7 şərh

rokfeller
İş təcrübəsi olan yerdə Topshop bölməsi ingiliscədir.
Cavid

Demək olarki hər şey qeyd olunub, faydalanmağa dəyər)


vusalzeynalov
Passport şəkli yaddan çıxıb. Amerikada diyəsən məcburi deyil ancaq avropa ölkələrində yuxarı sağda küncdə kiçik passport şəkli olmalıdı mütləq.
təpəgöz
Azərbaycanın əmək bazarında keyfiyyətsiz işçi qüvvəsi, ixtisasına uyğun gəlməyən kifayət qədərdir. Onlarda diplom, təhsil var, amma keyfiyyət, ixtisas göstəriciləri çox aşağıdır. Bu zaman özünü təqdim etmək bacarı çox qabağa keçir. Yəni, burada «mən filan universiteti bitirmişəm» kifayət eləmir. İşaxtaran sübut eləməyi bacarmalıdır ki, o nəinki təhsil alıb, həm də bu işi çox gözəl bilir, bununla bağlı onun əvvəlki təcrübəsi də bax budur».
İşaxtaranin ilk tanışlıqda özünü necə aparması həlledici rol oynayır. Məsələn, müsabiqə zamanı işaxtaran işəgötürənin suallarına qısa və dəqiq cavab verməli, nə üçün məhz bu işi seçdiyini aydın izah etməlidir. Işəgötürənlərdə müsbət rəy yaratmaq üçün ən yaxşı vasitə isə iş axtaran haqqinda yaxşi tərtib olunmuş işgüzar məlumatdir.(Sahib Məmmədov)
bankir
Xarici Dillər Universitetində ingilis dili ixtisası üzrə təhsil alan tələbə danışanda «a water» deyir,amma diplomu var.
Maliyyə fakültəsini qurtaran balans cədvəlinin nə olduğunu bilmir,amma diplomu var.
Düz qeyd edilib ki iş axtaran adam diplomdan əlavə işəgötürənə nəsə öyrəndiyini sübut etməlidir.
Someone
Bankirlə razıyam, CV-nin çox böyük əhəmiyyəti var ancaq işə götürən tərəfi də inandırmaq lazımdır, Şəkli yaddaşa verəndədə yaxşı alinir, bəyənilsin)
Bakılı
super, menede ele bu lazım idi, teşekkürler.