Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Edam formaları

Hüquq sistemlərinin təşəkkül tapdığı ilk dövrlərdən müstəsna cəza kimi ölüm hökmü tətbiq edilib. İstər Hammurapi qanunlarında, istər Roma hüququnda və ya islam ədliyyəsində ölüm cəzası yer alıb. Lakin bu cəzalar heç də birtipli olmayıb. Ölüm cəzası tətbiq edildiyi cinayətlər və icra formaları ölkələrə və hüquq sistemlərinə görə dəyişib. Bütün tarix boyu (elə indi də) ölüm hökmü tərəfdarlarının bir əsas dəlili olub: cinayətkarlığın səviyyəsini aşağı salmaq. Tarix boyu edam formaları bir-birini əvəz edib və çoxu da bu günə qədər gəlib çatıb. Sizə qədim dövrlərdə tətbiq olunan edam növləri haqda qısa məlumat təqdim edirik.


Ardı →

Həftənin günləri



Sən demə, bu günlər bir çox Avropa dillərində (ingilis, fransız, italyan və ispan dillərində) istifadə olunan həftə günlərinin adı ay adları kimi qədim dövrlərdə
pərəstiş olunan tanrıların adları ilə əlaqəli imiş.
Birinci gün- Monday (Ay günü) 
İkinci gün- Tuesday (Mars günü) 
Üçüncü gün- Wednesday (Merkuri günü)
Dördüncü gün- Thursday (Yupiter günü)
Beşinci gün- Friday (Venera günü)
Altıncı gün- Saturday (Saturn günü)
Bazar günü- Sunday (Günəş günü)
Davamı →

Bilmədiyimiz məlumatlar

Çörək ilk dəfə necə bişirilib?

Dünyanın hər yerində ayrı-ayrı millətlər, müxtəlif ölkələrdə, cürbəcür qablarda, cürbəcür yeməklər yeyirlər. Amma çörəyi hamı yeyir. Elə bir adam yoxdur ki, onun yaşadığı yerdə çörək yeyilməsin. Hələ ibtidai icma dövründə adamlar taxıl yeyirdilər. Sonralar onlar iki daş vasitəsilə taxılı döyüb un şəklinə saldılar. Üç min il bundan qabaq ilk dəfə misirlilər undan çörək bişirdilər. Onlar bunu belə edirdilər. Una su qatıb xəmir yoğurur, sonra isə onu təndirdə bişirirdilər.


Ardı →

Televiziya tarixində ən uzun seriallar

1. "İstiqamətverici işıq"(1952-2009-cu illər)
15762 seriyadan ibarətdir, davamlılığı 164 gün 4 saat 30 dəqiqə və ya 236430 dəqiqədir.
Televiziya tarixində ən uzun serial olaraq Ginnesin rekordlar kitabına daxil edilib. Serial Çikaqoda yaşayan keşişin həyatından bəhs edir. 

2.«Dünya necə fırlanır» (1956-2010-cu illər)
Serial 13763 seriyadan ibarətdir. Ümumi efir vaxtı  573 gün 11 saat və ya 825780 dəqiqədir.
Sujeti Okdeyl şəhərciyinin sakinləri, məişət problemləri və arzuları üzərində qurulub. Serialda Martin ŞinMeq Rayan kimi məşhurlar çəkiliblər.

3.«Yaşamaq üçün bir həyat» (1989-2009-cu illər)Serial 10625 seriyadır, ümumi vaxtı 221 gün 8 saat 30dəq və ya 318750 dəqiqədir. Bu, rasizm və narkomaniyadan bəhs edən ilk serialdır. Sujet xəttini uydurulmuş Llanvyu şəhərciyinin bəzi sakinləri təşkil edir.

4.«Mənim uşaqlarım» (1970-ci ilən bu vaxta qədər)
10333 seriyadan ibarət olan serial hələ uzun müddət davam edəcək. Ümumi vaxtı 430 gün 30 saat və ya 619980 dəqiqədir. Sujeti adi olsa da aktyor oyunu maraqlıdır. Söhbət Pensilvaniyada yaşayan insanların həyatından gedir. 

Ardı →

Aleksandr Düma

Fransa yazıçısı Aleksandr Düma (1803-1870) xəstə olduğu zaman yanına gəlmiş həkim demişdi:

— Mən vəziyyətin ciddiləşdiyi zaman hər şeyi düz demək qərarına gəlmişəm. Belə güman edirəm ki, siz hər bir təsadüfə qarşı hazır olmalısınız. Siz bir adamla görüşmək istəyirsinizmi?

Düma bu sualın qarşısında bir qədər fikirləşib demişdi:  


Ardı →

Qarabağ savaşında qeyrətli Qaqauz Türkləri

1990-cı il… Dağlıq Qarabağ döyüşünün Ağdam Cəbhəsində Azərbaycan Könüllülər Bölməsinin başçısı Qatır Məmməd ilə birlikdəydik. Ermənilər, Qırmızı Ordu generallarına rüşvət vermişdilər. Bu üzdən bölgədəki Ru...s tank birliyi, bizim olduğumuz bölgəni cəhənnəmə çevirirdi. Birdən, aralarından iki tank ayrılaraq üzərimizə doğru gəlməyə başladı. Gələcək illərdə şəhidlik mərtəbəsinə yüksələn Məmməd ilə göz-gözə gəldik. Aydın idi ki, tanklardan qurtuluşumuz yox idi! Lakin iki tank tam olduğumuz yerə gəldiklərində birdən lülələrini qarşı tərəfə (ermənilər tərəfə) çevirib atəşə başlayınca çaşdıq. Elə o anda, tankların telsiz antenalarına taxılmış, mavi zəmin üzərinə Bozqurd işarəsi olan Qaqauz bayrağını gördük. Daha sonra tankdan enib yanımıza gələn Qaqauz leytenantın bu sözləri mənim gözümdə "özəl tarixdir": “Bu Ruslara bax! Pulu alıblar, bizə Türk qardaşlarımıza atəş açmaq əmri verdilər. Biz də üsyan edib bura gəldik. İndi vəziyyətlər bərabərdir, narahat olmayın!” Qaqauz Türkləri xristiyan olsalar da qan qardaşımızdır. (Bu sətirlərə 1989-1994-cü illərdə Dağlıq Qarabağda müxbir olan Türkiyəli jurnalist Ardan Zentürkün savaş xatirələrində rast gələ bilərsiniz.)
Davamı →

Vampir qəbirləri tapılıb

 Bolqarıstanda aparılan arxeoloji qazıntı işləri zamanı iki vampir məzarı aşkarlanıb. Məzarlardakı skeletlərin ikisinin də sinələrində, ürək nahiyələrində dəmir pazlar vardı. Alimlərin fikrincə, bu dəmir pazlarla qətlə yetirilmiş adamları müasirləri qaniçən, vampir saydıqları üçün belə öldürüblər. Sozopol şəhərinin yaxınlığında aşkarlanmış qəbirlər orta əsrlərə aiddir. Be...lə xəstəliyə tutulmuş adamda tər vəziləri atrofiyaya uğrayır, dəri perqament rəngi alır və qurulaşır. Həmin xəstəliyin daşıyıcısı olan insanlar günəş altında qala bilmirlər: onların bədəni dərhal qızır, dəridə yanıqlar əmələ gəlir. Xəstəlik dişlərdə distrofiya yaranır, ağızda nazik və iti dişlər əmələ gəlir


Davamı →

Çanaqqalada İlahi güc...

Çanaqqala savaşı zamani düsmen donanmalari şiddetli hücuma keçir. Tepedeki top heyyetinde hami vurulmusdu, Yalniz Hesen adlı tek esger yaşayirdi. Donanmanin en güclü ve suretli gemisi mehv edilse üstünluk türkler terefe keçe bilerdi. Hesen… tekbaşina 270kq olan top mermisin tekce tepeye qaldirir ve gemini vurur. Bununla savaşda donus yaranir. Hamini heyretlendiren bu hadiseden sonra ondan tekrar mermini qaldirmagin isteyirler. Lakin esger onu yerden qaldira bilmir…
Davamı →

Bədəni əcaib şəkildə böyüyən insan

Pakistanın Lahor şəhərində yaşayan 22 yaşlı Şahin Mümtaz «Protey sindromu» xəstəsidir. Olduqca nadir xəstəlik sayılan bu sindromun daşıyıcısı olan insanın vücudunun müxtəlif əzaları assimetrik və qəribə şəkil...də böyüyür. Mümtaz xəstəliyini Allahın ona verdiyi cəza sayır. «Anadan olandan bəri beləyəm. Üzüm, qollarım və ayaqlarım bədənimə nisbətən fasiləsiz böyüdüyündən insanlar məni əcaib sayırlar. Əvvəllər məni görəndə qaçardılar, amma indi dözürlər», — Şahin Mümtaz söyləyir. Şahin atası Vəzir Əlinin dediyinə görə, oğlunun müalicəsinə pul tapmaq üçün çox çalışsa da, hələ bir nəticə hasil olmayıb.
Davamı →

gizlin və maraqlı...

Rusların qürur yeri və rəmzi sayılan Kremlin adını bilirdizmi hardan qaynaqlanıb? bu məkanın memarı azərbaycanlı-Kərəmli adlı biri olub. Sonradan onun şərəfinə bura Kreml adı verilib...

 

 

İçəri şəhərdə çoxlu sayda yeraltı tunellər var ki onların da əksariyyəti dənizin kənarına çıxır. Bu əsrlər boyu zəlzələlərə davam gətirmiş tunellərin tikilməsində məqsəd düşmən hücumu zamanı təslim olmaqdan qurtulmaq olub...

 

 

Dünyaca məşhur Coca Cola-nın tərkibini iki şəxs bilir ki onların da eyni təyyarəyə minməsi qadağandır. Bu içkinin Norveçdə rəsmi olaraq qadağan olunmasına səbəb isə işkinin tərkibini hardan qaynaqlanmasını elan etməməsidir...

 

 

 

 

 

Hər saniyədə yer üzündə iki insanı avtomobil vuraraq öldürür...

 

İnsan düzgün qidalanıb düzgün həyat tərzi keçirsə 500 il yaşaya bilər. Azərbaycanda bir kişi 140-dan çox yaşayıb. doğumuyla bağlı şəhadətnaməsi olmadığı üçün o Ginnesin rekordlar kitabına düşməyib...

 

 

 


Davamı →