Rəsmi anons-09.04.2012

Hörmətli istifadəçilər,
Yarandığı dövrdən bəri Kayzen.az saytı ən böyük yenilənməni həyata keçirdib.
Artıq bir çox dəyişikliklər var.
Saytda yenilənmə tam həyata keçməyib. Xüsusilə saytın əks olunmasında və dizaynında bir sıra dəyişikliklər olacaq.
Saytda rast gəldiyiniz bütün problemlər, nasazlıqlar barədə şərhlərdə məlumat verməyiniz xahiş olunur.
Edilmiş yeniliklər haqqında yaxın zamanda sizə məlumat veriləcək.

UPD.
Qalereya tam dəyişilib. Artıq fotoşəkil əlavə etmək və s. hamısı yenilənib.İndi albomlara baxmaq daha rahat olacaq.
Şəxsi mesajda indi artıq qeybət etmək müzakirə aparmaq olar. Müzakirəyə sonradan yeni adamı da cəlb etmək olar.Söhbətdə kiminsə olması xoşunuza gəlmirsə,onu sonradan silmək də olar.
Şəxsi mesa qutusunda artıq çoxsaylı mesajları göndərənin adına, məktubun başlığının adına, göndərilmə tarixinə görə filtrləşdirmək olar.
Saytda filtr bloku və mobil versiya ləğv edildi.
Saytda qeydiyyat tam çətinləöşdirilib. İnvayt sistemi aktivləşdirilib, hətta yeni bir funksiya da əlavə olunub.

37 şərh

cahandar
Yeniliklərə görə təbriklər buna ehtiyac var idi sanıram.Şərhlərin redaktə olunması yeniliyi lap yerinə düşdü.Bu böyük nailiyyətdir sanıram ən azı Kayzen üçün.Yeni yeni uğurlar və öncədən təbriklər!!!
cahandar
Bircə nüansı qeyd edim saytda hər şey milli dilimizdədir bəs şərhlərin redaktəsi niyə rusca yazılıb??Mümkün olmazmıydı onu ya düzəliş,ya da redaktə kimi qeyd etmək??
kayzen
Tərcümə ediləcək.
burla xatun
insert video düyməsi nədir?
Video düyməsi də var.
kayzen
O biri düymə silinəcək.
Gülnar
Mənim xahişim sayta nəzarətin bir az artırılmasından ibarətdir. Yeni qeydiyyatdan keçən istifadəçilər düzgün yazı qaydaları ilə yazmır və mənasız yazılarla saytı doldururlar. Heç köhnə istifadəçilərin bəziləri də onlardan geri qalmır. Mütəmadi olaraq bu pozuntulara yol verən, mikrobloqda dalbadal status yazan, mənasız şərh, topik yazanlara xəbərdarlıq edilsin, təkrar əməl etməyənlər isə bir müddət ban olunsun xahiş edirəm. Çünki mən dəfələrlə xəbərdarlıq etmişəm, hətta ismarıc yazmışam. Lakin onlar əvəzində mənim mikrobloqumu minuslamağa başlayıblar.
Digər bir təklifim mikrobloqun tutumunun artırılması ilə bağlıdır. Birdən 5-6 cümləlik bir fikir, xahişin olur, nə mikrobloqa sığışır, nə topik kimi yazmaq olur, nə də ki başqa topikə şərh kimi yazmaq. Bundan başqa, bir istifadəçinin gün ərzində ancaq üç mikrotopik yazması mümkün olsa pis olmaz. Topik və mikrobloqa yazılan şərhləri silmək imkanı olsun.
Retinq hesablanmasında sabitlik olsun. Bir ara plyus verəndə öz reytinqin qalxırdı. Bu olmasa yaxşı olar, çünki çoxları şüursuz plyuslamağa meyllidir.
Bloqlar və kateqoriyalarda sistemləşdirməyə də ehtiyac var məncə. Çünki, eyni məna verən bir neçə kateqoriyaya rast gəldiyimi xatırlayıram. Postlar düzgün kateqoriyalara salınsa hansısa mövzunun axtarışı da asanlaşar.
Əvvəlcədən yaxşı istiqamətdə edilən bütün dəyişikliklər üçün təşəkkürümü bildirirəm. Saytda əvvəlki kimi maraqlı, faydalı və savadlı topik və şərhlər görmək istəyirəm.
kayzen
Saytda qeydiyyat çəinləşdirilib.bundan sonra hər yoldan keçən qeydiyyatdan keçə bilməyəcək.
Çox əsəbinizi korlayanları minuslayın.
Mikrobloq üçün 200 simvol tam bəs edir. Tvitterdə 140 simvol limitdir. Əgər çox adam sizin dediyinizi dəstəkləsə daha çox simvol yelrəşdirmək olar.
İstifaədçiyə gün ərzində yalnız 3 mikrobloq yazmağı məcbur etmək Konstitusiyaya ziddir.
Reytinq alqoritmində hər şey normaldır,bundan sonra səs fırıldağı etmək daha da çətin olacaq.
Sistemləşdirmə barədə təklifiniz üzərində işləyəcəyik.Lakin mövzunu axtarmaq üçün ən yaxşı metod axtarışdan (sağda Google bölməsində) istifadə etməkdir.
Gülnar
Qeydiyyatın çətinləşməsi çox gözəl. Yadımdadır, mən qeydiyyatdan keçəndə test var idi.
Əsəb korlayanlara minus verirəm, amma tez bir zamanda plyuslanır, yəqin həmin zövqdə insanlar çoxdu.
3 mikrobloqun konstitusiyaya zidd olmasına gəldikdə, doğrudur söz və fikir azadlığını pozur. Amma nə edək? Elə səviyyəsini salırlar ki saytın internet senzuraya da haqq qazandırmalı olur insan.
doYwanka
xanim siz minuslayirsiz deye basqalari plyus edə bilmezler? herenin bir zovqu var. siz beyenmeyeni o demek deyilki basqalarida beyenmemelidi.
ayxansevda
bu ayin yekunu bilinmedi Əvvəllər ən yaxşı topik, ən maraqlı, ən reytinqli topikler qeyd edilirdi aktivlərin əməyi təhlil edilirdi. bu ay nə qalibin adı, nə uğurlu topik müəllifləri və topiklərin adı qeyd edilmedi, mümkünse səbəbini göstərəsiniz. Maraqlidi
lili95
bəs qalereya hara getdi.mencə o artiq deyildi axı
kayzen
Qalereya sağ və salamatdır. Sadəcə o gizlədilib.
MaksiMuS
Google Crome ilə sayta daxil olduqda yuxarı ekranda və sağ yan tərəfdə oşibka  verir.
Təklif: İp, Browers yoluyla bir neçə nikdən istifadə edən istifadəçi xəbərdarlıq edilsin və ya digər nikləri ban edilsin.Gülnarın vurğuladığı nüansları mən də təsdiqləyərdim
lili95
bu osibka operada da bas verir
MaksiMuS
Daha bir oşibka: Topikə şərh yazarkən hansısa cümləni kopirovat edib şərhə əlavə etdikdə oşibka verir, şərhi nəşr etmək olmur.Bir sözlə problem var
lili95
sehife tam acilmir.zaqruzka cox gedir.
məryam
Bu mektuba oxşayan nədir?
məryam
sualıma niye cavab vermirsiz?(
məryam
Birde niye bezi insanlarda şekil var? İndi mektub qaçdı.
cahandar
Bəli,xəbərdarlıqlar tez-tez olsa yaxşıdır.Nəinki bir neçə nikdən istifadə edənlər,hətta səbəbli səbəbsiz dalbadal bir istifadəçinin bütün nəşrlərini minuslayan sistem tərəfindən xəbərdarlıq edilsə yaxşı olar.Bəyənməyib minuslayanda bir və ya iki nəşr minuslanar.Dalbadal yox.Bunu xüsusən xahiş edərdim.Məhz minuslamasınlar deyə daha nəşrlərimə son qoymuşdum.Reytinq söhbəti deyil,sadəcə əsəblərimə hakim olmaq üçün.Xəbərdarlıqlar olsa bu kimi istifadəçilər çəkinər!!! Təşəkkür
MaksiMuS
Xoruz banlamırdı, Səhər açılmırdı ?!
cahandar
Euzu billəhi minəş şeytanir racim Bismilləhir Rəhmanir Rahim(Bu kəlmənin hər yerdə deyilməsinin yeri var.Hətta bura rəsmi bloq olsa da ),çünki,şeytan hər yerdədir və bu kəlmələr onun susmasına qol qanadsız qalmasına səbəbdir.Şeytan,yalnız gözəgörünməz varlıq deyil,o insanlar cildində,simasında da özünü göstərir.Nə yazıq ki,nəinki realda,virtualda da bunlardan çoxdur.Allah şeytana Nəhlət etsin!!!
məryam
Oddan qovrulmuş şeytanın şerinden Allah(c.c) sene sığınıram.
cahandar
Amin!!! Fələq Nas surələri
cahandar
Lili,soruşdunuz şeytan kimdir??ALLAHın adı çəkilən şərhə minus kim veribsə bax belələridir şeytan.Daha doğrusu insan cildində şeytan.İnsanlar var ki çox zəif psixologiyaya malik olurlar.Türklər demişkən ancaq öfke ilə hərəkət edirlər Daha anlamırlar ALLAHın adı çəkilən yerdə daha 2-ci kəlmə olmamalıdır.Sırf Allah sevgisindən belə şərhə minus vermək olmazdı.Əşhədu ən-la İlahə İlləllah.Va əşhədu ənna Muhammədən va Rəsuluh!!! Tərcümə: Mən şahidlik edirəm ki Allahdan başqa İlah yodur və yenə də Şahidlik edirəm ki Məhəmməd(s.a.s) Peyğəmbər Onun qulu və Rəsuludur)   Buyursun bu şərhi də minuslasın Mənim itiricəyim heçnə yoxdur  :))))
MaksiMuS
Tamamilə doğrudur. Şeytan (ləhnətə gəlmiş) heç vaxt günahı günah adıyla elətdirməz!
lili95
indi seytan kimdi
MaksiMuS
İskəndər :) Çünki onun buynuzu var :))
lili95
bax ne sin var menim isgenderimle.senin pifaqoruna satasiram
MaksiMuS
pifaqoru da verdim sənə:) W trio qrupu yaradıb filosofluq edərsüz :)
lili95
sen de olarsan Namiq qardas
Old_Baku_
Kayzen də edilən dəyişikliklər məni qane etmədi deyə bilmərəm ...Dostlar bölməsində edilən dəyişiklik lap yerinə düşdü..İndi qarşılıqlı olmalıdır hərdən kimsə səni dostluğuna alırdı amma sənin heç xəbərin olmurdu indisə bu problem təmamən aradan qalxdı .....İnkişaf mən buna deyərəm kayzen uzun müddət idiki,qeyri-aktiv halda yalnız userlərinin qalmaqalları ilə gündəmdə idi..Buda nə kayzen heyətini nədə istifadəçilər üçün xoş deyildi...Çalışaq ki bu saytı daim yüksəklərdə layiq olduğu yerdə təmsil edək....Copy-Paste olmyan məqalələrlə kayzeni süsləmək həm istifadəçilərə həmdə kayzenimizə xeyirdi ...Çünki bu sayt digər saytların filialı deyil daim özünə məxsusluğu ilə seçilən saytı qısa müddətdə saldılar aşağı amma inanıram ki bu xoşagəlməz vaxtlar artıq geridə qaldı Hamıya Uğurlar…
cahandar
Tamamilə razıyam.Şərhlərin redaktəsi daha mümkün olmayacaq??Rus dilində verilmişdi indi o da yoxdu?? Gözəl olardı bərpa olunsun.Filtrovat sözü də rus dilində qoyulub.
Zeyneb_Ehmedova
kayzen də dəyişikliklər olub doğurdan sevindirici haldır.doğurdanda bu sayt çox fərqlənməklə yanaşı həqiqətəndə inkişaf edir..uğurlar.inşallah bundan da yaxşı olar :)
safty333
Sayt açılanda yuxarıda nəsə şıxır amma bilinmir nədi.Onu yığışdırsaz pis olmazdı.