Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişi tərzində vacib məqamlar

1. Geyimləri doğru ölçüdə seçin. Bir çox insanlar səhfən geyimləri bir ölçü kiçik və ya böyük geyinirlər. Öz ölçülərinizi dəqiq bilin və satıcılara imkan verməyin sizlərə səhv ölçüdə geyimləri “soxuşdursunlar”.

2. Kəmər, ayaqqabı və çantanın rənglərini müqayisə edin. Bu rənglər eyni və ya yaxın olmalıdırlar. Qara, qəhvəyi və boz rənglər klassika olaraq qalır.

3.
Qarnın olması daha enli bel şalvarın seçiminə məcbur edir.

4. Yaxşı olar ki, köynək kostyumun rəngindən açıq olsun. Bu sizi daha sport və səliqəli göstərəcək.

5. Eyni zaman kəmər və çiyinbağından (подтяжки) istifadə etmək olmaz.

6. Kök kişilər daha enli qalstuklara üstünlük verməlidirlər.
Davamı →

Kişinin özünə inamını artıran geyimlər hansılardır?

Modanın tendensiyasına uyğun geyinən kişilər hər zaman diqqəti özlərinə cəlb etmişlər. Dəbli kişi yaraşıqlıdır və müasirdir. Dəbli kişi özünə inandığından uğur qazanmaq şansları daha yüksək olur. 

Bir müddət öncə kişi moda stili kifayət qədər sərt çərçivəyə malik idi. Kişilər yeganə dress-koda uyğun olaraq geyinirdilər. Kişi geyiminin rəng qamması qara, boz və qəhvəyi rəngin çalarları ilə məhdudlaşırdı. Yalnız aksessuar seçimində müəyyən azadlıqlar var idi.

Müasir kişi modası isə kişilər qarşısında geniş imkanlar yaradır, onlara azadlıq bəxş edir. İsti, parlaq rənglər nəinki xanımların, həmçinin kişilərin qarderobundan mövcuddur. Kostyum seçərkən kişi ovqatına uyğun seçim edə bilər və ən əsası fərdi üsluba malik olmağın kefini yaşaya bilərsiniz.

Müasir modanın tendensiyası kişilərə həyat tərzlərinə, imic və xarakterlərinə uyğun paltar seçərkən azad üslubla rəng çalarlarını qarışdırmağa imkan verir.
Davamı →

İşgüzar görkəmdə buraxılan 10 səhv

Bəzən iş rejiminiz “cəhənnəmi” əvəz etsə də, görkəminizə mütləq diqqət yetirməlisiniz. Kişilərin işgüzar görkəmlərində buraxdıqları səhvlər bunlardır:

1. Bel çantası (pюкзак)
Unutmayın ki, siz karyera pilləkənlərini qalxmağa çalışırsınız, dağa yox. Çalışın bel çantasını daha klassik ya da ən azından “messenger bag” tipli çantalarla əvəzləyin. Yox əgər idman çantası sizin üçün vacibdir isə, bu zaman daha bahalı və şık görkəmli çantaya müraciət etməlisiniz.

2. Rəng çoxluğu və ya qışqıran rənglər
Rəng çoxluğu yalnız kinoaktyorlarda yaxşı görsənir. Siz isə maksimum 3 rəngdən istifadə etsəniz yaxşı olar.
Davamı →

Cins və pencək kombini

Pencək və cins – universal geyimdir: həm gündəlik, həm də xüsusi günlərdə istifadə edilə bilər. Lakin, onları düzgün uyğunlaşdırmağı bacarmaq lazımdır. Əgər cibinizdə artıq pul varsa, boş yerə xərcləməyin, gedin özünüzə dəbli pencək alın, cins seçimində isə biz sizə kömək etməyə çalışacayıq.

Ciddi pencək cins üçün yararsızdır. Ən yaxşı variant – “idmanlaşdırılmış” pencək.

Cinslə daha bir “olmaz” isə məxmər və satin işləməli pencəklərdir.

Pencəyin hansı materialdan olması mövsümdən asılıdır. Qışda daha çox yun, velvet, isti aylarda isə kətan və pambıq materiallar daha aktualdır.

Tünd cins ilə tünd pencəklər gedir, mavi cins ilə isə daha açıq rənglərdən – boz, bej və krem rənglərdən istifadə edə bilərsiniz.
Davamı →

Həyat yoldaşı hamilə olan kişilər üçün 6 təklif

Bəylər, siz də həyatınızda sahib ola biləcəyiniz ən gözəl möcüzələrdən birinə yoldaşınızla birlikdə şahidlik edəcəksiniz. Qarşınızda olduqca maraqlı 9 ay var. Bu müddətdə sizə tövsiyəmiz heç olmadığınız qədər anlayışlı olmağınızdır. Çünki yoldaşınızın hormonlarındakı dəyişikliklər onun fərqli duyğular yaşamasına səbəb olacaq. Bu səbəblə nə qədər anlayışlı olsanız o qədər maraqlı dövr keçirəcəksiniz.

1. “Bəli” sözlərini “Xeyr” olaraq qəbul etməyə indidən başlayın
Qadınların hamiləliyin ikinci dövründən etibarən ən tez soruşduğu sual fiziki görünüşüylə əlaqədardır. Bu mövzuyla əlaqədar sizdən sual soruşduqda səs tonunuzla imtina edin.
Davamı →

İdeal kişi

Hər bir qadın yanında güclü, diqqətli, xeyirxah və anlayışlı kişi görmək istəyir. Qadınlar zəif kişilərə dözümsüz yanaşırlar. Hətta münasibətin ilkin çağlarında təbiətcə hikkəli və hökmranlığa meyilli qadın kişi üzərində ağalıq etməyə başlasa belə, bir müddət sonra o, bu vəziyyətdən bezməyə başlayır. Bəzən elə olur ki, bunu özünə etiraf etməsə belə, yanında özündən qat-qat güclü kişi görmək və onun ədalətli hökmranlığının enerjisini hiss etmək istəyir.

Əslində bunu bir çoxu qəbul etməsə də, reallıq ondan ibarətdir ki, istənilən münasibətdə iki nəfərdən biri mütləq dominant olur. Burda xüsusi xəyali tərəzi ilə mizana gələcək bölgü yoxdur ki, münasibətdəki dominantlıq əlli-əlliyə bölünsün. Həmişə bir nəfərin sözü daha keçərli olur. İstənilən halda münasibətdə dominant qadındırsa, bu, çox sıxıntılı hallar gətirə bilər. Bu sıxıntını daha çox elə qadının özü çəkir. Çünki qadınlar daha çox xaraktercə güclü kişiləri sevirlər. Bu, onlarda təkamülün ilkin çağlarından qalma irsi haldır. 
Davamı →

Qadınlar kişilərdə nələri sevmir?

Kişilərin qadınların hansı xüsusiyyətlərini sevib-sevmədikləri haqda çox yazılır. Bəs qadınlar kişilərdə nələri xoşlamır? 

Ağ şalvar: Çox xüsusi bir gün olmadıqca ağ şalvar geyinməkdən çəkinin. Ağ kostyuma isə əsla pul verməyin. Xüsusilə yayda geyilən ağ kətan şalvarlar 80-ci illərin «Miami Vice» zamanlarında qalıb.

Yumurta daban ayaqqabı: Bilmirəm aranızda yumurta dikdaban ayaqqabı geyinən varmı? Əgər varsa, əsla geyməyin.
Davamı →

Kişilər peşman olanda

Ağızdan bir anda çıxan sözlər, əsəblə yazılan mesaj və ya arxasınca çırpılan qapılar… Ayrılıq bir anda gələ bilər. İnsan elə əsəbiləşər ki, hər şey bitdi deyər. Qadınlar ayrılmaq istədiyini bildirib, buna peşman olduqlarında “elə demək istəmirdim” deyə bilərlər. Ancaq kişilər üçün bu, hər zaman asan olmaya bilər. Bəs kişilər peşman olduqlarını necə bəlli edir?

Dost-tanışlarınızla danışmağa çalışırsa
Bir kişi üçün həqiqətən bitmiş olması mövzunun bağlanması deməkdir. Əgər sizin sayənizdə tanıdığı insanlarla təsadüfən qarşılaşdığında onlarla danışırsa, bu, mədəniyyət xatirinə olur. Amma sizinlə sevgili olduğu zaman elə də səmimi olmadığı və danışmadığı həmin adamları özü axtarır və görüşmək istədiyini bildirirsə, bəlkə də səbəb sizsiniz.
Davamı →

Kişilərin sızanaq problemi

Əksər insanlar sızanaqlardan bir xeyli narahatdırlar. Əslində bu çətinlik yalnız qadınlara aid deyil. Həmçinin kişilər də sızanaqlarla, civzələrlə mübarizə etmişdir ya da edir. Bu yazı elə həmin şəxslər üçündür.

Sızanaqdan “necə xilas olum?”, “sızanaq maskaları nələrdir?” kimi suallara cavab axtarırsınızsa doğru yazını oxuyursunuz.


Əvvəl səhv bildiklərimizlə başlayaq!
Davamı →

Qarından xilas olmağın 9 yolu

Bütün kişilər kimi siz də qadınların sevimlisinə çevrilmək istəyirsinizsə, ilk növbədə bilməlisiniz ki, xanımlar dolu və qarınlı kişiləri bəyənmir. Belə olmağımız bizə pis görüntü verməklə yanaşı bizim sağlam qidalanmadığımıza işarədir.

Təəssüf ki, “yekə qarın”dan xilas olmaq üçün davamlı olaraq idman etmək kifayət etmir. Eyni zamanda yemək vərdişlərimizi də dəyişməliyik.

Spirtli içkilərdən uzaq durun
Davamlı olaraq spritli içki qəbul etmək iştahanızı artırır və beyninizdəki doyma hissini aldadır. Bundan başqa alkoqol qana qarışdığı zaman qanda şəkərin miqdarı yüksəlir.
Davamı →