Рейтинг
+12.01

Kütləvi İnformasiya Vasitələri (KİV)

12 üzv, 3 topik

Əmilən oksigen və digital perspektivlər

Bu yaxınlarda Joe Roganın Elon Muskla son müsahibəsinə qulaq asdım. Dəhşətli perspektivlərdən danışırdılar. Azərbaycan ictimai fikrində heç kimi narahat etməyən bu mövzular haqqında mən də danışmaq qərarına gəldim. 5G-si oksigen əmən, akademiki koronavirusa şeir yazan cəmiyyətə nəsə başa salmaq çox çətin məsələdir, amma biz bunu qaloçka üçün də olsa edirik ki, gec olanda, “biz vaxtında xəbərdarlıq etmişdik” deyə bilək.

Davamı →

Beyinyumanın anatomiyası

Kütləvi informasiya vasitələri – televiziya, qəzetlər, virtual media müasir dünyamızın vazkeçilməzinə çevrilib. Az qala, hər saniyə lazımlı-lazımsız informasiyalar qəbul eləyirik. Əfsus ki, bu fasiləsiz informasiya axını həmişə bilgiləndirmək məqsədi güdmür, əksinə dinləyicini, oxucunu, tamaşaçını bu və ya digər istiqamətə yönləndirmək, manipulyasiya eləməyi hədəfləyir və bunun üçün ən müxtəlif üsullardan yararlanır. Ukraynalı sosioloq, publisist Viktor Soroçenko “Təbliğat metodlarının ensiklopediyası” kitabında həmin üsulları təsnifləyib.

Davamı →

Azərbaycanlı oxucunun şüur defisiti

Dəqiq yadımda deyil, hansısa sosial problem haqda məqalə yazmışdım. Kişi oxuculardan biri ünvanıma belə rəy yazmışdı: “Yaxşısı budur, siz mətbəxdə bozbaş bişirəsiz”. Rəy xoşuma gəlmişdi. Çünki oxucu konkret təklif verirdi. Daha didaktik danışıb zəhlə aparmır, söyüş söymür, özünü ağıllı göstərməkdən ötrü əndirəbadi cümlələr qurmur, psevdointellektuallıq etmirdi…

Davamı →