Qadınlar nə istəyir görəsən?

Qadınların kişilərdə axtardıqları 10 xüsusiyyət və bunlara sahib olmağın yolları aşağıdakılardır:
1.Dürüstlük: bir qadını dürüst olduğunuza inandırmağın ən sadə yolu ona mobil telefonunuzun pin kodunu ,e-mail və facebook şifrələrinizi verməkdir.
2. Zəka: zəkalı kişi imici yaratmaq üçün sual verən bir qadına ciddi və doğru bir səs tonuyla uydurma bir cavab vermək kifayətdir.
3. Gözəl Bir Gülümsəmə: ağız təmizliyinə diqqət etmək və ağardıcı maddələr, bir Hollywood gülüşü yaratacaqdır.
4. Yumor Anlayışı: bir kişidə olan ən cəlbedici xüsusiyyət yumor anlayışıdır. Məşhur gülüş ustalarının zarafatlarından istifadə edə bilərsiniz.
5. Davranış: düzgün davranışlar, yaxşı tərbiyə almış bir ailədən çıxdığınıza işarədir. “zəhmət olmazsa” və “təşəkkür edirəm” kimi sözləri tez-tez işlədin, dirsəklərinizi stola dirəməyin, çəngəl bıçaqdan düzgün istifadə edin.

6. Həssaslıq: Bambini izləyərkən gülmək yerinə ağlayırmış kimi edin. Bir qadınla yolda yeriyərkən gördüyünüz dilənçiyə pul verin.
7. Səmimiyyət
8. Yaxşı Bir iş: Qadınlar işləyən bir fast-food işçisiylə evlənməkdənsə işsiz milyoneri istəyər. Xeyriniz üçün yaxşı bir iş tapın.
9. Ev: öz evində yaşayan kişi bir qadın üçün idealdır.
10. Avtomobil.

Qadınlar necə kişi istəyir?

Səs tonu- Dolu səsli, kişiyə xas bir səsə sahib olan kişilər qadının zehnində hər zaman etibarlı olaraq qalır. Dublyaj sənətçisi kimi bir səsə sahib olması mütləq deyil, amma səsindən doğru istifadə etməsinin bəlkə bir faydası ola bilər.

Qüsurlar-Qadınlar uşaq sifətli, təmiz üzlü kişilərin əvəzinə üzündə diqqətə çarpan bir yara izi olan kişiləri seçirlər. Çünki bu izi o kişinin cəsur, mübarizəçi, hücumçu olması ilə şərh edirlər. Kimsə qüsursuz kişi axtarmır. Yəni artıq kişilər saçı ilə bağlamağa çalışdıqları qaşlarındakı tikiş izindən qürur duya bilərlər.

Görünüş-Bunu bilmək sizi nə qədər məmnun edər bilmirik, amma edilən araşdırmalara görə, qadınlar artıq maço görünüşlü kişilər gördükdə huşunu itirmir. Asthon Kutcher kimi dolğun dodaqlı, almacıq sümükləri çıxıq kişiləri bəyənənlərdə artım görülür. Yəni artıq daha çox kişiyə xas görünmək üçün saqqal buraxmağa ehtiyac yoxdur.

Zarafat anlayışı-Yolda donquldanan, asanca hirslənən kişilərə qadınlar maraq göstərmir... Çünki qadınlar şən, zarafatcıl, həyata müsbət tərəfdən baxan kişilərdən xoşlanır. Belə kişinin sevdiyi qadını Şahzadə kimi ovcunun içində saxlayacağına, incitməyəcəyinə inanırlar və o kişilərə şans verirlər.

Rənglər-Qadınlar artıq rəngarəng olmaqdan utanmayan kişilərdən xoşlanır. Xüsusilə qırmızı rəng qadınlar tərəfindən cazibədar sayılır. Yəni, qırmızı rəngli köynəklər geyinməyin vaxtıdır!

Həmçinin bax:
Qadınlar nə istəyir?
Kişilər nə istəyir?
Nə istədiyini özləri də bilməyən qadınlar

 

0 şərh