Rəsmi anons-08.03.2012

8 Mart tarixində istifadəçilərə salamlar!
Keçən dəfə söz verildiyi kimi, ay ərzində aktivliyi ilə seçilən ən yaxşı istifadəçiyə 50$ hədiyyə veriləcəkdi. Yekun qərara görə YingYang qalib seçilir.
Bugün həm də Beynəlxalq Qadınlar günüdür.Saytımızın xanım istifadəçilərinə uğurlar və xoşbəxtlik arzu edirik. Xanım istifadəçilərdən nisbətən fəallığı ilə seçilən Rene də 50$ mükafatlandırılır.
Saytda hazırda tibbə və iqtisadiyyata aid yazılara böyük ehtiyac var,kömək edə biləcək hər kəsə təşəkkürlər.
 

10 şərh

Shabnam_Ilham
Hər iki istifadəçini təbrik eliyirəm :) Məncə də həqiqətən də mükafata layiq istifadəçilərdi. Uğurlar hər ikinizə də :)
Zahid_GDMLI
Xahiş edirem Şexsi Mesajınızi yoxlayasınız.
Rene
Zahid, bir daha sizə şəxsən təşəkkür edirəm :)
Angelie
Hər iki iştirakçı layiqdi buna.Təbriklər!!! çox sevindim)
Rene
Təşəkkür edirəm. Heç gözləmirdim, açığı. :)
Angelie
Elə gözəl şeylər də gözləmədən olur. Rene, 1 daha təbriklər!
Ferbara
YingYang və Rene təbriklər. :)
YingYangın mikrobloqda yerləşdirdikləri həmişə maraqlı və fərqli olur.
Nailə_Qasarayeva
Hər iki istifadəçini təbrik edirəm. Uğurlarınız bol olsun!
SHATENKA407

Hər kim udubsa təbriklər...saytın qurucuları halaldı sizə belə bir lazımlı sayt hazırladığınıza görə..indiki vaxtda   samballı saytlar çox azdır..sizin saytınız  faydalı saytlardandır .burda istədiyimiz mövzuda məlumat tapmaq mümkündür..BİR DAHA SAYTIN İDARƏÇİLƏRİNƏ TƏŞƏKÜRLƏR .

ElcinHesenov
təbriklər kimə qismətdirsə halalıqa xərcləmək nəsib olsun