Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Brokoli şorbası

Bol vitaminli və ləzzətli brokoli şorbası qış aylarının vazgeçilmez yeməyidir. Həm qida dəyəri yüksək, həm də dəyişik bir dad olaraq soyuq havalarda içinizi isidəcək. Brokoli sevən, sevməyən hər kəsin xoşlayacağı bu şorbanı bişirməyə dəyər. Brokoli şorbası sağlamlığa faydalıdır, üstəlik dadı da gözəldir.

Tərkibi:
500 qr brokoli
1 kök
1 kartof
2 stəkan süd
1 soğan
2 qaşıq qaymaq
2 qaşıq kərə yağı
duz
istiot
1 qaşıq un

Hazırlanması: Brokolini yuyun, soğanı, kartofu kub-kub doğrayın, kökü yumru-yumru dilimləyin. Hamısını bir qazanda qarışdırın, üzərinə çıxacaq qədər su əlavə edin və tərəvəzlər yumşalana qədər qaynadın.
Davamı →

Qraf salatı

Tərkibi:
1 çuğundur
3 kartof
50 q albuxarı
4 yumurta
50 q qoz
150 q mayonez
duz

Hazırlanması:
Çuğundur, kartof və yumurtanı suda bişirib soyudun. Yumurtanın ağıyla sarısını ayırın. Albuxarının üzərinə qaynar su töküb yumşalınca saxlayın, sonra xırda doğrayın.

Salatı arasına mayonez çəkməklə lay-lay düzün: kubik doğranmış çuğundur + kubik doğranmış kartof + xırdalanmış yumurta sarıları + albuxarı + yumurtanın ağı. Salatın üzərini qozla bəzəyib soyuducuda 2 saat saxlayın. Nuş olsun!
Davamı →

Mandarinli peçenye

Tərkibi:
150 q kərə yağı
1 yumurta
100 q şəkər pudrası
200 q kokos yonqarı
200 q un
1 mandarinin sedrası
1 x.q. mandarin şirəsi
3-4 mandarin şəkər tozu
1 yumurtanın sarısı

Hazırlanması:
Yumşaq yağı yumurta və şəkər pudrası ilə çalın, un, kokos yonqarı, sedra və şirə əlavə edib xəmir yoğurun. Kolbasa formasına salıb soyuducuda 1 saat saxlayın. Mandarinləri 1-2 mm qalınlıqda doğrayın.

Xəmirdən qoz boyda kündələr tutun. Hər birini mandarin dilimi boyda yayın, üzərinə yumurta sarısı çəkin, doğranmış mandarin dilimi qoyub şəkər tozu səpin. 180 dərəcə qızdırılmış sobada 15 dəqiqə bişirin. Nuş olsun!
Davamı →

Amerika mətbəxi

Dünyanın müxtəlif hissələrindən mədəniyyət, irq və dinlərin qarışığı Amerika mətbəxinin müxtəlifliyini asanlıqla izah edir.

Bir çox millətlərin mətbəxi
Amerika mətbəxinin zənginliyi Hindililər, Afrikalılar, və həmçinin Avropa və Asiya immiqrantların tə’siri nəticəsində formalaşıb. Müxtəlif reqionlarda məskən salan etnik qruplar aşpazlıq mədəniyyətinə tə’sir göstəriblər. Əlavə olaraq, ölkənin böyük ərazisi də Amerika mətbəxinin müxtəlifliyinin səbəblərindən biridir.
Davamı →

Fransız blinçikləri

Tərkibi:
240 qr un
360 ml süd
3 ədəd iri yumurta
1 ç/q şəkər tozu
2 x/q kərə yağı
bir çimdik duz

Hazırlanma qaydası:
Kərə yağı əridilib soyuducuya yerləşdirilir.  Un, duz və şəkər tozu qarışdırılır.  Digər boşqabda südlə yumurtalar çalınır.  Alınmış südlü məhlulun yarısı una qatılır.  Tam qarışdırılır.

 Soyudulmuş yağ əlavə edilir və qarışdırılır.  Sonra qalan südlü məlul əlavə edilir. Mətbəx tacı ilə yaxşı qarışdırılır. Nəticədə şəkildəki kimi məhlul alınmalıdır.
Davamı →

Dietik şokoladlı muffin

Tərkibi:
Un — 1 stəkan
(yulaf və ya tam taxıldan) toyuq yumurtası — 1 ədəd
qabartma tozu — 1 çay qaşığı
vanilin – 3 qram
kakao tozu — 2 xörək qaşığı
alma – 1 ədəd
yağsız kəsmik – 50 qram
alma şirəsi 50 qram
zeytun yağı — 2 çay qaşığı
şirinlik üçün steviya, zövqə görə
Davamı →

Qozlu xurma

Vitaminlərlər zəngin olan bu sağlam şirniyyat istənilən süfrənin bəzəyi olacaqdır. Xurma sinir sistemini sakitləşdirir, anti-bakterial və xərçəng əleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir. Təbii şəkərə malik olduğundan onu hətta diabet xəstələri də qəbul edə bilərlər. “Qozlu Xurma” şərq şirniyyatının hazırlanması kifayət qədər asandır və hətta uşaqlarla birlikdə hazırlana bilər.

Tərkibi: – 2-3 qurudulmuş xurma
– 6 ədəd qabığından təmizlənmiş qoz
Davamı →

Kişmişli şirin plov

Tərkibi:
2 stəkan düyü
1 stəkan kişmiş
əridilmiş yağ

Hazırlanma qaydası:
Saytımızda müxtəlif növ plovlar haqqında yazmışıq. Demək olar ki reseptlərin hamısında düyünün hazırlanma mərhələsi eynidir, ona görə bu reseptdə düyünün necə bişirib süzülməsi haqqında ətraflı yazılmayıb. Kişmiş soyuq su ilə yuyulandan sonra üzərindən qaynar su axıdılır.
Davamı →

Portağal sukatı

Sukat bəzi meyvələrdən hazırlanan, marmalada oxşar şirniyyat növüdür. Sukatdan çay içmək üçün və ya tortların bəzənilməsi zamanı istifadə edilir.

Portağal sukatı hazırlamaq üçün əvvəlcə portağalın qabıqlarını 5-8 dəqiqə qaynatmaq lazımdır. Sonra bişmiş qabıqlar soyuq suda 3 gün saxlanılır. Suyu 6 saatdan bir dəyişdirmək lazımdır.

Dördüncü gün qabıqlar istənilən formada kəsilir və qaba tökülür və üzərinə şərbət əlavə edilir. Qabıqlar şərbətin içərisində 5-6 saat saxlanılır, sonra bişirilir.
Davamı →

Çin mətbəxi

Düyü, tərəvəzlər və soya Çin mətbəxinin əsas inqrediyentlərini təşkil edir. Ət və balıqdan başqa mətbəxlərlə müqayisədə nisbətən az istifadə olunur.

Çin mətbəxin ahənqdarlığı
Çin mətbəxində ətli və ya tərəvəzli yeməklər arasında dəqiq ayırma yoxdur; əksinə, müxtəlif inqrediyentlər vahid bir xörək hazırlamaq üçün birləşdirilir. Qidanın ahəngdarlığı Çin mətbəxin səciyyəvi xüsusiyyətidir, məsələn, süfrəyə heç vaxt tərkibi eyni ətdən ibarət olan və yaxud oxşar dadlı və ya tərkibli iki xörəyi heç vaxt qoymazlar.

Bu ənənə Çinlilərin qədim Çin filosofu Yi Yinın nəzəriyyəsinə inandıqlarından irəli gəlir. Bu nəzəriyyəyə əsasən, hər bir dad insan orqanizmindəki müəyyən daxili orqana aiddir, və buna görə xörəkdə dadların tarazlaşdırılması insan sağlamlığını qorumağa kömək edir.
Davamı →