Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Evli kişilər daha cazibədardır

Bəzi hallarda qadınlar sevdikləri kişinin evli olduğunu bildikləri halda onunla münasibəti davam etdirirlər. Bu çoxlarımıza düzgün, anlaşılan münasibət kimi görünməyə bilər. Bu yaxınlarda Oklahoma Universitetində aparılan bir araşdırma qadınların bu seçimlərinin səbəbinə müəyyən qədər aydınlıq gətirib. Bu məqsədlə 10 minə yaxın qadın və kişi arasında sorğu keçirilib.

Sorğuda iştirak edən insanlardan evli insanla münasibət qurub-qurmayacaqları soruşulub. Bu zaman qadınların 73%-i sevdikləri şəxsin evli olmasının onların münasibətinə mane olmayacağını bildirib. Bu qadınlardan 24%-i isə heç nədən çəkinmədən hazırda və ya keçmişdə evli insanla münasibətdə olduqlarını etiraf ediblər. Onların fikrincə, subay kişilərlə müqayisədə evlilər daha anlayışlı, yetişkin olurlar. Buna görə də onlarla münasibəti davam etdirmək daha asan olur.
Davamı →

Saqqalın faydaları

Darvin “Növlərin mənşəyi” başlıqlı əsərində kişilərdə saqqalı cinsi seçimlə əlaqələndirir. Yəni Darvinə görə, saqqal qadınların həyat yoldaşı seçimində vacib rol oynayır.

Araşdırmaçılar da Darvinin nəzəriyyəsinə dəstək olaraq, qadınların saqqalı kişiləri saqqalsız kişilərdən daha cazibədar hesab etdiklərini ortaya çıxarıb. Kişiləri qadınlara cazibədar göstərməklə yanaşı, saqqal həm də sağlamlıq baxımından faydalıdır. 

Dəri xərçəngini əngəlləməyə kömək olur. “Southern Queensland” Universitetinin apardığı araşdırma zamanı saqqalın zərərli UV şüalarının 95 faizini əngəllədiyini ortaya çıxarıb. Daha az UV şüalarına məruz qalan dərinin xərçəngə yoluxma riski aşağı olur.

Asma və alergiyaya qarşı müdafiə edir. Çiçək tozu və tozlara qarşı alergiyanız varsa, asmadan əziyyət çəkirsinizsə, saqqalınız sizi qoruyacaq. Xüsusən bığların alergiyaya səbəb olan amillərin tənnəffüsünü əngəlləmək baxımından faydalı olduğu isbat edilib.

Saqqallar cildinizi nəmli saxlayar və soyuq havayla yanaşı, dərinizi küləyə qarşı qoruyaraq, qurumasını əngəlləyər. Nəmli qalan dəriniz gec yaşlanacaq. Bununla yanaşı, saqqallı cildə sürtülən nəmləndiricinin təsiri saqqalsız cildə sürtülən nəmləndiricidən daha yüksək olur. Çünki saqqalsız cilddə krem xarici təsirlərə məruz qaldığı üçün göstərdiyi müsbət təsiri zəifləyir.

Soyuqdəyməyə qarşı qoruyur. Xüsusən boğaz və çənə nahiyəsində çıxan saqqal istiliyi təmin edir və soyuqlamaqdan qoruyur.

Bakterial infeksiyalara mane olur. Mütəxəssislər kişilərə üzü təmizləyərkən dərinin korlanması, üzdə yaranan qızartı və kəsiklərlə birlikdə bakterial infeksiyalara yoluxmamaq üçün saqqal saxlamağı məsləhət görürlər.
Davamı →

Kişilər niyə ağıllı qadın istəmirlər?

İki rəfiqə görüşdüyü zaman birinci növbədə kişilərin qeybətini edirlər. Onlar kişiləri yola gətirməyi, münasibətlərinin hər zaman yaxşı olması üçün “axmaq sarışın” roluna girmək lazım olduğunu düşünürlər. Çünki kişilərin əslində güclü və ağıllı qadın istəmədiyinə inanır, münasibətləri davam etdirmək üçün özlərini fəda etmək gərəkliyini düşünürlər. 

Görəsən, münasibətlərinin yaxşı olmamasının mənbəyi sizin ağıllı və güclü olmağınızdırmı? Özünüzü kişinin istəklərinə uyğun dəyişdirmək yerinə, qarşınızdakı kişiyə real gözlərlə baxın. İllərdir yaşadığınız eyni problemə baxış nöqtənizi dəyişdirməyin zamanı gəlib. Belə ki, fəlsəfə tarixinin ən dəyərli isimlərdən biri, həm ssenari, həm də roman yazarı və güclü qadın obrazı ilə tanınan Ayn Rand “Atlas vaz keçdi” adlı romanında kişilərin niyə ağıllı qadın istəməməsinin səbəbinin məntiqi izahını verib.

“Öz dəyərindən əmin olan və bundan qürur duyan kişi ən yüksək qadın tipini axtarır. Bəyənəcəyi qadın tipi güclü, fəth edilməsi çətin olmalıdır. Çünki kişilər qadını çətinliklə əldə edə bildiyi zaman özünü romanın qəhrəmanı kimi hiss edir. Beyinsiz bir qadını fəth etməyi uğur hesab etmirlər. Onun axtardığı, öz dəyərini tapmaq deyil, öz dəyərini ifadə edə bilməkdir. Zehnin standartları ilə bədənin arzuları arasında heç bir ziddiyyət yoxdur. Amma özünə qiymət verməyən adam, hətta nifrət etdiyi qadını cazibədar hesab edir. Çünki o qadın onun gizli mənliyinin təzahürdür”.
Davamı →

Bunu bilsən, onun xasiyyətini anlayacaqsan

İri həcimli dodaqlar: İri və dolğun dodaqlar yüksək temperamentdən xəbər verir. Bu cür dodaqlara sahib olanlar çox diqqəti çəkən və cazibədar olurlar. Bu cür dodaqları olanlar bir qayda olaraq əks cinsi cəlb edirlər. Xüsusilə də, iri həcmli dodaqları olan xanımlar kişilər tərəfindən çox sevilir. Buna baxmayaraq, onları nadir hallarda həyat yoldaşı kimi seçirlər.

Fizioqnomika elminə görə, dolu dodaqlı qadınlara kişilər çox nadir hallarda ciddi fikirlə yanaşırlar. Onları qınamaq olmaz. Çünki belə qadınların özləri
də zövq və əyləncə vurğunudurlar. Dolğun dodaqlar yüksək temperamentin danılmaz göstəricisidir. Bunun sübutu Merlin Monrodur. Sirr deyil ki, kişiləri ən cox cəlb edən bu qadının görünüşü yox, məhz elə dodaqları olub. Əbəs yerə onun dodaqları cazibə simvolu seçilməyib ki.

Belə qadınlar üçün sevgi yox, hər zaman diqqət mərkəzində olmaq daha vacibdir. Axı dolğun dodaqlı qadınlar eqoistdirlər. Ən çox sevdikləri isə səyahətə çıxmaqdır. Belə qadınların çox yaxşı ana olduqları isə danılmazdır.

Balaca yumru dodaqlar: Bu cür dodağı olan insanlar olduqca güclü, səmimi və ünsiyyətcildirlər. Bir çox insanlar tərəfindən sevilirər.
Ardı →

Kişilərin sevimli qidaları

Qadınlar şokolada yox deyə bilmədikləri kimi, kişilər də yağlı yeməklərdən uzaq dayana bilmirlər. 

Cipsi
Amerikada aparılan bir araşdırmada kişilərin ömür boyu yeyə biləcəyi qida seçilib. Bu məhz cipsidir. Xüsusilə matç izləyərkən vaz keçilməz olan cipsin 30 qramında 160 kalori və 10 qram yağ var. 

Ardı →

Kişilərin 7 tipi

Xanımların arzusu Romantik kişi
Romantik kişini dərhal tanıyacaqsınız. O, görüşdüyü xanıma gül və şirniyyat alır, işdən evə qədər onu ötürür. Romantika dolu görüşlər təşkil edir – şam işığında yemək süfrəsi, günəşin batmasına tamaşa etmək, şer demək və s. Belə kişilərin idealı kübar, zərif, romantik istəklərini bəyənən və dəstəkləyən qadındır. Əgər siz həyata real baxan, romantikanı sevməyən, sərbəst həyat tərzi sürən, bir qədər də acıdil xanımsınızsa romantik kişi ilə münasibətiniz baş tutmayacaq. Belə ki, romantik kişilər sakit təbiətli, mehriban və incə səsli, mənalı baxışlı xanımlara üstünlük verirlər.

Xanımlar üçün Sürpriz kişi
Onunla həyat gözlənilməz macəra ilə doludur. Belə kişilər çox cəld olur, gözlənilməyən qərarlar verir, müntəzəm olaraq xəbərlər və yeniliklərlə maraqlanır. Daim sizin üçün yeni əyləncələr fikirləşir. Bir sözlə
onunla darıxmayacaqsınız. Onunla keçirdiyiniz görüşlər bayaramı xatırladır. Əgər siz səs-küyü, əyləncəni, macəralı həyatı deyil, sakitliyi istəyirsinizsə “sürpriz” kişi sizin yarınız deyil. Bəzi qadınlar sakit həyat tərzini, evdə oturub seriala və ya onu maraqlandıran verilişlərə baxmağı sevir ki, belə ərlə onları xoşbəxtlik gözləmir.

Ciddi görünüşü ilə cəzb edən İş adamı
O, daim məşğuldur. Onun dost – tanışları ciddi iş adamlarıdır. Günü işgüzar zənglər, danışıqlar, görüşlər, müqavilə bağlamaqla keçir. Belə kişilər etibarlı həyat yoldaşı seçirlər. Onlar evə gələndə rahat olmaq, problemlərdən uzaqlaşmaq istəyirlər. Səliqəli ev, dadlı yeməklər, mehriban həyat yoldaşı, bir sözlə ev və sevdiyi qadın onun möhkəm qəsri olmalıdır. Bütün bunlarla yanaşı təbiətcə tələbkarolan belə kişilər qadının onların zövqünə uyğun olmasını arzulayırlar. Əgər siz onun bütün bu istəklərinə cavab verirsinizsə xanımı ola bilərsiniz.
Ardı →

Xəyanətə uğramış kişilər

“Qadınlar susaraq gedər” deyir Camal Süreyya.

Və əlavə edir: “O günə qədər danışan, mübahisə edən, dava salan qadın artıq özünün səssizliyə vermişdir. Artıq ürəyindəki çantaları yığıb, beynindəki biletləri alıb və əslində bədəni orda durmuş amma sevgiləri uçub getmişdir”

Bəs kişilər nə edir?
Qadınların susub getdiyi, getməkdən başqa etməyə bir şey tapmadıqları, “əlvida” əvəzinə qapının cırıltısının danışdığı (o qapını yağlamamışdı bəlkə kişi, buna görə də savaşmışdılar) anlar şəksiz ki, çox kədərlidir, amma bəs kişilər...

Bu getmələrin ən böyük səbəbi olan xəyanətlə qarşılaşanda nə edir kişilər?

Mənə bir adam haqda danışmışdılar, arvadının başqası ilə gəzdiyini bilirdi, mesajlarını oxumuşdu, küçədə arxasından ona ünvanlanan gülüşləri eşidirdi, kinayələrə, tənələrlə dözməli olurdu və o adam bir gün arvadının cehizlərini bir maşına yığıb məşuqunun qapısının ağzına boşaltmışdı.
Ardı →

Kişiləri xəyanətə sürükləyən səbəblər

Bitmiş sevginin ardından çoxları özünü günahkar hesab edir və “mən harada səhv etdim?” sualı ilə başını yorur. Bu sualla başı yormamaq üçün əvvəlcə kişiləri qadınlardan soyudan səbəbləri bilmək lazımdır. 

Yaxınlıq üçün tələsməyin. Təzə tanış olmusunuzsa, bir-birinizi tanımaq üçün fürsət verin. Kişilərin qadınları tapmaca kimi kəşf etməyi sevdiyini unutmayın.

Kişilərin seks üçün aldatdığını düşünürsünüzsə, yanılırsınız. Kişilər mənəvi duyğularını təmin edə bilməyən və ehtiyacı olduğu diqqətini görməyən zaman təsəllini başqa qadınların yanında axtarır.

Ehtirası təmin etmək məqsədilə — Kişilər sevdiyi qadında axtardığı həyəcanı artıq hiss etmədiyi zaman bir gecəlik eşqlərə baş vurur.

Bir çox məsələlərdə qadınların bacarıqlı və hiyləgər olduğunu bilirik. Ancaq kişilər bunu başa düşən zaman qadınlara nifrət edir. Çünki özünü aldadılmış hiss edir.

Kişilərin danışmaqdan çox xoşu gəlmir. Buna görə də hər detal haqqında məlumatlandıraraq kişiləri boğmayın. Sizin həyatınızda baş verən hər xırda şeyin onu maraqlandırmadığını unutmayın.
Ardı →

Evli kişilər daha çox yaşayırlar

Araşdırmalara əsasən evil kişilər subay kişilərlə müqayisədə daha çox yaşayırlar. Britaniyalı alimlər bunun bir neçə səbəbini müəyyən ediblər.

Adətən kişilər öz səhhətlərinə qarşı kifayyət qədər etinasızdılar. Qadınlar isə əksinə öz orqanizmlərinə qarşı daha diqqətlidirlər.

Bu səbəbdən də məhz qadınlar öz həyat yoldaşlarının səhhətində bir problem gördükdə onları həkimin qəbuluna yazılmağa məcbur edirlər.

Bundan əlavə qadınlar həyat yoldaşlarını vaxtı vaxtında dərman içməyə və həkimlərin göstərişlərinə əməl etməyə də məcbur edirlər.

İnfarkt və ya insult almış ailəli kişiləri xəstəxanaya daha tez çatdırılırlar. Bu da onların həyat yoldaşlarının operativliyinə görə baş verir.
Davamı →

İmmun sistemi ilə xarici görünüşü arasındakı əlaqə

Yaraşıqlı kişilər soyuqdəymədən daha az əziyyət çəkirlər. Məlumata görə, xarici görkəmlə güclü immun sistemi arasında əlaqə mövcuddur. «Daily Mail» də yer alan məlumata görə, maraqlıdır ki, bu əlaqə ancaq kişilərdə müəyyən edilib. Qadınların görünüşü ilə immun sistemi arasında əlaqənin təsirləri haqqında bunu demək olmaz.

«Kişilərdən fərqli olaraq qadınlarda immun sistemi ilə cəlbedcilikləri arasında əlaqə olmadığını müəyyən ediblər. Kortizolun səviyyəsinin ölçülməsi isə göstərdiki, stressdə olanda həm kişi, həm də qadınlar olduqlarından daha yaraşıqsız görsənirlər», deyə təcrübə rəhbəri bildirib.


Davamı →