Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilərin tez-tez dedikləri - 6 yalan

Həyatda hər birimiz bir dəfə də olsa, yalan danışmışıq. Bəziləri kimsəyə ziyanı olmayan yalanlar olsa da, bəziləri həqiqi yalanlar olub. Xüsusilə qarşı cinslə olan münasibətlərimizdə bu münasibəti qorumaq və davam etdirmək üçün kiçik yalanlar söyləyə bilirik. Görəsən, qadınlar daha çox yalan deyir ya kişilər? Bu sualın cavabı mübahisəlidir. Ya da kişilər hansı yalanları deyir deyə bir sual verək. Bəlkə bu yalanları bilmək münasibətlərinizdə köməkçi olar. Bu da kişilərin daha çox dedikləri yalanlar.


Davamı →

Spermanın keyfiyyətini artıran qidalar

Kişinin gücü və xoşbəxtliyi onun cinsi həyatından asılıdır. Kişilər bu mövzulara həssasdır və cinsi zəiflik və spermanın kəmiyyət və keyfiyyətinin düşməsindən çox qorxurlar. Spermanın keyfiyyəti isə kişinin qida rasionundan çox asılıdır.

Spermatozoid sayını və hərəkətliliyini artıran qidalar haqqında 2018-ci ildə Beynəlxalq Uroloji dərgidə də material dərc olunub. Orada yaxın gələcəkdə ata olmaq istəyən kişilərə C, E, A, vitamini, fol turşusu, antioksidantlarla zəngin qidalar yeməyi tövsiyyə edir.

Zülalla zəngin ət, quş əti
Qırmızı ət, quzu əti, quş və toyuq əti sink, zülal, B 12 vitamini ilə zəngindir. Eləcə də kişilər yumurta yeməlidir. Ət dedikdə, təmiz kəsim ət, kənd toyuğu nəzərdə tutulur. Yarımfabrikat və fast-fooddan uzaq durun.
Davamı →

Ata olmaq üçün ideal yaş

Elm işçiləri kişilərin ata olmaq üçün ideal yaş dövrünü araşdırıblar. Bir sıra eksperimentlər aparıldıqdan sonra mütəxəssislər nelə qərara gəliblər ki, kişilər üçün öz nəsillərini davam etdirmələri üçün ən optimal yaş dövrü — 30 — 40 yaşdır.

Ekspertlər hesab edir ki, məhz bu yaş dövrü aralıqlarında kişilər ata olmanın məsuliyyət və öhdəliklərini daha yaxşı dərk edə bilirlər. Kişilər həm şüurlu, həm də şüuraltı tərəfdən bu xəbərə daha ciddi hazır olurlar.

Haqqında danışdığımız bu mövzunu araşdıran ekspertlər bildirirlər ki, gözəl və sağlam uşaqlar məhz 30 yaşlı ataların olduğu ailələrdə baş verir. Onu da qeyd edək ki, bu yaş dövrü 40 və ondan daha üstün yaş dövrlərinə uzanırsa, bu artıq doğulacaq körpələr üçün təhlükə saçır. Doğulan uşaqlarda bəzi hallarda, patalogiya və inkişafsızlıq kimi mənfi hallar yaradır.
Davamı →

Kişilərin yol verdiyi dəb xətaları

Uzun saqqal
Əziz kişilər, biz çox gözəl başa düşürük ki, üzü hər gün təraş etmək zəhlətökən prosesdir. Lakin bu fakt sizə saqqalınızı yerə qədər uzatmağa bəraət qazandırmır. Əgər dəblə ayaqlaşdığınızı və bununla qızların diqqətini çəkəcəyinizi düşünürsünüzsə, yanılırsınız. Uzun və çirkli saqqal qızların ancaq ürəyini bulandıra bilər.

Yuxarıda yığılmış toppuz
Bu barədə danışmağa dəyməz. Kişilər saçlarını toppuz yığmağa başlayan andan etibarən qızların gülüş hədəfi olub.

Dar cinslər
Həkimlər illərdir ki, dar cinslərin qızların sağlamlığı üçün təhlükəli olduğu barədə həyəcan siqnalı çalır. Bu, kişilərə də aiddir. Ümumiyyətlə, dar şalvar geyinən kişilər birmənalı qarşılanmır və onların oriyentasiyası şübhə altına düşür.
Davamı →

Yaxşı ata olmaq üçün nələr etməli?

Ata olmaq asan iş deyil. Atalıq evdəki uşaqlara yalnız bazarlıq etməkdən ibarət deyil. Uşaqlarınızın böyüdükdən sonra evdən çıxıb gedəcəyini nəzərə alaraq, bəzi atalara öz uşaqlarına qarşı daha diqqətli və daha qayğıkeş davaranmalarını tövsiyə edirəm.

Ata olmaq məsuliyyət tələb edir. Hər bir ata söz düşdükdə öz vəzifələrini layiqincə yerinə yetirdiyini söyləyir. Amma mütəxəssislərin bu barədə apardığı araşdırmalar ataların övladlarından çox, işlərinə vaxt ayırdığını göstərir.
Davamı →

Xəyanət edən kişi

Xəyanət edən kişini necə
tanımaq olar?

Bir kişinin sizə xəyanət edib-etmədiyi əslində həmin şəxsin xəyanət barəsində nə qədər təcrübəli olması ilə əlaqəlidir. Bəzi ümumi qanunlar olsa da, bütün münasibətini xəyanət edərək keçirən bir kişi üçün xəyanət etməyin yemək yeməkdən çox da fərqi yoxdur.

Xəyanət edən kişi necə hərəkət edir?
Əgər çox təcrübəsizdirsə, sizə həddindən çox diqqət göstərməyə başlayacaq. Sizə hədiyyələr və güllər ala bilər. Ancaq artıq onlar da bu üsulun bir çox qadın üzərində işə yaramadığını bilir.
Davamı →

Əlcək seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır?

Model, faktura, rəng və forma baxımından zəngin müxtəlifliyi olan əlcəklər, müasir gündə çoxluq təşkil edir. Bəs, əlcək seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır? Düzgün əlcək seçmək üçün ilk öncə büdcəni və məqsədi dəqiqləşdirmək və yalnız bundan sonra alış-verişə çıxmaq lazımdır.

Rənglər
Əgər qara və qəhvəyi rənglər sizə çox darıxdırıcı gəlirsə, palto və ya gödəkçənizə uyğun digər bir rəng seçimi edin. Üst geyiminizin rəngindən biraz tünd və ya açıq rəng seçə bilərsiniz, həmçinin zümrüd rəngi, tünd göy rəngləri də bu il seçiminiz ola bilər. Müxtəlif printlərdən də seçim edə bilərsiniz: həndəsi və animasiya.
Davamı →

Kişilər qadınları niyə tərk edir?

Sevgilinizin sizi niyə tərk etdiyini heç cür anlaya bilmirsinizsə, bu yazı məhz sizin üçündür. Kişilərin ayrılıq zamanı etiraf edə bilmədiyi əsl tərk etmə səbəblərini bilmək istəyirsinizsə, yazını sona qədər oxumağınızı tövsiyə edirik.

Yaxşı davam edən bir münasibətiniz birdən-birə səbəbini anlamadığınız bir şəkildə tərk edilməyiniz ilə nəticələndi? O, sadəcə “problem səndə deyil, məndədir” deyib getdi? Həqiqətən də problem sizdə yox, onda ola bilər. Ancaq həm də münasibətinizdə fərqinə varmadığınız bir çox problem də ola bilər. Münasibətlərinizdə eyni səhvləri təkrarlamamaq üçün bu problemlərin fərqinə varmağınızda fayda var.
Davamı →

Subay kişilər üçün 8 tövsiyə

Subaylıqdan bezən və artıq ciddi münasibət qurmaq istəyən kişilər, diqqətiniz bizdə olsun. Xanımların qəlbini asanlıqla qazanmağınız üçün sizə bir neçə məsləhətimiz olacaq.

1. Əgər bir qadınla ilk görüşünüz gözəl keçibsə, ona zəng edib yenidən görüşə dəvət edin. Əgər görüşünüz pis keçdisə, ürəyinizcə olmadısa, zəng edib onu tanıdığınıza şad olduğunuzu və gələcək həyatında ona şans dilədiyinizi deyin. Səssiz yoxa çıxmayın. Sağollaşıb getdikdən sonra heç bir əlaqə saxlmasanız, mesaj yazmasanız, bu, sizin qorxaqlığınız kimi başa düşüləcək. Sonrakı münasibətinizdə etdiyiniz bu hərəkət eynisiylə sizə qarşı ediləcək. Bu, həm də xoşagəlməz bir hərəkətdir.

2. Bir qadına özü ilə bağlı 3 sual verin. Və cavablarını dinləyin, ya da dinləyirmiş kimi davranın.
Davamı →

Kəsiksiz təraş üçün bir neçə məsləhət

təraşYəqin ki, saqqal təraşının ən qorxulu hissəsi təraş zamanı baş verən kəsiklərdir. Əlbəttə ki, bu kəsiklərdən qurtulmağın ən sadə üsulu təraş zamanı bir az daha diqqətli olmaqdır. Hər nə qədər diqqətli olsanız da, kəsiklərin qarşısını almaq mümkün deyil. Yaranan kəsik həm də çox ağrılı olur. 

Bu yazıda sizə tez-tez baş verə biləcək problemi aradan qaldırmaq üsullarını öyrədəcəyik. Saqqalınızı uzatmaq əlbəttə ki, təraş kəsiklərindən xilas olmaq üçün ən zəmanətli yoldur, lakin hər kişi saqqal uzatmır. Saqqal uzatmayan, tez-tez bu problemlə qarşılaşan kişilər üçün bir neçə məsləhət:
Davamı →