bilmirlər, öz yaxınları, qonşuları ilə münasibəti pozaraq xoşbəxtliyi kənarda axtarırlar.

Davamı →

7 günə necə xoşbəxt olmaq olar?

Pis əhval-ruhiyyənin öhdəsindən təqribən bir neçə dəqiqə ərzində gəlmək olar. Bunun üçün xüsusi fəndlər var. Elmi cəhətdən təsiri sübut olunan emosional vəziyyəti yaxşılaşdırmağın bir neçə yolununu sizə təqdim edirik.
Gündəlik rutinlər bizdə tez-tez ümidsizlik və özünə mərhəmət hissi yaradır. Lakin taleyin bütün zərbələrinə laqeyd yanaşan insanlar var ki, hətta işləri yolunda getməyən zaman belə onlar pozitiv olurlar. Mery Poppins kimi.

Davamı →

Münasibətləri qoruya bilmirsiniz?

Əgər sizin şəxsi həyatınızda daimi partnyorlar kaleydoskopu varsa və siz heç cürə ikinci yarınızı tapa bilmirsinizsə, bunda sizin ananızın günahkar olması mümkündür. ABŞ-ın Ohio Universitetinin alimlərindən ibarət qrup bu nəticəyə gəlib. Bu məlumatlar Plos One elmi saytında dərc olunub.
24 il ərzində 7 min adam arasındakı romantik münasibətləri araşdıran sosioloqlar yetkin kişi və qadınların həyatları boyu sahib olduqları partnyorların, onların analarının sevgi əlaqələrinin sayı ilə əlaqəli tendensiya aşkar ediblər.

Davamı →

Həyat yoldaşı seçərkən nələrə diqqət etməliyik

Heç kimə sirr deyil ki, ağıl çox dəyərli keyfiyyətdir. Yeni bir araşdırma göstərib ki, əgər kişi uzun və sağlam həyat sürmək istəyirsə, ağıllı qadınla evlənməlidir.
Ağıllı qadınla nikah bağlamaq həm də demansın qarşısını almağa kömək edəcək, çünki ağıllı qadınla yaşamaq kişinin daim inkişaf etməsinə kömək edəcək.
Şotlandiyanın Aberden Universitetinin apardığı araşdırmada degenerativ xəstəlikdən qorunmağın vacib bir faktor olduğu tapılıb.
Davamı →

Qadını xoşbəxt edəcək sadə üsullar

Onunla sosial rollarla bağlı razılaşın
Yəhudi analar kimi kompleksi olan, əbədi uşaq qalan, hətta qəhvə hazırlaya bilməyən, hər kəs ona həsəd apardığı halda model kimi gözəl bədən quruluşuna sahib olduğundan xəbərsiz, bir sözlə, hər cür qadın var.
Sizə lazım olan qadın sizin və onun sosial rollarının uyğun gəldiyi bir qadındır.
Davamı →