Рейтинг
+23.61

Heyvanlar aləmi

42 üzv, 162 topik

Molyuskalar tipi


 Molyuskalar(ilbizlər) tipi-Hazırda 130000 növü məlumdur. Onlardan Xəzərdə 118 növü qeyd edilmişdir.Molyuska sözünün mənası «yumşaq» deməkdir.
Xüsusiyyətləri

  •     Molyuskaların bədəni üçqatlı çanaq içərisində yerləşir.
  •     Bədən üç hissədən – baş, gövdə və ayaqdan ibarətdir.
  •     Bədən manti adlanan nazik dəri ilə örtülür.
  •     Manti hüceyrələrinin ifraz etdiyi mayedə olan kalsium duzlarından çanaq əmələ gəlir.
  •     Heyvanın bədəni ilə manti arasında manti boşluğu vardır.

Davamı →

Delfinlər haqqında maraqlı məlumatlar

Delfinlər balıq deyil…
Suda yaşadıqlarına baxmayaraq delfinlər balıqlara deyil, insanlara daha yaxındır. Balıqlardan fərqli olaraq delfinlər övladlarını insanlar kimi dünyaya gətirir, onları südlə bəsləyir. Bundan əlavə onların pul əvəzinə, zərif və hamar dərisi var.
Onların beyni…
Delfinlərin beyninin çəkisi 1700 qramm təşkil edir. İnsanın beyninin çəkisi isə 1400 qramm. Doğrudur ağırlıq heç nəyi həll etmir. Ancaq aparılan araşdırmalar göstərmişdir ki, delfinlərin beynində sinir hüceyrələri insana nisbətən daha çoxdur.
Davamı →

Timsahlar

Timsahlar 120 milyon il bundan əvvəl təbaşir dövründə yaranmışdır. Timsahların orqanizminə yaxın müasir qohumları quşlar hesab olunur.

Xarakterik xüsusiyyətləri

  • Timsahlar isti yerlərdə yaşayaırlar,uzaqdan kərtənkələyə bənzəyirlər.
  • Ön ayqlarında 5,arxa ayaqlarında 4 barmaq var.(18)
  • Barmaq aralarında ya bütöv ya da qismən pərdə olur.
  • Uzun quyruğu suda sükan rolunu oynayır.
  • Güclü dişləri ,qüvvətli çənələri var.
  • Yalnız üst çənə açılır.
  • Dili alt damağa yapışıqdır.
  • Gözləri,burnu və qulaqları başın üst tərəfindədir.

Davamı →

Poçt göyərçinləri

Keçmiş zamanlardan atlılarla bərabər xəbər aparan canlılardan biri də göyərçinlər olmuşdur. Bu səbəbdən də bu quşlar tarixdə insanlıq həyatına ən çox fayda göstərmiş canlı kimi də tanınır. Göyərçinlər qədim zamanlardan sülh quşları hesab ediliblər. Bu heyrətamiz quşlara planetimizn 30-dan çox ölkəsində heykəllər qoyulub. Göyərçinlər sirli və müəmmalı quşlardır. Tarix boyu onların sirlərini açmaq insanlar üçün maraqlı olub.

Bəs göyərçinlər xəbəri bir yerdən digərinə necə aparır? Son tədqiqatlar poçt göyərçinlərinin istiqaməti müəyyən etmək üçün Yerin maqnit sahəsindən istifadə etdiyinə dair nəzəriyyəni dəstəkləyir.
Davamı →

Hürməyən it cinsi - Basenci

Basenci it cinsi digər itlərdən fərqli olaraq hürməyi bacarmır. Lakin onlar tamamilə səssiz də deyillər. Bəzən narahat olduqları zaman özünəməxsus xüsusi səslər çıxarırlar.

Basenci itinin özünəməxsus bir sıra digər xüsusiyyətləri də var. Onun yuxarıya doğru qıvrılmış quyruğu, qırışlı alnı, iri və enli qulaqları, uzun əzəmətli boynu, əzələli bədən quruluşu və ağ zolaqlarla qarışıq qızılı dərisi var.

Cins iti olan Basenci bir neçə minillikdir ki, mövcuddur. Vətəni Cənubi Afrikadır. Basenci itlərinin ilk izləri altı min ildən çox olan Misir türbələrində, divar şəkillərində və digər əşyaların üzərində tapılıb.

Hətta Misir fironu Tutanxamonun məzarı qazıldığı zaman, incə parçaya bükülmüş, xaltası dəyərli daş-qaşlarla bəzədilmiş Basenci iti aşkar edilmişdir.
Davamı →

Mandarin ördəyi

Ördək cinsindən olan bu quş Çində və Yaponiyada yaşayır. 1830-cu ildə Avropaya parklardakı gölləri bəzəmək üçün gətirilib. Çində ali dövlət məmurlarına “mandarin” deyirlər. Mandarin ördəklərinə onların parlaq lələklərinə görə bu ləqəb verilib.

Çində bu quşa müqəddəs quş kimi baxırlar. Ana mandarin ördəyi çox həssas olur. Kənarda çubuqlardan, çör-çöpdən balaları üçün yuva tikir ki, suya düşməsinlər. Mandarin ördəyi yer kürəsində ən gözəl ördəkdir. 
Davamı →

Qaranquşlar

Hamımız itili qanadları olan şən qaranquşları müşahidə etmişik.
Deyilənə görə bu quş kimin damının altında yuva qursa həmin evdə səliqə və xoşbəxtlik olar. Qaranquşların həyatı insanlarla sıx bağlıdır. Sinəsi ağ şəhər qaranquşları səliqəli, bağlı yuvalarını daş və taxta evlərin karnizləri altında, kənd qaranquşları isə samanlıq və kənd evlərinin damları altında qurur.

Onlar palçıqdan hazırladıqları açıq yuvalarını tirlərə, taxta divarların və damların çıxıntılarına bərkidir. Qaranquşların gölməçələrin kənarındakı qurumamış palçığı dimdikləri ilə gətirərək kiçik və səliqəli yuvalar tikdiyini görmüşük.

Həm şəhər, həm də kənd qaranquşları yalnız həşəratlarla qidalanır. Demək olar ki, ömürlərini havada – uçaraq keçirir. Qaranquş yay fəslində yarım milyondan bir milyona qədər mığmığa, ağcaqanad və mənənə ovlayır.
Davamı →

Ayılar niyə qış yuxusuna gedir?

Ayılar qış yuxusuna gedən heyvanlara aid edilir. Bu, ona görə baş verir ki, ayılar qış fəslinə heç bir tədarük görmürlər. Çünki onlar əsasən bitkilərlə qidalanırlar. Qışın gəlişi ilə bitkilər də yox olur. İlin isti fəsilləri hesabına ayıların bədənində xeyli piy qatı əmələ gəlir.


Havalar soyumağa başlayanda özlərinə lazımi qədər yem tapa bilməyən ayılar mağaralarına girərək dərin yuxuya gedirlər. Bu yuxu istilər başlayanadək davam edir. Bu müddət ərzində ayılar qətiyyən qidalanmırlar. Onlar yay ərzində yığdıqları piyin hesabına yaşayırlar. 
Davamı →

Bayquşlar

Bayquşlar yırtıcı gecə quşlarıdır. Onlar bir çox xüsusiyyətlərinə görə gündüz yırtıcı quşlarına bənzəyir, ancaq onların qohumu sayılmırlar. Bayquşlara ən yaxın tutuquşular və çobanaldadanlardır. 

Qəniməti gecənin qaranlığında tapmaqda bayquşlara onların gözəl eşitmə qabiliyyətləri kömək edir. Bayquşlar çox itigözlüdür və gözləri bir çox başqa quşlardan fərqli olaraq, başının böyürlərində deyil, qabaqda yerləşir. Və əgər bayquş arxasında nə baş verdiyini görmək istəyirsə, o, sadəcə olaraq başını öz oxu ətrafında döndərir, özü isə hərəkətsiz qalır.
Davamı →

Durnalar

                                                                                                Bir zaman havada qanad saхlayın,
                                                                                                Sözüm vardır mənim sizə, durnalar!
                                                                                                Qatarlaşıb nə diyardan gəlirsiz,
                                                                                                Bir хəbər vеrsəniz bizə, durnalar!
                                                                                                                         Molla Pənah Vaqif 

Durna məşhur quşdur. Nağıl və təmsillərdə, mahnı və atalar sözlərində onun adı tez-tez çəkilir. Bu quşu tanımayan adam yoxdur. Durnakimilər dəstəsinin bütün nümayəndələrini onların xarici görünüşü birləşdirir. Uzunsov bədəni, uzun düz ayaqları və uzun dimdiyi olan, eyni zamanda hacıleyləyi xatırladan bu quşların ölçüsü kifayət qədər böyükdür, çəkisi isə 15 kiloqrama çatır. Amma hacıleyləkdən fərqli olaraq, durna heç vaxt ağaca qonmur. Yalnız uzaq bataqlaşmış meşələrdə yaşayan tropik durna növləri arama və balabansəs pis uçsa da, ağaclara qonur və yerdə sürətlə hərəkət edir. Durnaların sevimli məskəni çöl və bataqlıq ərazilərdir. Cənubda yaşayan durnalar köçəri quşlar deyil, şimaldakılar isə qışlamaq üçün cənuba üz tutur. Bu quşlar toxum, giləmeyvə (quşüzümü), bitkilərin kök yumruları, onurğasızlar, balıq, suda-quruda yaşayanlar, xırda məməlilərlə qidalanır. 
Davamı →