Görmənin aldadılması

Səhifə açılan kimi şəkilə yaxşı baxın! Bu qiz hansı tərəfə fırlanır?

(Qeyd: ilk anda gördüyünüz tərəf vacibdir. )


Əgər siz qızın saat istiqamətinə tərəf döndüyünü görürsünüzsə, beyninizin sağ tərəfını işlədirsiniz.

Əgər digər tərəfə fırlandığını görürsünüzsə, beyninizin sol tərəfini işlədirsiniz.

Bəzi insanlar hər iki tərəfə də fırlandığını görürlər. Amma çox insan sadəcə tək bir tərəfə görür.

Əgər siz digər tərəfədə görməyə çalışsanız ve görə bilsəz, IQ-nuz 160-ın yuxarıdır,
demək olar ki dahi dərəcəsindəsiniz.

(Sol beyin, daha çox məntiqi, riyazi, analitik və stratejik mövzularda daha yaxşıdır, sağ beyin daha
çox xəyali mövzular, melodiya və musiqi yaddaşı, incəsənət, şer yazmaq, rəsm və boya işləri və.s.. kimi
mövzularda daha aktiv rol oynayır.)
Həmçinin bax: Məntiqinizi yoxlayın.
 

106 şərh

Ferbara
Mən ancaq sağa fırlandığını görürəm.
yravil
Ola bilər hərədə bir cur olur.Məndə iki tərəfədə firlanir.Gah sağa gah da ki,sola.
Ferbara
Mən gözümü yayındırnda istiqaməti səhv sla bilərəm. Amma sağa fırlandığı dəqiq görünür.
yravil
Bunu heç kim dəqiq bilə bilməz.
Ferbara

Bir də yavaş formada baxın

Xrizoberil
bu formada isə daha aydın görünür: əvvəl sağa doğru, sonra isə sola doğru hərkət edir.
Sardar
SIZ VOOBWE HECNE GORE BILMIRSIZ))))
Sardar
SIZ DIQQETLE BAXIN WEKILE!!! QIZ HER IKI TEREFE FIRLANIR! BAXIB BUNU GORMEMEK MENCE.............)) BOW WEYDI))))) INDI IZAH ELIYIM NEYE GORE… QIZ SAAT EQREBI ISTIQAMETINDE FIRLANANDA SOL AYAGI USTE FIRLANIR, SAAT EQREBININ EKSINE FIRLANANDA ISE QIZ SAG AYAGI USTE FIRLANIR! QIZ FIRLANANDA ANI SURETDE, BIR GOZ QIRPIMINDA QIZIN AYAQLARI DEYIWIR, SIZ GORENDE SAG AYAGI USTE IDISE KECIR SOL AYAGA VE EKS ISTIQAMETDE FIRLANMAGA BAWLAYIR! BUNU GORMAKCUN SADECE BIRAZ DIQQETLI OLMAQ LAZIMDI TAK CTO BOW SOBETDI, UWAQ BAWI ALDADIRLAR… AY BU CUR GORSEN BEYININ SOL TEREFI IWLEYIR, YOX O CUR GORSEN BEYININ SAG TEREFI IWLIYIR!!!
SSNN
sizin sozlere haqq verirem
aysel_ekberova
elbetteki sag terefe firlanir
Ferbara
Məndə sol yarımkürənin xüsusiyyətləri daha çox inkişaf edib. Digər mənim kimi birinə də göstərdim o da sağa fırlandığını gördü. Məncə burda bir səhvlik var.
Xrizoberil
mən də sağa fırlandığını görürəm…
Xrizoberil
aaaa bu iki tərəfədə fırlanır ki… diqqətlə baxandan sonra istiqamət dəyişir.
Ferbara
Mən ancaq diqqətlə baxdığıma inanıram, o da sağa fırlanmasıdır. :))
Xrizoberil
mən amma hər iki tərəfə fırlandığını görürəm özü də açıq aydın… müəyyən vaxtdan sonra istiqamət dəyişilir. bu dəqiqdir.
Ferbara
Siz bir dahisiniz. :))
Xrizoberil
dahi olduğumu deyə bilmərəm,ancaq gözlərimin gördüyünü deyirəm))))))))
2ral
Qızın sola fırlandığını deyənlər yalan deyir ya da o adamlarda psixi pozöunluq var:)
Xrizoberil
razı deyiləm sizinlə!!!
Xrizoberil
bu şəkil sola da fırlanır nə deyirsiniz deyin.
Silen_ce
həkim, bəs hər iki tərəfə fırlanır deyənlərdə? :)))
Xrizoberil
heç dəxli var ki, ilk anda gördüyümüz tərəfin?? axı bu xanım qız iki tərəfə də fırlanır… birində sağ olur birin də sol olur… :D çünki ilk dəfə sol idi, sonra baxanda sağ oldu. elə-elə bir-birini evəz edir :D uzun sozun qısası, budur sözümün mənası: qız hər iki tərəfə fırlanır ;)
shamo88

saga sola firlanmaq bashqa,saat eqrebi istiqametinde ve ya eksine firlanmax bashqadi,saat eqrebi istiqametinde firlanan bir shey ucun saga sola ifadesi duz deyil,kim saat eqrebinin eksine de firlandigini gorur?kim saatin durushunu nece tesevvur edirse ona uygun da cvb vercek,meselen saat uzu yuxari tesevvur olunursa shekil saat eqrebi istiqametinde,yox uzu ashagi tesevvur olunursa (meselen saat bashimizin ustundedi)shekil saat eqrebinn eksine firlanir,shekil eyni cure firlanir sadece her birimizin saat eqrebi istiqametinin tesevvurru ferqlenir(qeliz oldu deyesen)

Ferbara
Qəliz olmadı. Amma maraqlı yanaşmadır. :)
LABiRiNT
mentiqli yanasmadir.
Gülnar
Saat əqrəbinin əksi istiqamətində fırlanır…
lebensraum
Ola bilsin ki beynin her iki yarimkuresi eyni anda yox, muxtelif anda bir birini evez edir.Ona gore de hem saga firlandigini goruruk hem de sola.Duzunu deyim ki ilk anda saatin eqrebinin eksine firlandigini gordum,yazilari oxuyandan sonra baxdim indi de saatin eqrebi istiqametinde firlanirdi....
Ferbara
Başlıq Görmənin aldadılmasıdır. Deməli,burda bir doğru var, qalan versiyalar aldadıcıdır.
Xrizoberil
«Görmənin aldadılması»-buna şübhə etmirəm. qardaşımla eyni anda şəkilə baxdığımız halda hərəmiz müxtəlif versiyaları görürdük :D mən saat əqrəbi istiqamətin də görəndə o eksini görürdü. o saat əqrəbi istiqamətində görən də isə mən tam əksini görürdüm :D heç baş açmadım bu işdən ))))
BaKiNeC
Mən diyəsən ümumiyyətlə heç nə görmürəm: )
Xrizoberil
))))))))))))) ən yaxşısı elə odur
BaKiNeC
Biri sağa deyir biri sola deyir nə bilim bir deyir heç fırlanmır yerində qalıb :)) salamatı görməməkdi elə ))
Ferbara
Mən də qardşımla baxdım. İkimiz də sağa fırlandığını gördük. Bu qərara ancaq diqqətlə baxandan sonra gəldik.
Xrizoberil
onda yəqin məndə xəyal gücü çox inkişah edib:D  gözümə iki istiqamət də görünür ((( amma mənim mamamda mənimlə eyni fikirdədirşyəqin qardaşım saat eqrebi istiqamətini və əksini düz başa düşməyib)))))))
BaKiNeC
O qədər bu barədə danışılacaq ki axırda yazıq qız donub yerində qalacaq daha fırlanmayacaq))
Tunzale93

saga firlanir da

BaKiNeC
Söhbət ondan gedir ki, adam var deyir ki, sağa deyil sola fırlanır )) indi gəl başa düşdə bunu ))
Xrizoberil
həqiqətən şəkil maraqlıdır… doğurda da müxtəlif insanlar müxtəlif cür görür… mən artıq 3 nəfərlə sınadım evdə )))) hamı iki tərəfə də fırlandığını görür, amma di gəl ki, eyni vaxtda eyni istiqaməti görmürük deyə mübahisə düşür :D
BaKiNeC
))) baş ağrısından başqa bir şey olmadı vallah ))
Ferbara
Ay, inana bilmirəm. Mən də sola fırlandığını gördüm. :)) Bunu necə sola fırlandığını düşünmək olar deyə bir də baxdım. Onda dəqiqliklə sola fırlandığını görə bildim. Amma dünəndən bəri dəqiq bilirdim ki, sağa fırlanır. :) Çox maraqlıdı. ))
BaKiNeC
Mən nə qədər lənətə gəlmiş bu fırlanan qıza baxdımsa elə ancaq sağa tərəf hərəkət etdiyini gördüm.)) Bilirsən necədir `sola fırlanır` kəlməsini kimdənsə eşitmisən ona görə maraqlı gəlib sənə ki görəsən bu necə olar axi?! bir haldakı mən bunu sağa fırlanan görürəm.bu cür düşüncələrlə sən onu öz xəyalında artıq sağa deyil sola fırlanmış kimi görməyə başlayırsan.)))
Ferbara
Elədi, özümə təlqin etdim və alındı. Sola fırlandığını dəqiq göeə bildim.
Xrizoberil
deməli bu ifadə boşuna işlənib haqqımda)))
«Qızın sola fırlandığını deyənlər yalan deyir ya da o adamlarda psixi pozöunluq var:»
Ferbara
İnşallah, buna bənzər bir post yerləşdirəcəm.
Tunzale93
men de gordum nehayet ki.deyim nece gormek olar?men tesadufen ele alindi ki gordum.kimde agent ne bilim bu tip bir shey varsa.kiminse adini achin getirib qoyun shekilin ustune ,yalniz ayaqlar gorunsun ayaqlarin hereketine diqqet edin.alinacaq))
Ferbara
Ay sağ ol, mən də ayaqlara baxanda sola fırlandığını gördüm. Qollara baxanda ancaq sağa fırlandığını görürəm.
BaKiNeC
Bunu yalnız ayaq kölgəsi ilə tutmaq olur ))
Tunzale93
kolge ile yox.ayaqlara diqqet etsez alinir.iki terefede firlandigi aydin gorunur)))
yravil
Maraqlidir?
BaKiNeC
Sənin işin yox gücün yoxda salmısan camaatı işə :)) biri sağa deyir fırlanır biri sola deyir))
Xrizoberil
aha maraqlı idi )))) təşəkkürlər
yravil
Mən sizi məcbur etmirəm istəyirsən bax,istəmirsən baxma!
BaKiNeC
Ravil səndə ümumiyyətlə zarafat anlayışı deyilən bir şey var?? smaylikləri görmürsənki zarafatca yazmışam.Xoşum gəlməsəydi bu qədər fikirmi bildirərdim??
yravil
Mən sizi başa düşürəm:))
BaKiNeC
Başa düşürsənsə o zaman yaxşı olar ki düzgün başa düşəsən.Ən azından cümlənin yazı forması aydındır necə yazılır. 
Tunzale93

birde diqqetle fikir versek gorerik ki saga firlananda sag ayag ustunde olur,sola firlananda sol ayaq ustunde.ele bu bizi chashdirir,ki birterefli saga firlandigi gorunur...

yravil
Bu hər kəsdə fərqli ola bilər.Əslində şəkildəki qiz sağa firlanir.
Xrizoberil
fərqli olmağı ilə razıyam amma tək sağ deyil.
2ral
Q;z hər iki tərəfə fırlanr:




Mənim fantaziyam güclü deyil,ona görə görə bilməmişdim…
Xrizoberil
axır ki )))))
BaKiNeC
Sən hansı tərəfə fırlandığını deyirsən? 
Xrizoberil
hər iki tərəfə… yazmışam axı, yəqin fikir verməmisiniz.
Gülnar
Doğrudur hər iki tərəfə fırlanır..Sadəcə şəklə bir az çox baxmaq lazımdır, xüsusilə qızın dabanına..Saydım əvvəl saat əqrəbinin əksi istiqamətində 30 dəfə fırlanır, sonra saat əqrəbinin istiqamətinə..Başım hərləndi)
LABiRiNT
Axır ki,qızın hər iki tərəfə fırlandığını gördüm.Siz düz deyirsiz.Sadəcə şəkilə eyni andauzun müddət baxmaq lazımdır.:)
Karizma
burda cetin ne var ki beyem.30 saniye sola firlanir sonra da saqa firlanir
yravil
Mən artiq istədiyim vaxt qiz saqa və yaxud sola firlanir.NƏTİCƏ:Əgər siz digər tərəfədə görməyə çalışsanız ve görə bilsəz, IQ-nuz 160-ın yuxarıdır,
demək olar ki dahi dərəcəsindəsiniz.
BaKiNeC
Bəli düz deyirsən.Məndə nə vaxt istəsəm qızı o tərəfə fırlada bilirəm ))
rdgr
her iki tərəfə fırlanır
cahandar
salam.gözəl mövzudur heç bir çətinlik çəkmədən ilk açdığımda sola döndüyünü gördüm və bir qədər keçdikdən sonra sağ istiqamətdə fırlanır.mənə elə gəlir burda çətin ya görülməyəcək heç nə yoxdur.
Bakılı
bu qızı kimsə firladir :)
Old_Baku_
belə pis çıxmasın belə sadə şəkildə bu qədər çətinlik çəkməyiniz məni çox təəccübləndi.Qız öz baxımından sağa dönür yəni qızın sağ çiyni öz tərəfindən sağa dönür.bunu tapmaq üçün fantaziyaya ehtiyac yoxdu.topikin ilk şəklində qızın sağ əli havadadır.2ral yerləşdirdiyin videoda isə tamam başqa şəkillərdi videoda 1 ci şəkildə saə əl ikinci şəkildə isə sol əl havadadır.Bizi çaşdıranda məhz budur.Yəni topikin ilk şəklində qız sağ çiyni tərəfə dönür.yəni sağ tərəfə sol tərəfə dönmür.
Old_Baku_
Qısacası biz monitor arxasından baxdığımız üçün bizə elə gəlirki qız hər iki tərəfə dönür Feribaranın yerləşdirdiyi şəkildə daha aydın görünür ki,qız sağ çiyni tərəfə dönür.buda o deməkdirki sağa fırlanır.çiyin söhbeti var burda
tenqo
Başım gicəlləndi lap. Gah saat əqrəbi istiqamətində, gah da onun əksinə fırlanır. Əksər vaxt saat əqrəbi istiqmətində fırlandığını görürəm. Ferbara-nın yavaşıdılmış şəklində də eyni şeyi görürəm. İlk öncə düşündüm bəlkə şəkli elə düzəldiblər ki, müəyyən saniyədən bir fırlanma istiqamətini qız dəyişir. Amma heç bir qanunauyğunluq tapa bilmədim. Gah gec-gec dəyişir, gah da tez-tez. Əsasən gözü kənara çəkib yenidən baxanda istiqamətini dəyişir.
yravil
Bəli bu adamdan asilidir
Old_Baku_
üzr istəyirəm şəklə diqqətdən baxdıqdan sonra gördüm ki, animasyon bir neçə dəqiqədən sonra ayağnını dəyişir.Gah sol ayağı yerdə sol əli havada sola dönür gahda sağ  ayağı yerdə sağ əli havada sağa dönür.Buda animasyonun yaradılmasındandı animasyon bir neçə dəqiqədən sonra vəziyyətini dəyişir.yəni ayaqlar dəyişir.Əvvəl bunu görməmişdim ama indi gördüm.BU 100% belədi.Əgər dediklərimi görmək istəyirsinizsə şərhimi yenidən oxuyun və Feriberanın qoyduğu yavaşlandırılmış şəklə baxın
cahandar
Tamamilə doğrudur mən bunu şəklə baxan kimi görmüşdüm heç bir yazını oxumadan heç bir şərhə nəzər salmadan ilk əvvəl sola dönür bir neçə saniyədən sonra sağa
yravil
Bu qeyri mümkündü.Mən istədiyim vaxt o sağa və yaxud sola dönür.
ayxansevda
o müəyyən vaxt ərzində gah sağa gah sola dönür hətta ayaqlarını da dəyşir
tenqo
Şəkli yükləmişəm kompüterə və açıb bağlayıram. Gah açanda saat əqrəbi istiqamətində fırlanır, gah da onun əksinə. Yəni biri var şəkilə gözümü zilləyəm və vaxtaşırı istiqamətini dəyişsin, biri də var hər dəfə şəkili açanda ilk başlanğıcdan filan istiqamətə fırlansın. Bu məsələ mənə qəribə gəlir, çünki gördüyüm gif formatında olan animasiya şəkilləri hər ilk açılışda eyni cür başlayır, amma bu şəkil fərqli. Başqa izahatı olan olsa, buyursun yazsın.
Sun_Ray
Men evvel diqqetle baxdıqda ancaq sola döndüyünü görürdüm.sonra birden bire sağa döndüyünü gördüm.cox qeribedir
MaksiMuS
Mende baxdim.sola dönduyunu duwunurem.Saga meyl gormedim.Sabah gedib beynimin sag kuresin hekime gosterecem-))
MaksiMuS
Eslinde Resmdeki qadinin arxa ve üz terefi hansi oldugu q melum oldugundan qadinin hansi terefe dönmesi stabil yox,deyiwken gorunur bize.Werhleri tam oxumadim,bu versiya ireli surulmeyibse bu haqda da duwunmeye deyer.
rustam_aLiyev

mene eLe geLir meseLe tezLikdedi.eLLerin ve ayaqLarin veziyetin hansi firLanma aninda gozumuz tutursa onu izLeyir.wekLe diggetLe baxa baxa onun eksine firLandigini fikirLewdim gozumu 2-3 san yayindirdim ve onun eksine firLandigini gordum.buna misaL masinLarda pariLtiLi carxLara fikir vermisiz?onLar  suretLe hereketde eLebiL masinin tekerLeri eksine firLanir) cox maragLidi..tesrkkurLer


 

Sardar
SIZ DIQQETLE BAXIN WEKILE!!! QIZ HER IKI TEREFE FIRLANIR! BAXIB BUNU GORMEMEK MENCE.............)) BOW WEYDI))))) INDI IZAH ELIYIM NEYE GORE… QIZ SAAT EQREBI ISTIQAMETINDE FIRLANANDA  SOL AYAGI USTE FIRLANIR, SAAT EQREBININ EKSINE FIRLANANDA ISE QIZ SAG AYAGI USTE FIRLANIR!
Sardar
QIZ FIRLANANDA ANI SURETDE, BIR GOZ QIRPIMINDA QIZIN AYAQLARI DEYIWIR, SIZ GORENDE SAG AYAGI USTE IDISE KECIR SOL AYAGA VE EKS ISTIQAMETDE FIRLANMAGA BAWLAYIR! BUNU GORMAKCUN SADECE BIRAZ DIQQETLI OLMAQ LAZIMDI  TAK CTO BOW SOBETDI, UWAQ BAWI ALDADIRLAR…
Sardar
AY BU CUR GORSEN BEYININ SOL TEREFI IWLEYIR, YOX O CUR GORSEN BEYININ SAG TEREFI IWLIYIR!!!
Responsible
Həqiqətən mən də sınadım, gördüm ki, təxminən 30-40 dəfə dönəndən sonra istiqamət dəyişir. Deməli, hardasa 2-3 dəqiqə sonra dahi oluruq? :)
beyaz_gulum
evvel saga sonra sola
SHATENKA407
səhifənin başqa bir nöqtəsinə baxanda hiss elədim yalnız...ama şəkilin özündə hissetmədim
doYwanka
evvel saga. sonra diqqetle baxdim baxdim gordum sola terpenir
Someone
hər iki tərəfə fırlanır məncə, istiqamətlər müəyyən fasilələrlə dəyişir
Ngar
İLK BAXIŞDAN HƏR İKİ TƏRƏFƏ FIRLANDIĞINI HİSS ETDİM. MƏN SƏHİFƏNİ AÇANDA ƏVVƏL SAĞA SONRA İSƏ SOLA FİRLANDI 
babayeva_sabina
MƏNCƏ 2 TƏRƏFƏ DƏ FİRLANIR
SSNN
baxin bu qiz her iki terefe firlanir amma bu sizden asilidir,men ber nece defe izledim ve sonra basa dusdum ki,hara firlanmasi menden asilidir,ilk baxanda saga firlandigini gorurdum,cunki cox diqqetle baxirdim,sonra diqqetimi yox sadece nezerimi sekle verdim ve hiss etdim ki,sola firlanir
Einstein
)))ilk baxanda sola firlanirdi....ancaq bir az  baxib  saga firlatmaga calisdim ve bacardim..Men dahiyeeeeeeeeeeemmmmmmm!!!!!)))
 
azadmamedov90
Heç Dəxli var ?? HEÇ OLMAZSA PALTAR GEYİNDİRƏRDİNİZ DA ))
Normal olaraq onun əksi var aşağıda ayağına baxanda görsənir ki, sol ayağı üzərindədir. və saat istiqamətində firlanır
azadmamedov90
YOX ƏŞŞİ — BİR BİR… birinci saat istiqamətində, sonra əksinə zaman mövhumu var…
arzuwka
Vallah her iki tərəfə firrandigini gordum)
Someone
Mən saat əqrəbi istiqamətində fırlandığını gördüm. Aşağıdakı iki vdeoda isə hər iki tərəfə fırlandıq göstərilib və  istiqamətin fərqli olduğu aydın görünür. Sağa fırlandıqada dəyişib sola fırlandıqı görmədim.
beautiful
Uzun müddət baxdıqda qız iki tərəfə də fırlanır…