Maraqlı məntiq sualları

Aşağıdakı sualları tam 1 dəqiqə içində cavablamağa çalışın. Bir kağız-qələm götür və cavablarını qeyd et və hər suala bir dəfə baxmağa çalışın. Olduqca maraqlı bir zəka testi... )
1. Bəzi aylar 30, bəziləri 31 ; neçə ayda 28 gün vardır?
2. həkiminiz sizə 3 həb verər və bunları yarımşar saat arayla götürmənizi tövsiyə etsə, dərmanların hamısını bitirməniz nə qədər sürər?
3. Gecə saat səkkizdə yatıram və yatarkən zəngli saat;mı səhər doqquza quruyuram neçə saat yataram?
insan beyninin gücü sonsuzdur4. 30′ u yarıma bölüb 10 əlavə etdiniz, neçə etdi?
5. Bir cütçünün 17 qoyunu vardı. Sürüdə epidemiya xəstəlik oldu, doqquzu ağır xəstələndi, digərləri öldü. Cütçünün neçə qoyunu var?
6. Yalnız bir tək kibritiniz var, içində bir qaz lampası, bir qaz sobası, və birdə şam tapılan qaranlıq və soyuq bir otağa girdiniz... Əvvəl hansını yandirarsiniz?

7. Adamın biri düzbucaqlı formasında və hər cəphəsi cənub mənzərəli bir ev tikir. Evi böyük bir ayı ziyarət etsə bu ayı nə rəng olar?
8. 3 alma vardı ikisini götürdüm. neçə almam var?
9. Musa gəmisinə hər heyvandan qaçar ədəd götürdü?

10. Chicago' dan hərəkət edən 43 yolçulu bir avtobus istifadə edirsiniz. Pittsburgh' da 7 yolçu minib, 5 yolçu endi. Cleveland' da 8 yolçu endi, 6 yolçu tualetə gedib gəldi və 4 yeni yolçu mindi. 20 saat sonra Philadelphia' ya çatdığınızda şoferin adı nə idi?

................................................ İNDİ CAVABLAR:
1. Hamısında, bütün aylarda 28 gün vardır.
2. Bir saat
3.zəngli saatlar gecə gündüz ayrı-seçkiliyi etmədiyi üçün 1 saat.
4. 70 edər, yarıma bölmək 2 ilə vurmaq deməkdir.
5. 9 canlı qoyun
6. Kibriti
7. Ayı ağ olar. Evin hər cəphəsi cənuba baxdığına görə bina şimal qütbündədir.
8. 2 alma
9. Sıfır, gəmisinə heyvan alan Nuh idi.
10. Şofer siz idiniz.

QİYMƏTLƏNDİRMƏ:
10 doğru : Einstein səviyyəsi
9 doğru : Cəmiyyətlə uyğunlaşa bilməyən psixologiyası xarab hadisə...
8 doğru : Mühəndis
7 doğru : Universitet şagirdi
6 doğru : Lisey şagirdi
5 doğru : İbtidai məktəb şagirdi
4 doğru : İbtidai məktəb müəllimi
3 doğru : Lisey müəllimi
2 doğru : Universitet Professoru
1 doğru : Millət vəkili
0 doğru : Vətəndaş

14 şərh

Nicat_Amazing
6sını bildim.Dogurdan da lisey sagirdiyem )
simurq
7-sini bildim, amma 4-cu suali beyenmedim.
moonlight
7ci suali beyenmedim
LABiRiNT
10-cudan basqa hamisini bildim.10-cunu basa dusmedim.
seyidova
4ü başa salın.yarıma bölmek vurmaqdır ne demekdi?
error
yarim,yeni 1/2     30: 1/2 = 30 X 2 =60   60+10=70 )
acqarik
mən 7sini tapdim ama 7ci sinifde oxuyuram
acqarik
men de 4u beyenmedim.Duzdu yarisiyeni 1/2.yaxsi ama 30u 1/2-ye vuranda 60 elemir ki 30 eliyir burada sehvlik var
azadmamedov90
Deməli mən MİLLƏT VƏKİLİYƏM??)))
fatos2001
Mən də universitet şagirdi oluram. Amma mən 8-ci sinif şagirdiyəm.
kurdamir
ilk 3 nə baxdim və 2 tapdim
 
Ramil
3-ün cavabı düz deyil
Shabnam_Ilham
Telefonda quraşdırdığımız kimi saat deyil(09:00; 21:00), divar saatımızdakı kimidi. Məncə cavab buna uyğun deyilib.