Salam!

Rəsulu-Əkrəm(s.a.a) in yoldaşı Aişə, Rəsulu Əkrəm(s.a.a) in hüzurunda oturmuşdu ki,
Yəhudi bir adam içəri girdi. Girdiyi anda Salamun əleykum yerinə
- Əssəmi əleykum - yəni, ölüm üzərinizə olsun-dedi.
Uzun sürmədi, başqa biri daha gəldi. O da salam yerinə
- Ölüm üzərinizə olsun - dedi.
Bunun təsadüf olmadığı məlum idi. Rəsulu Əkrəm (s.a.a)i dillə incitmək üçün edilən bir plan idi.
Aişə çox hirsləndi, və
- Ölüm sizin üzərinizə olsun...- deyə qışqırdı.
Rəsulu Əkrəm (s.a.a) buyurdu:
- Ey Aişə küfr etmə.
Yumşaqlıq və səbirli olmaq, hər nəyin üzərində olsa, onu gözəlləşdirər. Nə üçün əsəbiləşib hirsləndin?
Aişə:
- Görmürsənmi ya Rəsulullahım, bunlar həyasızlıq edərək, utanmadan salam yerinə nə deyirlər?
- Bəli, görürəm onun üçün məndə, "Əleykum", yəni sizin üzərinizə olsun - deyə cavab verdim, bu qədəri kafi idi.

 

9 şərh

MaksiMuS
Peygemberimize layiq cavab...Bildiyim qederi ile yehudiye salam vermek duzgun deyil.Emeye hörmet twk.yaxwidi
Xrizoberil
)))) sənin bu imalı cümlələrin olmayada…
MaksiMuS
Imali -in menasi ne?:P
umud600
Amerika protestant baş keşişi Bencamin Bosfort Smit peyğəmbərimiz  ( s.ə.v. ) haqqında: "İnsanlıq onun bənzərini görməyib və görməyəcəkdir".
Aysel218
tesekkurler ibretamiz topik ucun
soni_memmedzade
sizə salam verildiyi zaman onu daha gözəl alın və ya ( eynilə sahibinə) qaytarın!Şübhəsiz Allah hər şeyi hesaba alandır.(ən-Nisa,86)
soni_memmedzade
Ey iman gətirənlər!Yəhudi və xaçpərəstləri (özünüzə) dost tutmayın.Onlar bir-birinin dostudurlar.Sizdən kim onlarla dostluq edərsə o da onlardandır.allah zalım tayfanı düz yola yönəltməz!(əl-Maidə 51)