Kəmərlər

Kişi kəmərini necə seçmək lazım olduğu barədə hər şeyi bilməlisiniz. Üstəlik, şalvarı kəmərsiz geyinmirlər, bu dəyişilməz bir qaydadır! Kişi kəmərlərinin tarixi uzun əsrlər boyu davam edir.

Qədim zamanlarda kəmərin(toqqanın) varlığı onun sahibinin sanballılığının və varlı olmasının göstəricisi idi. Kəmərlərin içində qəpik və qiymətli əşyaları saxlayırdılar. Cəngavər üçün kəmər şərəf və ləyaqət rəmzi idi. Onu itirmək böyük rüsvayçılıq sayılırdı.

Bu gün hər kişi asanlıqla öz zövgünə, büdcəsinə və geyim tərzinə uyğun kəmər seçə bilər. Beləliklə, gəlin kişi kəmərini necə düzgün seçmək və almaq, onu necə və nə ilə geyinmək və onu necə düzgün saxlamaq lazım olduğu barədə danışaq.

Kişi kəmərlərinin növləri
Düzgün kəmər seçimi əsasən sizə hansı kəmər növü lazım olduğundan asılıdır. Adətən kişi kəmərləri 3 növə ayrılır: Casual(gündəlik), kostyum və idman kəmərləri. Bəzən universal, yənı həm kostyumun şalvarına, həm də cins şalvarına uyğun gələn kəmərlər haqqında da danışırlar.

Casual (kejual). Bu kəmər növü cins şalvarı üçün ideal seçimdir. Casual kəmərinin materialı müxtəlif ola bilər: parça, dəri əvəzedicisi, təbii dəri, kauçuk və s. Rəngi də istənilən çalarlarda ola bilər, açıq qırmızı, turş-yaşıl və ya limon-sarısına qədər fərqlənə bilər. Lakın əlbətdə ki, bu qeyri-adi eksperimentlər etməyi sevənlər üçündür. Daha mühafizəkər modabazlar klassikaya üstünlük verirlər: onlar ağ, qara və ya qəhvəyi rəngdə olan kəmərləri seçirlər.

Casual kəmərinin eni 2-6 sm arası olur. Kəmərin standart eni 5-6 sm olur və belə kəmər cins şalvarının qayışlarına kip oturur. Nəzərə alın ki, adətən cins şalvarının qayışlarının eni 5 sm olur, ona görə də enli kəmər alarkən onu geyinib yoxlamağa tənbəllik etməyin! Son zamanlar ensiz kəmərlər (2sm) dəbə düşüb və onlara adətən gənclər üstünlük verirlər.

Casual kəmərinin toqqası müxtəlif ola bilər. Bəzən onlar qeyri-standart formada, böyük ölçüdə, toqqanın üzərində naxış, şəkil və digər bəzəklərlə olurlar. Hər halda bu qeyri-formal stil üçün olan cins kəməridir.

Şalvar(kostyum) kəməri. Klassik kəmər həm kostyum, həm də ayrıca şalvar geyinənlər üçün uyğundur. Şalvar kəmərinin materialı idealda, təbii keyfiyyətli dəridir. Belə kəmərin kənarları bir az dairəvidir. Lakın əgər büdcəniz bahalı alış-veriş etməyə imkan vermirsə, dəri əvəzedicisindən də istifadə edə bilərsiniz.

Kişi şalvarı kəmərinin rəngi çox gözəçarpan olmamalıdır, yenə də klassik olmalıdır – qara, ağ və qəhvəyi. Kəmərin rəngi və fakturası ayaqqabılar, portfel və qol saatının qayışı ilə uyğunlaşsa daha yaxşı olar (xüsusən də bunların hamısı dəridəndirsə). Şalvar kəmərinin eni – 3-4 sm olur. Belə kəmər cins kəmərindən daha ensiz olur. Belə kəmərin 2 ədəd bağı olur: biri toqqanın yanında hərəkətsiz durur, digəri isə kəmər boyu yerini dəyişə bilir.

Kostyum kəmərinin toqqası ciddi, açıq və bir metaldan olur. Bəzən toqqanı 2 müxtəlif metaldan hazırlayırlar, lakin əsl modabaz belə kəməri heç vaxt almaz.

İdman kəməri. Belə kəmər hərdən bir rastımıza çıxır və təbii ki, onu kostyum ilə geyinmək olmaz. Ümümmiyətlə, kəmərin adından artıq hər şey aydındır, ona görə də bu aksessuar üzərində çox dayanmağa ehtiyac yoxdur.



Kişi kəmərinin ölçüləri
Seçim edərkən kəmərin ölçüsü böyük önəm daşıyır. Ona görə də kəmər alarkən ölçu işarəsinə diqqət yetirin.

Avropa ölçülər sistemi. Kəmərin üzərində 70-dən 120-yədək olan rəqəm olmalıdır. Bu rəqəm belin dairəvi ölcüsü üstə gəl və ya çıx 4 sm deməkdir. Məsələn, əgər kəmərin üzərində 70 rəqəmi varsa, demək bu kəmər belin dairəvi ölçüsü 66-dan 74-dək olan kişilər üçün münasibdir. Əgər rəqəm 80-dirsə, demək beli 76-84 sm olan kişilər üçün uyğundur və s.

Amerika sistemi. Burada ölçü hərflərlə işarə olunur. Ən kiçiyi S(~81-86 sm). Sonra M, L və XL ölçüləri gəlir. Bəzən isə XXL ölçülü nəhəng kəmərlərə də rast gəlinir. Kişi kəmərləri sağdan sola bağlanır! Yəni, toqqa sol tərəfdə olmalıdır. Kişi kəmərini seçmək üçün bir neçə sadə məsləhət Kişi kəmərini almaq üçün mağazaya yollanarkən, aşağıda göstərilən sadə və eyni zamanda vacib olan məqamları unutmayın:

Mütləq kəməri qeyinib yoxlayın. Kəmər nə çox uzun, nə də ki çox qısa olmalıdır (iki boş dəlik olsa lap əla olar). Kəmərin rəngi ayaqqabının rəngi ilə uyğun gəlməlidir. Nə pencək, nə də şalvar ilə deyil, məhz ayaqqabı ilə!

Kostyum şalvarı üçün kəmər lazım olduqda – mümkün qədər ciddi tərzdə olan kəmər seçin. Naxışlı toqqaları, parlaq rəngləri, dəri əlavələrini və digər pərçimləri cins kəmərləri üçün saxlayın. Əgər siz gəncsinizsə, o zaman ensiz kəmərə üstünlük verə bilərsiniz, əks halda 4-5 sm enliyində olan kəmər seçin. O daha çox sanballı və ciddi kişilərə yaraşır.

Kəmərə çox pul xərcəməyə dəyməz. Bu ən vacib olan aksessuar olmadığına görə, çalışın möhkəm və bahalı olmayan, lakın tərzinizə uyğun gələn kəmər seçəsiniz. Kəmərin sizə bir neçə il xidmət etməsini istəyirsinizsə, təbii dəridən olan kəmər alın. Kişi kəmərinə necə qulluq etmək və onu necə saxlamaq lazımdır?



Qarderobun istənilən başqa bir aksessuarı və elementi ilə olduğu kimi, kəmərin də düzgün saxlanılmaya və qulluğa ehtiyacı vardır. Kəməri xalqavarı vəziyyətdə saxlamaq lazımdır («ilbiz şəklində»)! Yalnız və yalnız bu şəkildə! Əgər kəmərin materialı “yorulub” və əyilməyə başlayıbsa, onu açıq vəziyyətdə asın, qoyun bir az “sallaşsın”.

0 şərh