Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Kruassan


Bu şirniyyat(un məmulatı) 1683-cü ildə Vyanada türklərin burada məskunlaşdığı dövrdə yaranıb. Gecə Osmanlı İmperiyası ordusu hücum etmək istəyərkən vyanalı şirniyyatçı (Adam Spiel) sübh zamanı qalxır və xalqı xəbərdar edir. Beləliklə, şəhər qorunmuş olur. Bu qələbəni ölümsüzləşdirmək üçün şirniyyatçılar Osmanlı bayrağındakı simvolun formasına oxşayan «Hörnchen» (alman dilində kiçik buynuz deməkdir) hazırlayırlar.

Beləliklə, bu məşhur şirniyyat doğulmuş oldu, hansının ki, tarixi türklərlə əlaqədardır. Bəs ən dadlı kruassan harada hazırlanır və Parislə əlaqəsi nədir? Fransaya kruassanı gətirən və məşhurlaşdıran vyanalı Marie-Antoinette d’Autriche olub. Bununla belə, bu məşhur şirniyyat artıq 16-cı əsrdə kral ailəsinin təşkil etdiyi ziyafət süfrələrində öz yerini tapmışdır.
Davamı →

Tatar omleti

Tərkibi (2 pay):
6 yumurta
100 q ərinmiş yağ
250 ml süd
4 x.q. mannı yarması
duz

Hazırlanması:
Yumurtaları duzla çalın. Yağın bir qədərin forma üçün ayırın, qalanını əlavə edin. Süd də qatıb qarışdırın. Mannı əlavə edin, şişib, xəmir qatı xama kimi oluncayadək çalın.

Odadavamlı formaya kərə yağı çəkin. Xəmiri içinə töküb vam ocağın üzərinə qoyun. Bir qədər bərkiyəndən sonra formanı 200 dərəcə qızdırılmış sobaya qoyub 10-15 dəqiqə bişirin. Süfrəyə isti-isti verin. Nuş olsun!
Davamı →

Qarpız tortu

Tərkibi:
qarpız
2 paket krem-şanti
2 st. soyuq süd

Üzərinə:
kəklikotu

Hazırlanması:
Qarpızın aşağısını və üstünü hamar şəkildə kəsin (kənarları yumru tort formasında). Qabığını soyun.

Şanti kremini soyuq südlə çalın. Qarpızın hər yerinə kremi çəkin. Kəsib çıxardığınız hissələrdən yuvarlaq bıçaqla qarpız «top»ları kəsin. Bunları «tortun» üzərinə düzün, kəklikotu budaqları ilə bəzəyin. Bir neçə saat soyuducuda saxladıqdan sonra süfrəyə verə bilərsiniz. Nuş olsun!
Davamı →

Qat-qat peraşkilər

Tərkibi (6 pay):
1 kq dondurulmuş qat-qat xəmir (4 yarpaq)
300-400 q adıgey pendiri
200-300 q bərk pendir
300 q qaymaqlı pendir
göy soğan
şüyüd
cəfəri
ispanaq
2 diş sarımsaq
sevdiyiniz ədviyyat

Üzərinə:
2 yumurtanın sarısı
2 x.q. süd duz
1 ç.q. qara və ağ küncüt qarışığı
Davamı →

Kivi çizkeyki

Tərkibi:
200 q peçenye
100 q kərə yağı

Ağ krem üçün:
400 q kərə yağı (yaxud iki dəfə ələkdən keçirilmiş kəsmik)
350 ml 33%-li qaymaq
150 q şəkər pudrası
1 iri paket vanilli şəkər tozu
1 limonun şirəsi
10 q jelatin
Davamı →

Ev şəraitində dadlı popkorn


Popkorn bir çoxlarının xoşladığı qidalardan biridir. Əsasən də film izləyərkən popkorn yemək çoxlarının vərdişidir. Ancaq popkornun orqanizmə zərərləri də məlumdur. Çünki mikrodalğalı sobada bişirilmək üçün nəzərdə tutulmuş hazır popkorn paketləri olduqca çox konservant və kimyəvi maddələr ehtiva edir. Bu halda ev şəraitində ziyansız, dadlı və həmçinin də ucuz başa gələn popkornu necə hazırlamaq olar?
Davamı →

Şokoladlı ponçiklər

Tərkibi (8-10 pay):
250 ml qatıq
50 q şəkər pudrası
700 q un
1/4 st. isti su və ya süd
100 q əridilmiş kərə yağı
3 yumurta
7 q quru maya
1 çimdik duz
100 q südlü şokolad
bitki yağı
darçın
Davamı →

Frambuaz

Tərkibi (6 pay):
  • 340 q tünd şokolad
  • 100 q şəkər tozu
  • 150 q təmiz (dənəsiz)
  • moruq püresi
  • 200 q kərə yağı
  • 1 x.q. moruq likörü
  • 5 yumurta qanaş, yaxud çalınmış qaymaq («yapışqan» üçün)
  • bəzək üçün təzə moruq

Hazırlanması:
Sobanı 175 dərəcə qızdırın. Yarımkürə formasında olan qabın içinə qida plyonkası, yaxud folqa döşəyin. Formanın yarısına su çıxacaq qədər böyüklükdə olan bir qazan götürüb su hamamı hazırlayın.
Davamı →

Meyvə lavaşı


Azərbaycan mətbəxində turş meyvələrdən xüsusən alça və zoğaldan hazırlanan lavaşlar əsrlərlə qida mədəniyyətimizin ayrılmaz bir hissəsi olmuşdur. Lakin digər mətbəxlərdə də bu cür meyvə lavaşları mövcuddur. Lakin onları təkcə turş deyil həmçinin istənilən bişməsi mümkün olan meyvələrdən-banan, mango, moruq, çiyələk, alma, gavalı, qarağat, böyürtkən, şaftalı, kivi, armud, hətta qarpızdan hazırlayırlar.
Davamı →

Qayıq küftəsi

Tərkibi (6 pay):
500 q mal əti
4-5 x.q. narın suxarı
1 ç.q. zirə
1 ç.q. nanə qurusu
1 çimdik qara istiot
1 çimdik duz
1 armudu st. su

İçlik üçün:
1 banka Meksika qarışığı (qarğıdalı, noxud, bibər)
1 soğan
1 ç.q. kəklikotu
2 x.q. zeytun yağı
Davamı →