Definlərdə iti görməni təmin edən sonar sistemi

Bir insan özündən 100 metr irəlidəki hər hansı bir obyekti görməkdə çətinlik çəkərkən delfinlər 3 km kənarda dayanan bir cisimi görməkdə heç çətinlik çəkmirlər. Həm də bu görmə prosesini gözləri ilə deyil, başlarının alt hissəsindəki sonar sistemi vasitəsilə yerinə yetirirlər. Bu sonar o qədər qüvvətli səs dalğaları yayır ki, delfinlər ətraflarında olan böyük-kiçik hər şeyi bu sistem sayəsində qəbul edə bilirlər.

Sonarın göndərdiyi siqnallar cisimlərə dəydikdən sonra təkrar geri qayıdaraq delfinin alt çənəsinə çatır və buradan da lipit adlı yağ vasitəsilə daxili qulağa ötürülür. Tam uyğun miqdarda ifraz edilən bu yağ sayəsində daxili qulağa çatan məlumatlar beyinə ötürülür və qəbul etmə tamamlanmış olur.

Hər şeyi bənzərsiz və qüsursuz yaradan Allah delfinləri də ən gözəl şəkildə yaratmış və üstün texnologiya ilə təchiz etmişdir.

 

6 şərh

pascal
Onda görürlər demək düzgün olmaz. Səs dalğalarıyla, siqnallarla duyur, hiss edir və ya qəbul edirlər. Yarasalarda da belə siqnal «sistemi» var. Onlar da kordur, ama ötürücü siqnal vasitəsilə yaxınlaşdıqları obyektləri «görürlər».
Deha
buna biologiyada exolokasiya deyilir
Someone
Belkə zologiya demək istədiniz?)
Deha
ahaaa....sonradan gördüm səhv yazdığımı.Üzr istəyirəm;)
velili_hemide
Öyrətmək kimi olmasın, amma Zoologiya Biologiyanın bir bölməsidir. Əslində dediyiniz tam səhv sayılmaz. Botanika desə idiniz səhv olardı. Şərhimə heç bir dəxli olmasa da bu linki  paylaşmaq istədim. 
Someone
linki çox bəyəndim