Рейтинг
+34.77

həzm sistemi

29 üzv, 71 topik

İnsan qidaları necə həzm edir?

Hər gün qəbul etdiyimiz qidalar insan orqanizminin ən əsas ehtiyaclarından biridir. Bu qidaların həzmi isə mürəkkəb bir prosesdir ki, bu da insan bədəninin sağlam və fəaliyyətli qalmasını təmin edir. Həzm sistemi mədə-bağırsaq yolundan tutmuş, müxtəlif orqan və fermentlərə qədər bir çox komponentdən ibarətdir. Bu yazıda həzm sisteminin necə işlədiyini və qidaların bədənimizdə necə emal olunduğunu dərindən araşdıracağıq.


Davamı →

Çox yemək yeməyin hansı zərərləri var?

Hər birimiz üçün sağlam qidalanma və özümüzü necə hiss etdiyimiz arasındakı əlaqə çox önəmlidir. Günlük həyatımızda qidalanma seçimlərimiz sağlamlığımızı qorumaq və xəstəliklərdən qorunmaq üçün əsas amillərdən biridir. Çox vaxt həddindən artıq yemək yemək, yalnız çəki artımına səbəb olmur, həmçinin sağlamlığımıza mənfi təsir göstərir. Bu yazıda çox yeməklə bağlı sağlamlıq risklərini, onun psixoloji və fiziki təsirlərini ətraflı şəkildə incələyəcəyik.


Davamı →

Qaza səbəb olan məhsullar hansılardır?

Qaz əmələ gəlməsi orqanizm üçün adi bir prosesdir: həzm zamanı Hava udulur, qidanın həzmi və mədə-bağırsaq traktında bəzi məhsulların fermentasiyası qazların yığılmasına səbəb olur. Çox vaxt yığılmış qazlar özləri orqanizmdən xaric olurlar. Bununla belə, onların həddindən artıq əmələ gəlməsi və mədə-bağırsaq traktının pozulması meteorizm və şişkinliyə səbəb ola bilər. Bu zaman ən çox pəhrizdə olan həddindən artıq qaz meydana gəlməsinin səbəbi istisna edilməlidir.

Orqanizmdə qazlar haradan yaranır?


Davamı →

Öd kisənizdə daşlar niyə əmələ gəlir?

Qaraciyər daim öd ifraz edir. Öd xüsusi orqanda — öd kisəsində toplanır və daha sonra ehtiyac yarandıqda onikibarmaq bağırsağına daxil olur. Öd həzm proseslərində iştirak edir, yağları parçalayır. Öd xolesterol, turşular, piqmentlər və fosfolipidlərdən ibarət olan duru maddədir.
Bəs bu maddə necə daşlara çevrilir?

Davamı →

Babasil

Babasilin ilkin əlamətləri qeyd edilən kimi, xəstəliyin ağırlaşmasının qarşısını vaxtında almaq üçün tez bir zamanda həkimə müraciət etmək lazımdır. İlkin dövrlərdə onları medikamentoz yolla da müalicə etmək mümkündür. Gecikdirilmiş hallarda isə həkimlər cərrahi müdaxiləyə müraciət etməli olurlar.
Babasilin risk faktorları
  • xəstəliyə irsi meylliliyin olması;
  • bədən çəkisinin normadan artıq olması;
  • uzun müddət ərzində ayaq üstə və ya oturaq vəziyyətdə işləmək;
  • ağır əşyaların qaldırılması;
  • xroniki qəbizlik;

Davamı →

Bağırsaq niyə tənbəlləşir

Tənbəl bağırsaq” sindromu termini həzm proseslərinin və bağırsağın boşalmasının ləngiməsi deməkdir. Mütəxəssislərin müşahidələrinə görə, müasir insanların əhəmiyyətli hissəsi bu sindromdan əziyyət çəkir. Bu pozulması olan insanlarda qəbizlik, defekasiya zamanı nəcisin az olması, qarında daim köp, ağırlıq və ağrılar, ürəkbulanması kimi simptomlar meydana çıxır.Tənbəl bağırsaq sindromundan əziyyət çəkənlərdə tez-tez babasil, ana çatı kimi fəsadlar inkişaf edir.
Davamı →

Mədədə kəskin ağrı

Mədədəki kəskin ağrı, xüsusilə də zaman və ya zaman zaman hiss edilirsə, fiziki və psixoloji narahatlığın səbəbidir. Ekspertlər xəbərdarlıq edirlər ki, bu vəziyyətdə özünəməxsus dərman vasitəsi ilə məşğul olmaq, sadəcə faydasız deyil, hətta təhlükəli deyil, çünki müxtəlif ağrılardakı bənzər ağrı təzahürləri qeyd edilə bilər.
Mədədə kəskin ağrıların səbəbləri
  • Mədədə kəskin ağrı ilə xarakterizə olan xəstəliklər, bir neçə. Bunlar arasında:
  • Xroniki qastrit. Bu xəstəliklə mədədə kəskin ağrı, xüsusilə də bir qaynaşma zövqü və ya qatı bir qaynaşma olan qidalar istehlak edildikdən dərhal sonra yeyir. Həmçinin xəstəlik epigastrik bölgədə ağırlıq hissi ilə xarakterizə olunur.

Davamı →

Kəskin xolesistit

Kəskin xolesistit nədir?
Xolesistit, yəni öd kisəsinin kəskin iltihabı ,öd daşı xəstəliyinin ən çox rast gəlinən fəsadlarındandır. Etiologiyasında öd daşlarının öd kisəsinin boynunda pərçim olunması mühim yer alır.
Kəskin xolesistitin simptomları:
Xəstədə ürək bulanması, sağ qabırğaaltı nahiyyədə ağrıların olması, bədən hərarətinin artması kimi simptomlar baş verir. Ağrılar xüsusən yağlı yeməkdən sonra baş verir. Xəstəliyə daha çox qadınlar meyllidirlər, xüsusən hamiləlikdən sonra, bədən çəkisi artığı olan insanlarda.
Kəskin xolesistitin diaqnostikası:
Diaqnostikasında laborator müayinələr, USM, sarılığı olarsa MRT xolangioqrafiya mühim yer alır.
Davamı →

Göbək yırtığı

Göbək yırtığı qarın əzələlərinin və birləşdirici toxumanın qüsurdur ki, bunlar ya anadan gəlmə göbək ətrafında düzgün şəkildə birləşmirlər yada sonradan siqaret çəkilməsi, öskürək, qəbizlik, mütamadi ağırlıq qaldırma, piylənmə, qarın boşluğunda çox miqdarda sərbəst maye olması( qaraciyər sirrozu xəstələrində), hamiləlik kimi səbəblərlə qarın boşluğu daxili təyziqin artması nəticəsində qazanılmış ola bilər.  Bu zaman göbək nahiyyəsində şişlik müşahidə edilir.
Davamı →

Mədə yanmasına faydalı qidalar


Mədə turşuluğu çox olduqda, mədədə iltihabda və həzm pozuntusunda yanğı, qıcqırma, qida qalıqlarının qida borusundan ağız boşluğuna kimi geri qayıtması halları çoxunuza tanışdır.

Bəs el arasında " izjoqa” deyilən mədə yanğısını tez söndürmək üçün hansı vasitələrdən, qidalardan əlüstü istifadə etmək olar.
Davamı →