Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 805 topik

İtaliyada "Canlı ağac Məbədi"

İtaliyanın «ekoloji» memarı Culiano Mauri (Mauri Giuliano)  ən son lahiyəsi olan «Canlı ağac Məbədi»  təəssüf ki, başa catdıra bilmədi.

Heyratamiz quruluşu bu tikili İtaliyanın Şimalında yerləşən, Berqamo şəhərinin dəniz kənarında yerləşir. Memarın fikrincəı, taxta sütun içində 42- ədəd vələs tingləri əkilmişdir. Təxminən 15 il sonra vələslər böyümüş olacaq, taxta karkaslar ağaclar ücün dar olacaq və ağaclar onların tədricən məhv edəcəklər.  Nıticədə vələslər özləri canlı ağac olan bu məbədin təbii konstruksiya yaradır.

Layihə 650 kv.m. ölçüdə olan meydanda qurulub . Layihə atasının əvəzinə onun oğlu başa çatdırır.

 

  1. Храм из растущих деревьев в Италии

Ardı →

Kişi-qadın münasibətlərində ideal yaş fərqi necədir?

İngiltərədə aparılan araşdırmaya görə, kişinin qadından 4 il 4 ay böyük olması cütlüklər arasında münasibətlərin ən idealıdır.

Məlumata görə, araşdırmaçılar kişilərin qadınlardan 52 ay böyük olmasının münasibətləri gücləndirdiyini sübuta yetiriblər.

Cütlük arasındakı ən ideal yaş fərqini tapmaq üçün onlar 2000 qadın arasında sorğu keçiriblər. Nəticədə məlum olub ki, münasibətləri davam etdirmək üçün ən ideal yaş fərqi 52 aydır.

Sorğuda iştirak edən qadınların yalnız 1 faizi seçdikləri kişinin yaşda kiçik olmasını istədiklərini bildirib.


Davamı →

Su və həyat

          Su həyat mənbəyidir. Bu fikir suyun həyatımızda rolunu, ümumiyyətlə həyatımızın sudan ibarət olduğunu tam şəkildə ifadə edir. Elmdən bizə məlumdur ki, insan bədəninin 80 %-ni, yer kurəsinin 2/3 hissəsini su təşkil edir. Hər addımımızda, hər alıb-verdiyimiz nəfəsdə suyun iştirakı var. Normal şəraitdə sağlam insanın orqanizmindən müxtəlif yollarla, gün ərzində 2-3 litr su xaric olunur. Yaşamaq üçün orqanizmə elə o qədər də su qəbul etmək lazım gəlir. Məhz bu səbəbdəndir ki, insan susuz uzun müddət yaşamaq iqtidarında deyil. Təbiəti susuz təsəvvür etmək də mümkün deyil. Elə bu baxımdandır ki, su haqqında olan bütün fikirlər, su haqqında olan bütün elmlər çox maraqlı və ecazkardır. Əslində isə su həyat mənbəyi deyil, elə həyat suyun özü deməkdir. Son zamanlarda insanlar Günəş sistemi planetlərindən hansındasa həyat əlamətləri axtarmağa başlayıb. Bəs kosmosa uçan insan orada həyatın olub-olmadığını hansı əlamətlərə görə, hansı üsullarla axtarır? Yenə də su göz önünə gəlir: insan dühası qonşu planetlərdə məhz suyu axtarır – bilir ki, su olan məkanda mütləq həyat olacaq.

          Su müqəddəsdir. Və bu müqəddəs nemət olan su heç də şəffaf göründüyü kimi sadə bir nemət deyil. Su elə bir sehirli nemətdir ki, onun dərinliklərdə yatan bəzi incə sirrləri hələ də elmə məlum olmayan tərəfləri ilə ön plandadır. Biz bu müqəddəs sayılan suya təbiətdə müxtəlif hallarda rast gəlirik. Suyun müqəddəsliyi özünü yuxularımızda da göstərir. Yuxuyozan alimlər belə qənaətə gəlirlər ki, yuxuda su görmək, xoş bir həyata və gözəl bir ruziyə şərh olunar. Bir kimsənin yuxuda suyu evində görməsi, səadətə, toplu mala, çox xeyirə və subaydırsa evlənməyə şərh olunar. Yuxusunda su içən, gözəl bir həyata qovuşar. Qədəh içində olan saf suyu içdiyini görən kimsə, uşaq və xanımından xeyirə çatar. Çünki şüşə qadınların cövhərindəndir. Onun içindəki su isə, ana bətnindəki uşaqdır. Saf bir suya atladığını görən kimsə, tez sevincə çatar.


Ardı →

Kəmağıllılığa dücar olmamaq ücün əcnəbi dilləri öyrənmək lazımdır

Kəmağıllıqla bağlı aparılan araşdırmalar alimlərin belə bir nəticəyə gəlməsin səbəb olub.Belə ki, Hindistanın Heydərabad şəhərindəki Nizam Tibb Elmləri İnstitutu və Edinburq Universitetinin birgə apardığı araşdırmaya görə, ana dilindən başqa bir xarici dil bilən insanlar təkdilli şəxslərlə müqayisədə azı 5 il daha gec kəmağıllılığa düçar olurlar.

Türkiyə məbuatına istinadən verdiyi məlumata görə, elm adamlarının 650 kəmağıllılıq xəstəsi üzərində apardığı araşdırmaya görə, birdən çox dildə danışan insanlarda Alzheimer və digər beyin xəstəliklərinə daha gec-gec rast gəlinir.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, sözügedən tədqiqat indiyədək aparılmış ən geniş araşdırmadır.

Tədqiqat qrupunun üzvü Tomas Bax qeyd edib ki, əldə edilən məlumatlar birdən çox dil öyrənməyin kəmağıllılığın müaciləsində istifadə edilən dərmanlardan daha təsirli olduğunu göstərib.

Araşdırmanın nəticələri ABŞ Nevrologiya Akademiyasının jurnalı olan «Neurology»də nəşr edilib.

 


Davamı →

Xoruzların səhər banlamasının səbəbi öyrənilib.

Yaponiyanın Naqoya Universitetinin əməkdaşları Suyoşi Şimmura və Takaşi Yoşimura xoruzların səhərin açılmasını necə öyrəndiklərini araşdırıb. Araşdırma çərçivəsində bir neçə xoruz içinə kamera yerləşdirilmiş qaranlıq otaqda saxlanılıb.

Bu zaman xoruzlar günün bütün vaxtı banlasa da, çoxu Günəş doğarkən banlayıb. Günəş işığı görmədən 2 həftə qaranlıq otaqda saxlanılan xoruzların bioloji ritmləri getdikcə pozulub və onlar daha az banlamağa başlayıblar.

Daha 2 həftə qaranlıq otaqda qalan xoruzlar 24 saatlıq bioloji ritmlərini tamamilə itirib və nəticədə Günəşin çıxmasını ayırd edə bilməyiblər. Ümumilikdə, 1 aya yaxın qaranlıq otaqda saxlanılan xoruzların işıq görmədikləri üçün bioloji ritmlərinin tam pozulduğu məlum olub. Bu ritmin yenidən işə düşməsi üçün xoruzların işığa ehtiyac duyduqları öyrənilib.


Davamı →

Şerlok Holms həqiqətən yaşayıb?

Şerlok HolmsÇox az adam tapılar ki, məşhur xəfiyyə Şerlok Holmsı tanımasın və ya onun haqqında eşitməsin. O, sirli və çox dolaşıq cinayət hadisələrinin üstünün açılmasında mahir usta olub.

Onun haqqında neçə-neçə povestlər yazılıb, seriallar çəkilib.

 İngiltərənin paytaxtı Londonda Beyker-stritdəki evlərin birinin divarında memorial lövhədə belə yazı vardır: “ Məşhur xəfiyyə Şerlok Holms  1881-1903- illərdə bu evdə yaşamış və işləmişdir.”  Lövhədəki bu  yazını oxuyan hər bir kəsdə belə bir fikir formalaşır ki, Şerlok Holms əsər qəhrəmanı yox, həqiqətən yaşamış məşhur xəfiyyə olub. Amma Londonda, Beyker –stritdə belə bir memorial lövhə asılsa da, əslində belə bir adam olmamışdır. Şerlok Holms adlı məşhur xəfiyyə, yazıçı Artur Konan Doylun əsər qəhrəmanıdır.

 Artur Konan Doylun muasirlərinin yazdıqlarına görə, xəfiyyə Şerlok Holms, elə Artur Konan Doylun özü olmuşdur. Artur həqiqətən, çox ağır, açılması çox müşkül olan, dolaşıq neçə-neçə cinayət işlərinin açılmasında iştirak etmış və bu cinayətlərin üstünü çox məharətlə açmışdir.


Ardı →

Xeyirxahlıq edin, sağlam və uzun ömürlü olun!

Xeyirxahlıq yaxşı keyfiyyətdir. Bu, yalnız ümumbəşəri deyil, həm də sağlamlıq nöqteyi-nəzərindən də faydalıdır.
ABŞ-ın Buffalo Universitetinin alimi Maykl Poulinin apardığı beş illik tədqiqat alicənab insanların digərlərindən daha çox yaşadıqlarını sübut edib.
Məlum olub ki, stress vəziyyətində olan insanlara kömək etmiş şəxslər üzünömürlü olurlar. Qeyd edək ki, tədqiqat zamanı stress vəziyyətinə ağır xəstəlik, soyğunçuluq, işdən çıxarılma, maliyyə çətinlikləri və ya ailə üzvünün ölümü aid edilib.
Tədqiqatda iştirak edən könüllülər son 12 ay ərzində dostlara, qonşulara və ya qohumlara necə tez-tez kömək etdikləri barədə danışıblar.
Poulinin sözlərinə görə o, beş illik müşahidələr zamanı xeyirxah insanların stressin öhdəsindən daha asan gəlmələrini müşahidə edib ki, bu da həyəcanın doğurduğu ölüm riskini və xəstələnmə göstəricilərini azaldır.


Davamı →

Mark Sukerberq – Dünyanın ən zəngin səfili

Tam adı: Mark Elliot Sukerberq

Doğum tarixi:1984-cü il, 14 may

Doğum yeri: ABŞ, Nyu-York,

Uayt-Pleyns Vəzifəsi: “Facebook”un prezidenti, baş icraçı direktoru

Həyatı

Dünyada məşhur “Facebook” sosial şəbəkəsinin yaradıcısı kimi tanınan Mark Sukerberq 1984-cü il may ayının 14-də Nyu-Yorkun Uayt-Pleyns şəhərində doğulub. Atası Eduard diş həkimi, anası Karen psixiatr olub. Mark Sukerberq məktəbdə oxuyarkən kompyuter proqramları ilə maraqlanıb. 9-cu sinifdə oxuyarkən “Risk” stolüstü oyununun kompyuter versiyasını hazırlayır. Sonra isə “winamp player üçün mp3” proqramını tərtib edir. Mark, həmçinin qədim dilləri (latın, yunan və s.) öyrənib, qılıncoynatma idman növü ilə məşğul olub. “Time” jurnalı 2010-cu ildə Sukerberqi “ilin adamı” elan edib. Bu il Mark Sukerberq “The Guardian” qəzetinin versiyasına görə, Böyük Britaniyanın media sənayesinin yüz ən nüfuzlu şəxslərinin reytinqində birinci yeri tutub. Xatırladaq ki, hələ, ötən il M. Sukerberq sözügedən siyahıda yalnız 7-ci yerdə idi.


Ardı →

Dünyanın ən gənc anası

5 yaşlı Lina MədinəBu rekordu tibb tarixində hələ keçən olmayıb. Rəsmən perulu olan bu xanım dünyada ən gənc ana hesab edilir.  O, beş yaşında ana olub.

  Söhbət 5 yaşlı Lina Mədinədən gedir. Lina Mədinə 1933-cü ildə Peruda anadan olmuşdur. Bu inanılmaz hadisə 1939-cı ildə Pisko (Peru) xəstəxanasında baş verib.  Ana böyük qarınla Linanı xəstəxanaya gətirərkən həkim onun hamiləliyinin artıq  səkkizinci ayı olduğunu bildirib. Bir  ay sonra 14 may 1939-cu ildə Linanın oğlu dünyaya gəlir.

    Uşağın çəkisi 2,7 kq idi, adı Xerardo qoyuldu. O, Linanın bacısı olduğu sanırdı, həqiqətləri yalnız on ildən sonra öyrəndi.  Xerardo sağlam həyat sürsə də,  40 yaşında (1979-cu ildə) beyin xəstəliyindən vəfat edir.

    Lina Mədinə uşağın atasının kim olduğundan heç vaxt danışmırdı. Linanın atası zorlamada (təcavüz) şübhəli bilinən məhbus idi, amma sonra sübutların yoxluğuna görə azad edildi.


Ardı →

Dünyanın ən bahalı sabunu

Katarİçində 17 qram qızıl, 3 qram almaz tozu olan sabunun qiyməti 2 min 800 dollardır.

Dünyanın ən bahalı sabunu istehsal edilib. Ən bahalı sabun Livanda hazırlanıb. İçində 17 qram qızıl, 3 qram almaz tozu olan sabunun adı «Katar»dır. Qiyməti isə 2 min 800 dollardır. Sabunun istehsalı üçün şirkətə 1,5 ay vaxt lazım olub.

«Katar» sabunu üzə canlılıq və təravət vermək üçün hazırlanıb. Sabunun tərkibində qiymətli metal və daş tozundna əlavə, müxtəlif ətirlər, yağlar da var.

Dünyanın ilk ən bahalı sabunu Qatər əmirinin həyat yoldaşına hədiyyə ediləcək.

Sabunu istehsal edən və bu sahədə uzun illər təcrübəyə malik olan şirkət rəsmisi Ginnesin rekordlar kitabına düşməyi də hədəflədiklərini deyib.


Davamı →