Maraqlı məlumatlar

Snayper sözü ilk dəfə ovçular tərəfindən işlədilmişdir. Səbəbi isə şəkildə gördüyünüz quşdur. Onun adı snipe-dır. Ovçuların onu nadir hallarda ovlaya bildiyi üçün snayp quşunu ovlayan ovçular snayper adlandırılmışdır.



İşıldaquş böcəyi enerjisinin 99%'ini işığa çevirə bilir .


Xəyali kəpənək Cənubi Amerikada yaşayır.  «Фантомная бабочка»

Kobra yarpaqlı kəpənək. Yarpaqlarının qorxunc görünüşü sayəsində bir çox vəhşi canlıdan özünü qoruyur. Asiya qitəsinin cənubunda yaşayır. Yarpaqları 30 santimetrə qədər uzana bilir.

Avstraliyada yaşayan Tovuzquşu Hörümçəyi.

Dendrobates auratus- Dünyanın ən zəhərli qurbağası. Yaşıl rəngli bu zəhərli qurbağalar Mərkəzi və Cənubi Amerikanın tropik meşələrində yaşayırlar.

 

 

«Papua Gine» nəsli tükənməkdə olan,Sakit okeanda yaşayan bir tısbağa


Ərəb Dovşanı — Dovşan, köstəbək, sincab və siçanı xatırladan sevimli varlıq. Xüsusilə Anadoluda da yaşayan bir siçan.

Manul — Vəhşi pişikdir. İlk dəfə 18ci əsrdə alman naturalist alimi Piter Pallas tərəfindən aşkar edilmişdir. Çox qəribədir ki, maraqlı formalı və gözəl qulağı olsa da, Onun latınca adı Otocolobus Manul, yəni «iyrənc qulaqlı»dır.

 

Kanada vaşağı

 

 

 

 

 

0 şərh