Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Mətbəxə ilk dəfə girən kişilər üçün məsləhətlər

Bu vaxta kimi mətbəxə yalnız su içmək üçün gedən kişilərə birdən birə yemək hazırlanması tapşırılarsa, sizcə nə baş verər?
Amma məşhur kişi aşpazların bu məsləhətlərinə əməl etsəniz, hazırladığınız yeməklərlə ev əhlini təəccübləndirəcəksiniz.
Kitab və saytlardan faydalanın: amma əsla çətin yeməklər bişirməyə çalışmayın. Başlanğıc üçün omlet, makaron və qızartmalara üstünlük verin.
Davamı →

Kişilər haqqında 5 çirkin həqiqət

Əziz xanımlar, kişilər haqqında bütün həqiqətləri bildiyinizə əminsiniz?

Türkiyəli psixoloqlar kişilər haqqında ən çirkin həqiqətləri hazırlayıblar. Bu məlumatlar sayəsində kişilərin necə olduğunu və hansı sözünün əslində, nə ifadə etdiyini asanlıqla biləcəksiniz. Həm də əks cinsin sizi incitməyinə icazə verməyəcəksiniz.

Çirkin həqiqət 1 
Kişilər qadınları seks üçün istifadə edirlər!

Kişilərin heç bir duyğu bəsləmədyi qadınlarla yatdığını artıq hər kəs bilir. Ancaq cinsəl münasibətlər üçün istifadə edildiyinizi düşünürsünüzsə, təssüflər olsun ki, bu bir həqiqətdir. Çünki kişilər bəyəndikləri qadınlara bunu mütləq bildirirlər. Vurulanda heç nədən çəkinmədən və utanmadan bunu dilə gətirirlər.

Seks üçün istifadə edildiyinizi necə anlamalı?

Kişi sizin üçün ən kiçik öhdəliyi belə öz üzərinə götürmürsə, bunu asanlıqla anlaya bilərsiniz. Ondan gözlədiklərinizi dilə gətirdiyiniz zaman vəziyyəti qəbul etmir və müdafiyə keçirsə, böyük ehtimalla siz ona sadəcə yataqda lazımsınız. Ciddi niyyəti olmayan bir kişi sizin həyatınızla maraqlanmaz. Lakin sizinlə hər yerə gəlir, həftə sonlarını sizinlə birlikdə keçirir və təəccübləndirməyi bacarırsa, sizi seks üçün istifadə etməsi mümkün deyil.

Çirkin həqiqət 2
“Sevirsə, niyə aldadır?” deyə düşünə bilərsiniz. Lakin cavab çox sadədir, bir çox kişilər sekslə məşğul olmaq üçün başqa qadınlarla yatır. Bu, onların xoşuna gəlir. Kişilərin normal seks həyatı olsa belə, başqa qadınlara qarşı həmişə şəhvət hissi keçirirlər. Əlbəttə ki, bütün kişilər yox!
Ardı →

Bu cümlələr qadınları uzaqlaşdırır

Əziz kişilər, bir qadınla münasibətinizin uzun müddət davam etməsini istəyirsinizsə, hər şeydən əvvəl həmin qadınla ünsiyyətinizə fikir verməlisiniz. Qadınlarla söhbət zamanı özünü həmcinsi ilə danışırmış kimi hiss etmək biz kişilərin ən böyük səhvidir. Bütün bunlardan əlavə həm də qadınların qəlbinə gedən yolu tapmaq üçün onların sevmədiyi sözlər, ifadələr barəsində də məlumatlı olmalıyıq. Bu dəfəki məqaləmizdə sizə elə bu barədə məlumat verməyə çalışacağıq. Beləliklə, qadınları əsəbiləşdirən ən məşhur cümlələr:

Mənimlə sevgili olarsan?
Bir qadınla münasibətiniz zamanı əsla belə bir cümlə qurmayın. Çünki qadınlar həmişə idarəni öz əlində saxlamağı bacaran kişilərə üstünlük veririlər. Onlar üçün ideal kişi tipi fikirləri yanlış olsa belə, öz dediyini qadına qəbul etdirməyi bacaran şəxslərdir. Buna görə də sizin qadına qarşı belə bir cümlə qurmağınız onda sizin özünüzə inamınız barədə mənfi rəylər formalaşdırır. Bu cülənin əvəzinə, “Bəlkə birlikdə nəsə edək?” və ya “Telefon nömrəni verə bilərsən?” tipli cümlələr daha özünə əmin səslənir.

Səni öpə bilərəm?
Bir qadından əsla onu öpmək barədə icazə istəməyin. Bu sual qadını kişinin gözündə uşaq kimi göstərir. Ümumiyyətlə, edəcəyiniz hərəkərlərlə bağlı qadından icazə almağınız onların gözündə heç də xoşagələn addım deyil.
Ardı →

Sevən kişi necə olur?

Bir qadını, xoşladığı kişiylə bağlı ən çox maraqlandıran «Məndən doğrudan xoşu gəlirmi?», «Məni sevir, yoxsa sadəcə vaxt keçirmək üçün danışır?» kimi suallardır.

Əgər bir kişi sizin xəbəriniz olmadan sizi sevirsə, ya sizdən xoşu gəlirsə, hər zaman sizə utancaq baxışlarla baxacaq. Əgər düz onun gözlərinə baxsanız, baxışlarını tez-tez sizdən yayındıracaq və yanaqları qızaracaq.

Sizə aşıq olan bir kişi sizi tanımağa çalışacaq. Tez-tez suallar verəcək. Söylədiyiniz hər kəlmə ona zövq verəcək. Buna görə hər fürsət düşəndə sizi danışdırmağa, suallar verməyə başlayacaq.

Tez-tez zarafatlar etməsi, danışığıyla sizdə maraq oyatmağa çalışması sevən kişinin ən mühüm xüsusiyyətlərindəndir. Əlbəttə, bəzi kişilər ağıllı danışmaqla yanaşı, hətta xoş sözlər söyləməklə qadının sevgisini qazanmağa çalışarlar.
Ardı →

Əzələli olmağın daha bir faydası

Elm adamları, əzələli gənc kişilərin uzun yaşamaq ehtimalının digər yaşıdlarına nisbətən daha çox olduğunu müəyyən etmişlər.

İsveçli elm adamları, 1 milyondan çox gənc kişinin iştirakı ilə 24 il aparılan araşdırmalarda, əzələ gücü aşağı olan, zəif ayaq və qol əzələlərinə sahib kişilərin köklük xəstəliklərinə tutulmasını, yüksək təzyiqli olduğunu və bu səbəbdən erkən ölüm risklərinin daha çox baş verdiyini müəyyən ediblər.

«British Medical Journal (BMJ)» jurnalında nümayiş olunan araşdırmaçılar bədəni inkişaf etdirmənin, idmanla məşğul olmanın insan ömrünü uzatdığını ifadə ediblər. Həmçinin əzələ gücü ortalamanın üzərində olan gənc kişilərdə hər hansı bir səbəbdən ürək və  damar xəstəliklərinin olması və  erkən ölüm ehtimallarının 20-35 %  nisbətində baş verdiyi qeyd edilmişdir.
Davamı →

Hansı peşə sahibi ilə evlənməli?


İnsanlar bəzi hallarda münasibət quracaqları tərəf müqabilini seçərkən onun şəxsi keyfiyyətləri ilə yanaşı çalışdığı işə, sənətə də xüsusi diqqətlə yanaşırlar. Xüsusən də bəylərimiz tərəf müqabili seçərkən xanımlarının çalışdığı işə xüsusi diqqətlə yanaşır, bu barədə xanımlarına hansısa qadağalar da qoyurlar. 
Ardı →

Kişiləri çirkinləşdirən problemlər

Kəpək
Hər beş kişidən birində rast gəlinən bu problemlə mübarizə üsulu əslində çox asandır. Bunun üçün ən birinci şərt yaş saçlarla yatmamaqdır. Çünki saç uzun müddət yaş qaldığı zaman maya formasında olan göbələklər sürətli şəkildə inkişaf etməyə başlayır. Bu göbələklər isə kəpək formasında saçda görünməyə başlayır.

Göz altındakı torbalar
Bu kimi problemdən uzaq olmaq üçün alkoqollu içkilərdən maksimum dərəcədə uzaq durun. Çünki tərkipində spirt olan içkilər birbaşa olaraq qanınıza və dərinizə təsir edir. Ən həssas dəri isə gözaltı hissədə yerləşdiyi üçün orqanizminizdə olan hər hansısa xəstəlik, narahatlıq ilk olaraq gözaltı hissədə özün biruzə verir. Axşam içikili yatıb səhər gözünüzün aşağısında yaranan o izlərin səbəbi axşam xatırlamadığınız hansısa bir davanın deyil, içkinin əsəridir.

Sarı dişlər
Amerikalı diş həkimi Arthur Glosmanın fikrincə, sarı dişlərin əsas səbəbi çiy yeyilən meyvə və tərəvəzlərdir. Çünki onlar diş ətini həssaslaşdırır, tüpürcək istehsalını artırır, dişdəki şəkəri azaldır.
Ardı →

Qadınların kişilərdən gizli saxladıqları

Qadınların kişilərdən gizli saxladıqı sirlər:

1. Sevgiyə görə hər şeylərini qurban verməyə hazır olduqlarını desələr də, əslində birinə bağlanmaqdan çox qorxurlar.

2. Anaları əksər məsələlərdə onlar üçün ideal qadın obrazıdır, amma bununla yanaşı qadınların əksər hissəsi anasına oxşamaqdan qorxur.

3. Kişilərin onlara ev işlərinə kömək etməsini sevirlər.

4. Onların dediyi hər sözə inanmayın. Məsələn, yeni saç stiliniz hər zaman xoşlarına gəlməsə də, onlar daim bunun sizə yaraşdığını deyəcəklər.


Ardı →

Bəy kostyumu bu cür seçilir

İstər qadının, istərsə də kişinin həyatında ən vacib günlərdən biri də onların ailə həyatı qurduqları gündür. Bu gün həm kişi, həm də qadın daha fərqli gözəl, yaraşıqlı görünmək istəyir. İstədiyimiz kimi görünmək üçün isə öz vücudumuzu yaxından tanımağımız və dəb incəliklərini bilməyimiz mütləqdir.

Bilirik ki, oxucularımız arasında da subay, toy hazırlıqları görən bəylərimiz var. Elə bu məqsədlə də bu dəfə sizinlə bəy kostyumu seçərkən diqqət etməli olduğumuz əsas incəliklər haqqında danışmaq istəyirik.

Əgər əzələli bədən quruluşuna sahibsinizsə, sizə qətiyyən dar kostyum (pencək, şalvar, köynək) seçmək məsləhət görülmür. Çünki tam bədənə yapışan şalvar və köynək əzələlərinizi daha da sıxır, nəticədə isə paltar əyninizdə partlayacaqmış kimi görünür.

Görünüşcə arıq bəylərimiz isə rahatlıqla bədənə tam outran kostyumlar seçə bilərlər. Bu zaman seçəcəyiniz kostyum sizi daha şıq, daha eleqant göstərəcək.

Artıq çəkidən şikayətlənən bəylərimizə isə bəylik kostyumu seçərkən açıq rənglərdən üzaq durmaq, tünd rənglərə (xüsusilə də tünd göy və qara rənglərə) üstünlük vermək məsləhət görülür. Bundan əlavə pencək geyinən zaman onun yaxasını düymələmək tövsiyə edilir.
Ardı →

Əcnəbi qızlarla tanış olmağın yolları


Hər bir kişi əcnəbi qadınla tanış olmağı arzulayır, amma bunu necə etməyin doğru yolunu çox az kişi bilir. Əcnəbi xanımla tanış olmaq istəyənlərə sadə məsləhət: onlara yaxından bələd ol ki, necə tanış olacağını öyrənəsən.

Braziliyalı
Braziliyalı xanımlar çox eqoist, utanmaz, açıq-saçıqlığı sevən və inadkardırlar. Əgər gecə klubunda və ya başqa bir yerdə belə xanım görsən, ona yaxınlaşmağa dəyməz. Əgər onu bəyənirsənsə, gözlərini ona yönəldib, gülümsə. Baxışlarla onu bəyəndiyini göstər. Əgər onun da səndən xoşu gəlirsə, sənin yaxınlaşmağını gözləmədən özü yanına gələcək. Hətta yanında başqa xanım olsa belə, buna əhəmiyyət verməyəcək.
Ardı →