Dünya ölkələri haqqında maraqlı faktlar


1. Məhbuslarının sayının ən çox olduğu ölkə ABŞ-dır. Kimisə həbsxanaya salmaq məsələsinə gəldikdə bu ölkəyə tay yoxdur. ABŞ-da dünya əhalisinin 5%-i yaşayır və dünyada olan məhbusların 25%-i (təqr. 2,2 mln. insan) məhz buradadır.

2. Saat zolaqlarının sayı ən çox olan ölkə Fransadır. Fransanın dəniz əraziləri daxil olmaqla bütün ərazisini nəzərə alsaq görərik ki, bu ölkə 12 saat zolağında yerləşir. ABŞ 11 saat zolağını, Rusiya 9 saat zolağını əhatə edir.…

3. Yolları mərcan liflərindən olan dünyada yeganə ölkə Quamdır. Quamda təbii qum yoxdur, ona görə orda asfaltı mərcan liflərindən və neftdən istifadə etməklə hazırlayırlar.

4. Göllərinin sayı ən çox olan ölkə Kanadadır. Dünya göllərinin 60%-i Kanada ərazisindədir. Kanadada ölkənin 9%-ni tutan 3 000 000-dan çox göl vardır.

5. Opiumun ən böyük istehsalçısı olan ölkə Əfqanıstandır. Burada dünyada istehsal olunan opiumin 95%-i istehsal olunur. 

6. Oksigenin ən böyük istehsalçısı olan ölkə Rusiyadır. Dünya meşələrinin təqribən 25%-i Sibirdə bitir və ABŞ-ın kontinental hissəsindən çox ərazini əhatə edir ki, bu da Rusiyanı dünyanın ən güclü karbon qazını oksigenə çevirən ölkəsi edir.

7. Dünyanın ən təhsilli ölkəsi Kanadadır. Bu ölkənin əhalisinin 50%-nin təhsili orta ixtisas təhsilindən aşağı deyil. Kanadadan sonra İzrail – 45% və Yaponiya – 44% gəlir.

8. Tanklarının sayı ən çox olan ölkə Rusiyadır. Rusiyada tankların sayı 21 000-dir. İkinci yerdə 16 000 tankı olan ABŞ-dır.

9. Ən gənc əhalisi olan ölkə Nigerdir. Niger əhalisinin təqribən yarısı 15 yaşdan gəncdir. Ölkə ərazisinin 80%-i səhra olduğundan görünür ki, burada yeganə iş uşaq dünyaya gətirməkdir.

10. Dillərinin sayı ən çox olan ölkə Papua-Yeni Qvineyadır. Ölkənin rəsmi dili ingilis dili olsa da, bu tam rəsmidir: ingilis dilində əhalinin 2%-i danışır. Papua-Yeni Qvineya sakinləri 820-dən çox müxtəlif dillərdən istifadə edirlər ki, bu da dünya dillərinin 12%-ni təşkil edir.

Mənbə: ANS PRESS

7 şərh

pascal
Səliqəli, maraqlı topiklərə görə çox sağ olun, Müşfiq. Amma siz də Apollon kimi etməyin. Arada başqa topiklərə də nəzər yetirib, şərh yazmağa həvəs göstərin. :)
MuSHviG
Apollon gərək bu şərhi görməsin :)) 
pascal
Niyə görməsin ki? Lap görsün! Dəfələrlə onun topiklərinə yazmışamsa da bu haqda, heç oralı göstərmir özün. :) Hətta topikiylə bağlı sual da yazanda, özün görməməzliyə vurur.
MuSHviG
Apollonun yazib yazmağı mənim üçün maraqlı deyil. Öz işidi. Yeqin ki subyektiv səbəbləri vardır. Məncə onun haqqında olan fikirlərini şəxsən ona bildirməlisən. Mənə gəldik də isə yazılarım haqqında öz fikrini mənə bildirə bilərsən, amma istəmirəm məni kimləsə müqayisə edəsən. 
pascal
Yazdıqlarım acığınıza gəldi bəyəm? Qəribədir, niyə bunu ilk şərhimdə xoş qarşılayıb, 2-ncidə dediniz? :) 
Kimsənin şəxsisinə yazıb nəyisə bildirmək məcburiyyətində deyiləm. Şərh yazıb-yazmamaq da öz işinizdi: istər yazın, istərsə də yox. Çalışaram bundan sonra sizin topiklərinizə şərh yazmayım. Uğurlar! 
MuSHviG
Acığıma niyə gəlsin? Mən sizə öz fikrimi dedim. Anladınızsa lap yaxşı, anlamadınsa heç nə edə bilmərəm. Amma sizin şərhlərinizi gözləyəcəm, yazmasanız inciyərəm:))
azadmamedov90
Hə, maraqlıdır ki, bu qədər məlumat hər gün əlavə edilir, ama çatdırıb oxuya bilmirik (