Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Qadınların kişilərdən gözlədiyi davranışlar

Təxmin edilməyən addımlar
Təbii ki, bu, hər gün onunla başqa bir ölkədə olmalı, ya da eyvanının altında serenada oxumalı olduğunuz anlamına gəlmir. Spontan davranışlarınızı kiçik şeylər üzərində qurun. Məsələn, bir gün yolda gedərkən, “gəl, yeməyə gedək” demək də onu xoşbəxt edəcək. Qadınlar kişilərin növbəti addım olaraq nə edəcəyini bilməyəndə daha çox həyəcanlanırlar.

Bir az təkid edin
Əgər bir qadın sizə “yox” deyirsə, əslində “yox” demir. Amma, “hə” də demir. Belə hallarda etməli olduğunuz onu razı salmağa çalışmaq, cavabının qəti “hə” olmasına nail olmaqdır. Həddi aşmamağa çalışın.
Davamı →

Gözəl saqqal üçün bunları edin

Saqqal saxlamaq indi dəb halını alıb. Amma hansı səbəblərdənsə bəzi kişilərin üzündə tüklər tez uzanır və cod olur, bəzilərində isə gec uzanır. Əgər siz də üzünüzdə sağlam və cod tüklərin çıxmasını istəyirsinizsə, o zaman bir neçə texniki hiyləgərliyə əl atmaqla buna nail ola bilərsiniz.

1. Üzünüzü daima təmiz saxlayın və qulluq edin.
Piy, çirk və toz dəridə təbəqə əmələ gətirib follikulların inkişafının qarşısını alır. Üzün təmizliyi follikulların inkişafına təkan verir və tüklərin tez uzanmasına səbəb olur. Bunun üçün aşağıdakılara əməl etmək lazımdır:

— Üzünüzü isti su və az miqdar təmizliyici vasitə ilə gündə iki dəfə yuyun. Yuyucu vasitənin sadə yuyucu vasitə olmasına çalışın ki, dəriniz qıcıqlanmasın.
— Günün istənilən vaxtı üzünüz kirləndikdə, tərlədikdə və yağlandıqda onu isti su ilə yuya bilərsiniz.
— Əgər üzünüzdə tük əvəzinə səpgilər meydana gələrsə, o zaman həftədə iki dəfə kəpək əleyhinə şampunla üzünüzü yuya bilərsiniz. Bu zaman çalışın dərinizi qıcıqlandırmayasınız.
Davamı →

İdeal ər

Aşiq olduğumuz insanın mükəmməl olduğunu düşünə bilərik. Lakin bir müddətdən sonra onun müsbət cəhətlərinə şübhə edərik. Sevdiyiniz insanın yaxşı ər ola biləcəyini göstərən bəzi əlamətlər sizə fikrinizdə əmin olub-olmadığınızı göstərər.

Çətinliklərdən qorxmur
İdeal ərin yalnız gözəl sözlər söyləməsi kifayət deyil, eyni zamanda qərarlı davranmalıdır. Çətin vəziyyətlərdə sizə dəstək olursa, demək, doğru insanla birlikdəsiniz.

Davamı →

Yetkin kişini tanıdan 6 davranış

Yetkin kişi xarici görünüşünüzü tənqid etməz
«Saçlarını niyə boyamısan?», «Kaş, bir az arıq olardın». Sizi həqiqətən də sevən bir kişi xarici görünüşünüzlə bağlı əsla müzakirə aparmaz. Bir kişi bu cür cümlələri hətta sizə məsləhət vermək üçün də işlətməz və sizi müzakirə edəcək qədər öz səviyyəsini aşağı salmaz.

Şəxsi həyatınıza qarışmaz
Münasibətləriniz sağlamdırsa, bir-birinizdən heç bir şey gizləmək məcburiyyətində deyilsiniz. Telefonunuzdakı şəxslərin və ya mesajların gizli saxlanması lazım deyil. Ancaq bu, tərəf müqabilinizin ciblərinizə, telefonunuza baxmaq, qarışdırmaq, şəxsi mesajlarınızı oxumağa haqqı olduğu mənasını vermir. Bunları edən kişi ya özündən şübhə edir, ya da sizə hörmət etmir.
Davamı →

Prostatın sağlamlığı üçün vacib olan 5 əsas faktor

Prostat vəzi kişilərin ən vacib orqanlarından biridir. 40 yaşından sonra kişiləri incitməyə başlamasının səbəbi prostat vəzində böyümənin baş verməsidir. Prostat vəzində vaxtından əvvəl böyümənin olmaması üçün 5 əsas ünsürüdən vaxtında və düzənli istifadə etmək lazımdır:

1. Selenium. Mütəxəssislər gün ərzində qidadan əlavə 200 mq selenium qəbul edən kişilərdə prostat vəzi xəstəliklərinə və xərçənginə yaxalanma riskinin minimum olduğunu təsdiqləmuşlər. Selenium ən çox fındığın, sağımsağın, göbələyin tərkibində olur.
Davamı →

Kişi sağlamlığı üçün vacib olan vitaminlər

Heç kim inkar etməyəcək ki, vitaminlər insan orqanizmi üçün olduqca vacibdir. Demək olar ki, bütün biokimyəvi proseslər orqanizmdə bu və ya digər vitamin və mikroelementlərin iştirakı ilə həyata keçir. Kişi orqanizmi spesifik olduğu üçün kişi sağlamlığını saxlamaq üçün bəzi vitaminlər vacibdir. Üstəlik kişilər daha çox alkoqol və siqaretdən istifadə etdikləri üçün (bunlar sizi ölümə aparır) orqanizmləri daha çox yük altında olur.

Aktiv cinsi həyat üçün
Potensiya və nəsilartırma funksiyanızı saxlamaq üçün sizə vacib olan vitaminlər:
Vitamin A və provitamin karotin. Penis üçün faydalıdır. Nəsilartırma funksiyasında iştirak edir. Kök, balqabaq, şirin bibər, sitrus meyvələri, göyərti, pomidor, qaraciyər, yumurtanın sarısı və süddə boldur.
Davamı →

Kişi qısqanclığının 5 səbəbi

Qadından yaşlıdır
Kişi yaşlıdır və gənc sevgilisinin, həyat yoldaşının daha gənc birindən xoşu gəlməsindən ölənə qədər qorxur.

Aldadır
«Kişi qarşısındakını özü kimi bilir» sözü əbəs yerə deyilməyib. Özü hər fürsətdə aldadan kişi, əlbəttə, birlikdə olduğu qadının onu aldatmasından qorxar.

İqtidarsızlıq
Ereksiya problemi olan kişi hər zaman birlikdə olduğu qadının ona xəyanət etdiyini düşünür. Bunun bir problem olduğunu qəbul edib tibbdən faydalanmaq əvəzinə qısqanclığı ilə qadını doğulduğuna peşman edir.
Davamı →

Kişilərdə seyrək saqqal problemi

Kişilərin yeniyetməlik dönəminə girdiyi vaxtda vücudunda tüklənmələr olur. Ancaq bu proses bəzi kişilərdə ya özünü gec göstərir, ya da tüklənmə seyrək olur. Bunun adətən genetik olduğu düşünülür.

Kişilərdə seyrək saqqal problemi tez-tez görülən vəziyyətdir. Hər gün saqqal təraşı olmaq bezdirici olsa da, saqqalın çıxmaması da eynilə cansıxıcı olur. Kişilərdə saqqal çıxmamasının iki bilinən səbəbi var.

Bunlardan birincisi saqqalın çıxmasına kömək edən hormonun vücudda kifayət qədər ifraz edilməməsidir. Digər səbəbi isə həmin bölgədə tüklənməni təmin edən saqqalın olmamasıdır.

Davamı →

Tünd saç, kürən saqqal

Onlar saqqalları ilə ətrafdakılara balaca süpriz edən kişilərdir. Kimləri nəzərdə tutduğumuzu yəqin bildiniz: “Aaa sənin saqqalın qızılı imiş!” dediyimiz kişilər.

Qızılı saçlı insanlar çox nadir rast gəlinir, amma saçı qızılı rəngdə olmadığı halda saqqalı bu rəng olanlar çoxdur. Bəs görəsən bu necə mümkündür? Hollandiyanın milli genetik araşdırma mərkəzi Erfocentrum-da çalışan elm adamı Peta Haak-Bloem vəziyyəti belə açıqlayır:
Davamı →

Kəmərlər

Kişi kəmərini necə seçmək lazım olduğu barədə hər şeyi bilməlisiniz. Üstəlik, şalvarı kəmərsiz geyinmirlər, bu dəyişilməz bir qaydadır! Kişi kəmərlərinin tarixi uzun əsrlər boyu davam edir.

Qədim zamanlarda kəmərin(toqqanın) varlığı onun sahibinin sanballılığının və varlı olmasının göstəricisi idi. Kəmərlərin içində qəpik və qiymətli əşyaları saxlayırdılar. Cəngavər üçün kəmər şərəf və ləyaqət rəmzi idi. Onu itirmək böyük rüsvayçılıq sayılırdı.

Bu gün hər kişi asanlıqla öz zövgünə, büdcəsinə və geyim tərzinə uyğun kəmər seçə bilər. Beləliklə, gəlin kişi kəmərini necə düzgün seçmək və almaq, onu necə və nə ilə geyinmək və onu necə düzgün saxlamaq lazım olduğu barədə danışaq.
Davamı →