Məşhurlar ölüm anında...

Şotland tarixşisi Tomas Karley ölüm ayağında cox sakit halda: "Hə ölüm bu imiş sən demə !"

Bəstəkar Edvard Qriq: "Neyləmək olar, əgər bu qaçılmazdırsa.."

Kraliça Mariya Antuanetta edam olunmazdan əvvəl özünü cox sakit aparıb.. Hətta dar ağacına yaxınlaşarkən bilmədən ayağını tapdaladığı cəllada: "Bağışlayın cənab, mən bunu bilmədən etdim" deyə üzrdə isəyibmiş.

Roma imperatoru Tiran Neron ölüm qabağı qişqırtı ilə: "Dahi bir artist ölür"

Vaslav Nijinski, Anatol Frans, Cüzeppe Qaribaldi, Corc Bayron ölümqabağı 1 söz deyiblər: "ANA"

Leonardoda Vinci isə ölümqabağı demişdir: "Mən Allahı və insanları təhqir etmişəm! Mən əsərlərimi istədiyim səviyyədə yarada bilməmişəm!"

Böyuk Knyaz Mixail Romanov edam olunmazdan əvvəl öz sapoqlarını cəlladlara verərək: "Götürün, uşaqlar, geyərsiniz..Necədə olsa çar sapoqudur!"

Məşhür üsyançı William Wolsun ölüm zamanı işlətdiyi söz "AZADLIIIIQ!!!"

Məşhür üsyançı Janna Darkın yandırılan zaman işlətdiyi söz "Mən sizin Allahı qəbul etmirəm"

Dahi şair Nəsimi soyularkəm işlətdiyi söz: "Birgün hakk qayıdacaq"

Səddam Hüseyin asılarkən "Kəliməi şəhadəti" oxumuşdur.

Pablo Pikassonun soz sözləri Pol Makkartini nəqədər təsirləndiribsə, özünün məhşur mahnılarından birində həmin ifadədən istifadə edib: "Mənim sağlığıma için, bilirsiniz ki, mən bir də içə bilməyəcəm..."

Cəsus rəqqas Mata Xari silahlarını ona tuşlamış əsgərlərə hava öpüşü göndərərək: "Mən hazıram, uşaqlar" - deyib

İsa peyğəmbər çarmıxa çəkilərkən işlətdiri söz: "Allahım onları bağışla, onlar nə etdiyini bilmir"

Enşteynin son sözlərinin nə olduğunu heç kim bilmir.Çünki son nəfəsdə onun yanında olan qulluqçusu alman dilini bilmirdi.

 

13 şərh

2ral
Filosof Fridrix Hegel deyib: «Только один человек меня понял на протяжении всей моей жизни», sonra susub və əlavə edib: «А в сущности, и он меня не понимал!»
Kinonu yaradan ogüst Lümyer: «Моя пленка кончается».
(Azərbaycan dilində dəqiq tərcümə edə bilmədiyimə görə rus dilində qoydum)
_BUMERANQ_
Əlavələrinizə görə təşəkkür edirəm.
Rene

Bütün həyatım boyu məni yalnız bir nəfər başa düşüb, o da düz başa düşməyib. (bunu Azərbaycan dilində bu cür eşitmişəm)
Plyonkam qurtarır. ))))

SABINA ZZ
Maraqlidir,tesekkur edirem,amma kas bizim de o qeder mehsur insanlarimiz varki onlar haqda  olaydi.MAraqli melumatdi,bir daha tesekkur
_BUMERANQ_
Konkret o haqda məndə məlumat yoxdu. Amma qarşıma çıxsa mütləq yerləşdirərəm.
SABINA ZZ
hec menim de qarsima cixmayib.Amma hamimiz ucun maraqli olardi onlarin son nefeslerinde ne dedikleri.
_BUMERANQ_
ölümdən başqa hər şeyə çarə var:) taparıq inşallah
Rene

Allah son sözümün kəlimeyi-şəhadət olmasını qismət eləsin inşa Allah.

burla xatun
Ceyranın son sözü- Şir bir azdan çatacaq…
Shabnam_Ilham

Babək ölərkən " Mən həmişə səninləyəm Azərbaycanım"  demişdi..

P.S: Babək filmində görmüşəm..

istorik_c
son anında Babək deyib-Bomo marde hosone
Medikamentoz
Son sözümüz belə olar İnşaAllah:İnna lillahi və İnna ileyhu raciun.
heyatin-ellerinde

Maraqlıdı.Allah hamıya son anda Kəlimeyi Şəhadətdən gözəl bir şey yoxdur məncə.İsa peyğəmbərin son sözləri gözəl imiş.Son anda da Allahdan onu öldürənlərə əhv istəyib.