Prostata faydalı olan bitki çayları

Qırmızı yonca çayı
Menopauza səbəli tərləmələrin, psorias xəstəliyinin müalicəsinə yardım etməklə yanaşı, qırmızı yonca çayı prostat vəzin böyüməsinin qarşısını alır. Qırmızı yonca dəmləməsi prostatdakı durğunluğu aradan qaldırmaqla yanaşı, sidiyin sidik kisəsindən tamamilə xaric olmasını təmin edir və prostat xərçənginin ənələ gəlməsinin qarşısını alır.

Cücə palması çayı (Saw Palmetto)
Amerika Birləşmiş Ştatlarında prostat vəzinin böyüməsinə qarşı ən çox içilən çaydır. Xüsusilə də xəstəliyin ilkin mərhələsində içilərsə tam sağalma qeydə alındığı yazılır. Gecələr tez-tez sidiyə çıxma və prostatın dəgər əlamətlərini aradan qaldırır.

Gicirtkən çayı
Gicirtkən çayı bütün Avropa ölkələrində prostat vəzinin müalicəsində istifadə edilir. Mütəxəssislər gicirtkənlə çüçə palması çayının birlikdə dəmləməsinin sidik kisəsinin tam boşalmasına səbəb olduğunu söyləyirlər.

Yakıotu çayı
Yakıotu dəmləməsi prostatın böyüməsinin qarşını alır və həmin bolgədə əmələ gələn infeksiyalaşmanın qarşısını alır.

Prostat vəzində xəstlkilərin əmələ gəlməməsi üçün bunlara əməl etmək lazımdır:
* 40 yaşından yuxarı kişələr ən az ildə 1 dəfə yoxlamadan keçməlidir.
* Şəkər tərkibli qidalardan, spirtli içkilərdən, yağlı qidalardan az istifadə eləməli, meyvə və tərəvəzə üstünlük verməlidir.
* Anus bölgəsinin əzələlərini çalışdıran hərəkətlər etməlidir.
* Tərkibində A, C, E vitaminləri olan qidalarla qidalanmalıdır.

immunitet.az 

0 şərh