Рейтинг
+73.18

Karyera və yüksəliş

69 üzv, 89 topik

İşdə yüksələ bilməməyinizin səbəbləri nələrdir?

Ara-sıra şirkətinizdə və ya təşkilatınızda boş vakansiyalar olur. Sizin vəzifənizdən daha maraqlı və daha sərfəli olan bu vakansiyaların niyə sizə yox, bir başqasına nəsib olduğunu heç düşünmüsünüzmü? “Work.ua”nın bu ədalətsizliyin niyə baş verdiyinə dair bir neçə versiyası var.
Karyera artımınızı müzakirə etmirsiniz
İşçilərin istər vəzifələrdə, istərsə də maaşlarda irəli çəkilməmələrinin ən yayılmış səbəblərindən biri sadəcə bunu dilə gətirməmələridir. Rəhbərliklə bu cür söhbətlər çoxlarını qorxudur. Bəzi işçilər bununla çox iddialı, acgöz və qeyri-adekvat görünməkdən çəkinirlər. Rədd cavabı və ya hər hansı digər mənfi reaksiya irəliləmə barədə danışmaq niyyətini əvvəlcədən öldürür.
Davamı →

CV-də yazmayacağınız 6 şey

Hədəflədiyiniz işi almaq üçün CV-dəki məlumatlar çox vacibdir. CV-yə daxil edilməməsi lazım olan məlumatlar iş axtarışı prosesinə birbaşa təsir edə bilər. CV hazırlamaq karyeranız üçün atacağınız ilk və ən vacib addımlardan biridir. Düzgün hazırlanmış CV bir çox qapını aça bilər. Ancaq hazırlıqsızlıq, səhvlər və lazımsız məlumatlar iş tapmaq prosesini uzadır və istənilən mövqeyə çatmağının qarşısını alır.

Davamı →

Bir neçə iş təklifi alsanız nə edəcəksiniz?

İş axtarmaq olduqca stressli bir proses olsa da, bəzən işlər çox yaxşı gedə bilər və siz eyni anda birdən çox iş təklifi ala bilərsiz. Belə, bir vəziyyətdə qərar vermək çox çətindir, ancaq ən yaxşı seçim etmək əlinizdədir.
Eyni anda, birdən çox iş təklifi almaq ilk növbədə həyəcanlı olsa da, bir müddətdən sonra bu duyğu qərarsızlığa çevrilir. Ekspertlər bir çox iş təklifi almağın yaratdığı stressin öhtəsindən gəlmək üçün təhlil edib müqayisə aparmağınızı məsləhət görür.
Davamı →

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

Iİş axtarışı çətin bir prosesdir. Bu prosesi yaşayacaq və sona çatdıracaq yeganə şəxs insanın özüdür. Aylarla davam edən iş axtarışı prosesi əhvalının pozulmasına və imtina etməyinə səbəb ola bilər. Ancaq dediyiniz kimi, bu çətin prosesi idarə edəcək şəxs sizsiniz. İş axtarışı prosesində həyatınızı bu mərkəzdə planlaşdırmaq işinizi asanlaşdıracaq.

Davamı →

İş müsahibəsində uğur üçün məsləhətlər

İş müsahibəsi üçün bir az hazırlıq, müvəffəqiyyət şansını gözlədiyinizdən daha çox artıra bilər. Müsahibədə nə etməli olduğunuzu və nə etməli olmadığınızı bilsəz, müsahibə yağ kimi keçəcək. Bu işi bilənlərin diqqət yetirdiyi 35 məsləhəti sizin üçün hazırladıq.
Müsahibənin gedişatını müsbət və təsirli etmək düşünüldüyü kimi çətin deyil. İşin sirri əsas şeyləri bilməkdir.

Davamı →

Part-time işləməyin üstünlükləri nələrdir?

Həftədə 40 saatdan az tammüddətli iş part-time iş sayılır. Part-time yəni yarım gün iş sayılır. Əlbəttə ki, bu tərifin məzmunu şirkət, sektor və ya vəzifəyə görə dəyişə bilər. Bəs part time işləmək işçi və işəgötürənə hansı üstünlüklər verir?
Əmək xərcləri, dəstək qüvvəsinə ehtiyac, dövri sıxlıq və digər səbəblərə görə şirkətlərin yarım vaxt işləmək üçün işçilərinə ehtiyacı var. Ümumiyyətlə, işçilər əlavə gəlir ehtiyacına görə bu işə müsbət yanaşırlar.
Qarşılıqlı olaraq ehtiyac sahiblərini bir araya gətirən bu iş prinsipinin əlbəttə həm işçilər, həm də işəgötürənlər üçün üstünlüklər və mənfi cəhətlərə malikdir. Bugünkü məqalədə part-time işin üstünlüklərini müzakirə edəcəyik. İşçilər və işəgötürənlər üçün part-time iş sisteminin bəzi üstünlükləri
Davamı →

İş məktubları necə yazılmalı

Siz nə qədər də əvəzolunmaz və hörmətli əməkdaş olsanız da, məktubları elə yazmalısınız ki, sonradan üz qızardan hallar baş verməsin.
Məktubun mövzusu
Məktublarda bu əsas məqamlardan biridir. Bir kilometrlik izahatlara ehtiyac yoxdur. Qısa və lokanik olarsa, məktubunuz da tez bir zamanda oxunar.
Davamı →

Maliyyə inancları

Skeptiklər arasında belə pul ilə əlaqəli müəyyən inanclara inanan insanlar var. Eyni anda bir neçə ölkədə aktual olan inancların sayı olduqca çoxdur. Məsələn, dörd yarpaqlı yoncanın insana uğur və maliyyə rifahını gətirməsi inancı. Dünyanın müxtəlif ölkələrində geniş yayılmış inanclara nəzər yetirək.
Filippin
Filippinlər deyirlər ki, yumurtanı sındıranda iki dənə yumurta sarısı görsəniz, yaxın zamanda mənfəət alacaqsınız. Həmçinin, evə qara qarışqanın daxil olması, cüzdanızdakı pulun artacağı deməkdir. Növbəti ildə maliyyə rifahınızın daha yaxşı olmasını istəyirsinizsə, Yeni il bayramı günü bişirdiyiniz xörəkləri masa üstündən yığışdırmağa tələsməyin. 
Davamı →

Gənc biznesmenlərin ən çox buraxdığı səhvlər

Tez-tez müraciət edənlər olur ki, iş görmək istəyirəm, nə məsləhət görərsiz. Hərəyə etdiyim məsləhətlər fərqlidir, amma edilməməsi gərəkənlər eynidir.
Siyahını tərcümə edənə kimi, gözünüm qabağına konkret adamlar gəldi… İnşallah ki, verdiyim məsləhətlərə qulaq verərlər…
GƏNC BİZNESMENLƏRİN ƏN ÇOX BURAXDIĞI 60 SƏHV:
Davamı →

Əmək haqqının artırılmasına necə nail olmaq olar?

1. “Mən planı … faizlə yerinə yetirmişəm”.

Buraya cəlb olunmuş müştərilərin sayı, bağlanmış sövdələşmələr, yazılmış məqalələr və s. daxildir. Rəqəmlərlə danışın. Əldə etdiyiniz uğurların statistika ilə möhkəmləndirilmiş qısa və lakonik hesabatı əmək haqqınızın artırılması üçün ən güclü arqumentdir.
Pis variant:
Burada bircə mən işləyirəm. Qalanların əlindən bir iş gəlmir. Ancaq mən hər gün nə olursa olsun, şirkətə gəlir gətirirəm.
Yaxşı variant:
Bu yarım ildə planlaşdırılandan 1,5 dəfə daha çox xidmət satmışam, daimi müştəriyə çevrilən 50 yeni müştəri cəlb etmişəm, 4 dəfə ilin ən yaxşı satıcısı seçilmişəm. Bu nəticələrə əsasən maaşımı yenidən nəzərdən keçirə bilərikmi?


Davamı →