Kişi dərisinə qulluq

İsti su əvəzinə ilıq su ilə duş qəbul edin.
Soyuq havada isti duşun yerini heç nə verə bilməz. Amma suyun istiliyini bir az azaltmaq dərinizin qurumasının, qaşınmasının qarşısını alar. Suyun istiliyi artdıqca isə dərinizdəki təbii yağlar azalır. 5 dəqiqədən artıq duş qəbul etməyiniz məsləhətli deyil.

Nəmləndirin.
Kişi dərisi qadınlara nisbətən daha yağlıdır, ancaq yenə də dərinizin qırışmasının qarşısını almaq üçün gündəlik nəmləndirici istifadə edin. Normal və ya yağlı dəriyə sahib olan kişilər üçün yüngül lasyon və ya nəmləndirici gel kifayət edir.

Üzünüzü sabunla yumayın, üz təmizləyicisindən istifadə edin.
Əgər üz dəriniz həssasdırsa tərkibində sulfat olmayan təmizləyici istifadə edin. Əgər dəriniz yağlıdrsa, tərkibində limon, çay ağacı yağı olan təmizləyicilər istifadə edin. Normal sabunlar dəriniz üçün məsləhətli deyil.

Üzünüzü təraş etməzdən öncə saqqallarnızı yumuşaldın.
Asanlıqla təraş etməyiniz üçün saqqalnızı əvvəlcədən yaxşı nəmləndirin. Bunun üçün ən yaxşı vaxt duşdan sonradır. Çünki saqqallar yaxşıca yumuşalmış və nəmlənmiş olur. Saqqalınızı mümkün olduğu qədər tüklərin uzandığı istiqamətdə kəsin.

Dəsmalı bədəninizə çox sürtmədən qurulanın.
Üzünüzü yuduqdan sonra dəsmal isə yavaşca qurulanın, sürtərək qurulanmaq dərinizi qıcıqlanırar və həddindən artıq qurumasına səbəb olar.
 

0 şərh