Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar

1. DÜNYADA 4 TƏRƏFİ OLMAYAN TƏK BAYRAQ

Nepal bayrağı kvadrat və ya düzbucaqlı formada deyil. Bu bayraq flama adlanan iki üçbucaqlı formadan ibarətdir.
Ölkələrin bayraqları haqqında maraqlı məlumatlar
Rəsmi olaraq 1962-ci ildə dizayn edilmiş Nepal bayrağı cəsarəti təmsil edən tünd qırmızı fona, sülhü simvolizə edən mavi rəngə malikdir.
Bayraq hər üçbucaqda bir dənə Günəş və Aydan ibarət simvola sahibdir.


Davamı →

Niyə görə yuxu görürük?

Yuxu, insan təcrübəsinin ən qəribə və hələ də tam olaraq başa düşülməmiş hissəsidir. Gündəlik həyatımızın təxminən üçdə birini yuxuda keçirsək də, bu prosesin arxasındakı elmlər və onun bizim həyatımızdakı əhəmiyyəti tez-tez gözdən qaçırılır. Bu məqalədə, yuxu görmənin fizioloji və psixoloji aspektlərini, onun sağlamlığımıza təsirlərini və yuxusuzluğun ciddi nəticələrini araşdıracağıq. Həmçinin, yuxunun müxtəlif fazalarını və bu fazaların bizim gündəlik rifahımıza necə təsir etdiyini də öyrənəcəyik.


Davamı →

İnsanlar haqqında 20 maraqlı psixoloji fakt

Özümüzlə bağlı yeni bir şey öyrənmək həmişə maraqlı və əyləncəlidir. İnsanlarla münasibətimizin və özümüzü ifadə etməyimizin arxasında duran psixoloji gerçəkləri anlamaq daha maraqlı olacaqdır.

Bu məqalədə özünüzü və digər insanları daha yaxşı anlamağa kömək edəcək 20 maraqlı psixoloji faktı sizlərə təqdim edirik:
İnsanlar haqqında 20 maraqlı psixoloji fakt

1- 16-28 yaş arası qurulan dostluq münasibətləri daha güclü və uzunömürlü olurlar.



2- Ən yaxşı məsləhəti verən insanlar adətən ən çox problemi olanlardır.


Davamı →

İlk bel çantası harada və nə zaman yaradılıb?

5000 ildən çox əvvəl elm adamları tərəfindən «Buz adamı Otzi» ləqəbli tək səyyah Alp dağlarını oxlarla dolu çəngəl və dəridən hazırlanmış taxta çərçivəli bel çantası ilə tanındı. Çox güman ki, daşla, oxla öldürülən və daha sonra buzlaqda donmuş Otzi ixtiraçı deyildi. Çərçivəli bel çantası ağıllı, lakin nadir arxeoloji tapıntı idi.
Davamı →

Dünyanın İLKLƏRİ | 7 Maddədə

 

Dünyada ilk dəmir yolu
Dünyada ilk dəmir yolu 1825-ci ildə İngiltərədə çəkilmişdir. Bu nailiyyətdən uzun müddət sonra almaniyalı elektrik mühəndisi Ernst 274 metr uzunluğunda elektrikləşdirilmiş dəmir yol xətti üzərində ilk elektrik lokomotivini nümayiş etdirdi. Bu lokomotiv buxarla işləyən lokomotivlə müqayisədə daha səssiz və təhlükəsiz olmaqla yanaşı, ətraf mühitə də az zərər vururdu.

 


Davamı →

Dünyanın məşhur elm adamları haqqında bir-birindən maraqlı məlumatlar

 

Nikola Tesla – Dünyanın ən qəribə ixtiraçısı 

 Dünyanın məşhur elm adamları haqqında bir-birindən maraqlı məlumatlar

1000-dən çox ixtirası ilə gələcəyi dəyişən məşhur serb ixtiraçı Nikola Tesla həm də qəribə adətləri və vərdişləri ilə tanınırdı. Gündə orta hesabla 15 km piyada gedən Tesla bunun beyinə və yaradıcılığa çox faydalı olduğunu düşünürdü!
O, hər gecə cəmi iki saat yatır və vaxtının çoxunu öz laboratoriyasında keçirirdi. Hətta bir dəfə Teslanın


Davamı →

Balıqlar haqqında maraqlı məlumatlar

 

 

  • Balıqlarda səs telləri yoxdur.Onlar əzələlərini titrədərək səs çıxarırlar.
  • Dodaq boyalarının çoxunun hazırlanmasında balıq pulcuqlarından istifadə edilir.
  • Balıqların çoxu yumurta qoyaraq çoxalır, lakin bəzi balıqlar, məsələn, böyük ağ köpəkbalığı balalarını doğaraq dünyaya gətirir.
  • Köpəkbalığı göz qapaqları olan yeganə balıqdır.
  • Tapılan ən qədim balıq qarmağı 42.000 il əvvələ aiddir.
  • Balıqlar da suda boğula bilər. İnsanlar kimi balıqların da oksigenə ehtiyacı var. Buna görə də suda kifayət qədər oksigen yoxdursa, boğulurlar.
 

Davamı →

Ölkələrin Maraqlı Ramazan adətləri | Ramazan bayramı haqqında

Dünyada İslamı qəbul edən milyardlarla insan var. Eyni müqəddəs kitaba inansalar da, müxtəlif coğrafiyaların mədəniyyətləri ilə böyüyən bu insanlar 11 ayın sultanı sayılan Ramazan ayını fərqli adət-ənənələrlə qarşılayırlar. Budur, hər bir ölkənin öz mədəniyyəti ilə yoğurduğu və illər ərzində formalaşdırdığı ən diqqət çəkən Ramazan ənənələri.


Davamı →

Dünyanın "ƏN"ləri..

  1. Dünyanın ən çox səhifəli kitabı..
    Dünyanın ən çox səhifəli kitabı olan «One Piece» (“Bir Parça”)
    21 min 450 səhifədən ibarətdir. Naşiri İlan Manouaş əsərə kitab kimi deyil, “heykəltəraşlıq materialı” kimi yanaşdığını bildirib. Bir cilddə nəşr olunan bu Kitabın müəllifi Eiiçiro Odadır.

  2. Dünyanın ən uzun heykəli..
    Dünyanın ən uzun heykəli Hindistanın baş naziri vəzifəsini icra etmiş və Hindistanın müstəqillik hərəkatının liderlərindən biri olan Vallabhai Patelin şərəfinə ucaldılmışdır. Birlik heykəli adlanan bu heykəlin hündürlüyü 182 metrdir. (Azadlıq heykəlindən 4 dəfə böyük)

Davamı →