Kişi fırıldaqları


Kişilər qadınları anlmaqda çətinlik çəkdiyi kimi qadınlar da bəzən kişilərin nə demək istədiyini başa düşmür.

1. Mən balığa gedirəm – Bu cümlənin mənası əslində, kişinin səhərdən axşama qədər soturub, içki içib və dənizdə üzən balıqları izləyəcəm deməkdir.

2. Bu kişiləri maraqlandıran bir şeydir – Bu cümlənin məntiqli bir mənası yoxdur.

3. Yemeyə yardım edim? – Yəni, yemək niyə hələdə hazır deyil.

4. Bəli, sevgilim sən haqlısan – Bu cümləni onlar sadacə mübahisəni bitirmək üçün deyirlər.

5. Bunu izah eləmək uzun vaxta aparacaq – Yəni, mövzu haqqında o qədər də məlumatı yoxdur.

6. Əlbəttə, səni dinləyirəm, əzizim – Qarşıdakı qızın sevgilisi olub-olmadığı haqqında düşünürlər.

7. Sevgilim artıq bəsdir, səhərdən evi təmizləyirsən və çox yorulmusan – Bu cümlə tozsoranın səsindən başım birtəhər oldum deməkdir.

8. Hmm həqiqətən də çox maraqlıdır – Mənası isə sən hələ də danışırsan?

9. Yaddaşım çox yaxşı deyil – Mənası maşının bütün texniki xüsusiyyətlərini xatırlayıram, ilk öpdüyüm qızın evinin yolunu əzbər bilirəm, amma sənin doğum gününü unutmuşam.

10. Səni düşündüyüm üçün gül aldım – Gül satan qaraçı çox gözəl idi.

11. Narahat olma, sevgilim çox az kəsilib – Əslində, damarımı kəsdim və canımın çıxdığını bilsəm, nə qədər incitdiyini etiraf edərdim.

12. Hardadı mən tapa bilmirəm axı – Tuta bilməyə çalışdım amma tuta bilmədim. Özün tap.

13. Əlbəttə ki, səni eşitdim, əzizim – Nə danışdığın haqqında heç bir məlumatım yoxdur və ümid edirəm ki, səni dinləyir və anlayırmış kimi etdiyimi başa düşməz.

14. Bilirsən, əzizim mən başqasını sevə bilmərəm – Sənin xarakterinə güclə alışmışam, başqasına dözməyə halım yoxdur.

15. Möhtəşəm görünürsən  - Allahım nə olar, bu geyindiyi sonuncu olsun, çıxarıb başqasını geyinməsin.

16. Sakit ol, əzizim – Həmişəki kimi heç nədən mübahisə edir.

17. Yenə nə eləmişəm? – Mənası isə bunu necə bildin? 

0 şərh