Əsrin fotoşəkili


Ana bətnində 21 həftəlik körpənin əməliyyat edilməsi əsnasında körpəyə müdaxilə edən doktor Brunerin
əlini tutaraq ondan güvən və kömək gözləyişinin fövqəladə görünüşü.

Ana qarınında reallaşan əməliyyat körpənin dünyaya gözlərini sağlam şəkildə açmasını təmin etdi.

Bu fotoşəkil əsrin fotoşəkili seçilmişdir.
 

21 şərh

rezerv
Tüklərim ürpərdi. Həqiqətən də əsrin fotoşəkilidir. Belə bir mənzərə ilk dəfədir görürəm. + a layiqdir.
Rene
Körpələri çox sevirəm. O qədər kiçik, çarəsizdirlər ki… Bəzən bu yaşımda belə özümü o körpələrtək aciz hiss edirəm… İnsan daima qayğıya, sevgiyə, diqqətə möhtacdır. Bu insanın xislətindən irəli gəlir. Çox duyğulandım…
soni_memmedzade
çox duyğulandım.inan ki,başımdan sancı tutdu.
_BUMERANQ_
deyəsən bu topiki silməli olacam :)
Başından niyə sncı tutdu? :)
Belə olanda adamın ürəyi sancır, tükləri biz-biz olur… axı
Rene
Demə day )) Mən də onu deyəcəkdim ))
soni_memmedzade
Vallah başım sancdı.pis oldum.
ceko665
Allahın dərgahı böyükdür.
SHATENKA407
təsir etdi vallah
aysel95
bu xeber mence arxivde qalib
Medikamentoz
Mənə elə gəlir ki,kayzendə bir yasaqlılıq prinsipi tətbiq edilməlidir.
pascal
Təkcə şəkli əsrin fotoşəkli yox, elə həkimi də  "əsrin həkimi"  seçmək lazımdır. Ana bətnində 21 həftəlik körpəni əməliyyat edib, dünyaya sağlam bəxş etmək — möcüzədir.
Medikamentoz
Bunlar art;q Tibb sahəsində möcüzə deyildir.
pascal
Neçə belə əməliyyatınız olub, professor?
Medikamentoz
Mən Beyin əməliyyatları edirəm,ehtiyacın olsa gələrsən.
pascal
Beyinsiz professor, əvvəl öz beynini əməliyyat et.
Medikamentoz
Bu potensial olaraq mümkünsüdür,amma dilin danışıq fəaliyyətini cəmi bir punktla tamamilə dayandıra bilərəm.
pascal
Aman Allah, qorxdum ki...Ayə, a millət qoymayın, üstümə İrasim gəlir. 
Medikamentoz
İşim Səninlə deyil,Dilinlədir,Dilinə sahib çıx.
pascal
Bura baxın, məlumdur ki, bundan sonra burda çox üz-üzə gələcəyik. Sizə simpatiya duymaq məcburiyyətində deyiləm. Eyni topikə şərh yaza bilərik, ancaq, mənim şərhimə, m/b-uma söz yazmağı sənə qadağan edirəm. Eləcə də mən də sizinkilərə. Bu bir daha baş verərsə, sonra nəyimə sahib çıxıb-çıxmayacağıma qarantiya verə bilmərəm.
Medikamentoz
Ok,razıyam.Zatən mənim də istədiyim bu idi.Bu sakitlik mənə kifayət edir,Sənə də uyğundursa qarşılıqlı olmasına sevindim.
asel
tüklərim biz -biz oldu