Рейтинг
+68.15

Məntiq və IQ

119 üzv, 58 topik

Məntiqi tapmacalar

1.Bütün gün boyu eyni sualı verib də fərqli-fərqli cavab aldıgımız sual hansıdır?


2.Bir qayıqda üç kişi var imiş,elə olur ki,sərt hava şəraitindən qayıq çevrilir,qayıqdakılar suya düşür ,bu kişilərdən ikisinin saçı yaş olur.amma birininki yox.Sizcə niyə?

Ardı →

Məntiqinizi yoxlayın

Bir qadın detektiv tutmaq istəyir və rəfiqəsi bu qadına bir detektivi məsləhət görür. Amma bu detektivlər 2 nəfər olur. Qadın detektivlərə deyir ki, aranızda özünüz seçin, bir nəfər mənim işimi görəcək.Sonra detektivlər öz aralarında danışırlar. Aramızda kim ən agıllıdırsa işi alsın, əgər kim ağıllı deyilsə ölkəni tərk etsin. Detektivlər razılaşırlar.


Ardı →

Məntiqinizi yoxlayın.

1)1 kişi yolda gedərkən 7 arvadı olan kişi ilə qarşılaşır.Hər qadının 7 çantası var idi və bu çantalarda da 7 dənə pişik var idi,bu pişiklərin də 7dənə pişik balaları var idi.Qadınlar,çantalar,pişiklər,pişik balaları-Cəmi neçə nəfər yol ilə gedirdi?

2)Əsgərin biri əsir aldığı diəer əsgərə deyir ki, sən mənə elə bir şey de ki,əgər dediyin yalan olsa səni güllələyəcəm,əgər dediklərin düz olsa səni asacam.Əsir olan əsgər digər əsgərə elə bir cümlə deyir ki,onu azadlığa buraxır.Bəs necə olur ki,onu azadlığa buraxır?


Ardı →

Maraqlı məntiqi suallar

1. Buraxılmış ədədi tapın.
7 10? 94 463

2. N kişi və N qadını neçə üsulla dəyirmi stol arxasında oturtmaq olar ki, bir cinsdən olan 2 nəfər bir-birinin yanına düşməsin? 
3. “Başlanğıc “ sözünün antoniminin əksi əcnəbi bir dildə tələffüz orqanlarından birinin adıdır. O, hansı sözdür?
4. 1955-ci ildə o “Gələcəyi xəbər vermə“ kitabını nəşr etdirir. 4 ildən sonra onun ilk xəbəri baş verdi. Bir çoxları onun cadugar olduğundan şübhələndilər. O kimdir?

5. Yunanca “məktəb” sözü nə deməkdir?
6. Böyük Hun Türk imperiyasının hökmdarına kimlər Atilla adını vermişlər və bu adın mənası nədir?

7. Onun skripkada çalmağı o qədər virtuoz idi ki, müasirlərinin çoxu onun qəlbini şeytana satdığını güman edirdi. Eyni zamanda o, 18-ci əsrin sonu, 19-cu əsrin əvvəllərinin talantlı bəstəkarı idi… O, kim idi?
8. Prometey Allahlardan nə oğurlayıb?
9. Canlı heyatın Yer planetində yaşı təqribən nə qədərdir və ilk canlılar nə ilə nəfəs alırdılar?
10. Qurbağa qonaqlıq edirdi. Tülkü ayıdan tez gəldi. Canavar dovşandan sonra, ayı dovşandan əvvəl, qarğa qurddan gec gəldi. Ən tez gələn kim idi? Qonaqlar hansı ardıcıllıqla gəlmişdilər?
Davamı →

Maraqlı məntiq sualları

Aşağıdakı sualları tam 1 dəqiqə içində cavablamağa çalışın. Bir kağız-qələm götür və cavablarını qeyd et və hər suala bir dəfə baxmağa çalışın. Olduqca maraqlı bir zəka testi… )
1. Bəzi aylar 30, bəziləri 31; neçə ayda 28 gün vardır?
2. həkiminiz sizə 3 həb verər və bunları yarımşar saat arayla götürmənizi tövsiyə etsə, dərmanların hamısını bitirməniz nə qədər sürər?
3. Gecə saat səkkizdə yatıram və yatarkən zəngli saat;mı səhər doqquza quruyuram neçə saat yataram?
Davamı →

Məntiqi sual

Əfqanıstan müharibəsi yeni qurtarıb. Zabit uzanıb və yuxu görür. Yuxuda da o zabitdir. Onlar əfqanlarla atışırlar. Əfqanlar onları mühasirəyə alırlar daha sonra isə bütün əsgərlər ölür. Zabiti isə sağ saxlayıb girov götürürlər. Daha sonra onu soğru suala tuturlar. Ona deyirlər ki, ya bütün tankların və silahların yerini deyəcəksən, ya da səni öldürəcəyik. Zabit isə silahların yerini deməkdən boyun qaçırır. Ona görə onun başını xüsusi qurğuya bağlayırlar və balta ilə vurmağa başlayırlar. Bu anda zabit qorxudan yuxudan ayılır. O, o qədər səksənir ki, yuxudan duran kimi infakt keçirib ölür. 


Bu hekayə də nə məntiqsiz?


Ardı →

Traktor-Saat

1. Yanvar ayında 1 manata 40 bolt və ya 60 qayka almaq olardı. fevral ayinda ise 25 bolt ile 25 qaykanı 1 naborda 1 manata satirdilar .Əger 1 traktoru 600 dənə bolt və 600 qaykaya yigirlarsa, hesablayib hansi ayda daha ucuz traktor yigmaq olar ???


 


2. Qırıq saatı düzəltsələr neçəyə qədər işləyər ???


Davamı →