Рейтинг
+52.52

Menecment

41 üzv, 125 topik

B2B iş modeli

B2B iş modeli şirkətlərin bir-birilərinə məhsul və ya xidmət təklif etməsi prosesinə əsaslanır. Müəssisələrarası münasibətlər, hər iki tərəfin qarşılıqlı faydasına xidmət edir. Bu yazıda B2B iş modelinin əsas xüsusiyyətləri, onun müasir biznes mühitində necə işlədiyi, üstünlükləri, çətinlikləri və gələcək perspektivləri haqqında dərin bir araşdırmanı təqdim edirik.


Davamı →

Layihə menecmenti nədir?

Günümüz iş dünyasında layihə menecmenti hər bir təşkilatın uğurunu təmin edən əsas faktorlardan biridir. Layihə menecmenti məqsədlərin, planların və hədəflərin müəyyən bir zaman çərçivəsində və məhdud resurslar daxilində effektiv şəkildə həyata keçirilməsini əhatə edir. Bu yazıda layihə menecmentinin əsasını, onun necə həyata keçirilməli olduğunu və uğurlu layihə idarəçiliyinin sirrlərini ətraflıca təhlil edəcəyik.


Davamı →

İşdəki xarici müdirlər

Bizim kimi ölkələrdə çox tez-tez olur belə şeylər. Baxırsan, öz gücünə böyüyən bir şirkətdir. Bir müddət sonra nəyəsə görə qərara gəlir ki, mütləq ekspat gətirib işlətmək lazımdır. Biri var işdə xarici kimisə mütəxəssis kimi işlətmək, biri də var  xaricdən müdir gətirmək. Bu ikisi fərqli şeylərdir. Mütəxəssis kimi gətirilən xaricilər daha adekvat olur, nəinki xarici müdirlər. Səbəbləri haqqında daha detallı yazacam, səbrli olun. Bu yazıda mən Sizə Azərbaycan şirkətlərində çalışan xarici müdirlərin mənfi cəhətlərindən danışacam. Ənənəmə sadiq qalaraq professional keyfiyyətləri ilə işlədiyi yerə əlavə dəyər qatan ekspatlara isə minnətdarlığımı bitirirəm. Təbii ki, heç nə hamıya şamil edilə bilməz. Mən isə mütləq çoxluqdan yazacam.

Davamı →

CEO nədir? 5 Ən uğurlu CEO haqqında

CEO Nədir? Yəqinki çoxunuz bu adı ya görüb yada kı eşitmisiniz. Amma mənasını bilmirsiniz. Çoxları vəzifə olduğunu bilir amma ne iş gördüyünü bilmir. Bəs kimdir CEO? Bu məqalədə onun haqqında sizə ətraflı məlumat verəcəm. 
CEO İngilis dilində “Chief Executive Officer” vəzifəsinin qısaltmasıdır. Azərbaycan dilinə isə “İcraçı Direktor” kimi tərcümə olunur. Şirkətin idarə edilməsində məsuliyyətli şəxsdir. Amma şirkətin sahibi deyil. CEO – da bir işcidir. Amma digərlərindən üstündür. 

Davamı →

Pandemiya dövründə PR

Dünya Bankının təxmininə görə COVID19 pandemiyası səbəbi ilə2020 –ci ildə dünya iqtisadiyyatını 5,2% geriləmə gözləyir. Şirkətlərin sabaha necə çıxacaqlarının sual altında olduğu bir zamanda PR (Public Relations- İctimaiyyətlə Əlaqələr) alətlərinin daha da fəallaşmalı olduğunu desəm təəcüblənə bilərsiniz. Çünki PR dedikdə yerli şirkətlərin bir çoxunda “xərc yaradan” departament ağıla gəldiyi üçün Covid19 böhranının yaşandığı zamanda hansı PR-dan söhbət gedə bilər?

Davamı →

Ağıllı insanlar hansı səhvlərə yol verirlər?

Adətən yalnız ağıllı insanlar fəlakətli səhvlərə yol verirlər”, – Charles Morris maliyyə böhranı haqqında deyib.
Bu ifadə bir az şişirdilmiş ola bilər, çünki onun “İki trilyon dollarlıq çöküş” adlı kitabının adı sonradan “Bir trilyonluq çöküş” adına dəyişdirilmişdir.
Əslində, hər birimiz ciddi səhvlərə yol verə bilər. Lakin ağıllı insanlar yüksəkliklərə qalxdıqları üçün, onların etdiyi səhvlər adətən baha başa gəlir. Bununla yanaşı, yüksək IQ təkəbbür yaradır, bu da vəziyyəti ağırlaşdırır. Həyatın digər sahələrində olduğu kimi, biznesdə də nəticələr fəlakətli ola bilər.

Davamı →

Biznesin transformasiyası

McKinsey konsaltinq şirkəti tərəfindən aparılan yeni araşdırma, təşkilatların müvəffəqiyyətlə dəyişdirilməsi üçün nəyin vacib olduğunu göstərir.
Fakt: dörd dəyişiklikdən üçü uğursuz olur.
Yüzlərlə biznes transformasiyalarının təhlili əsasında McKinsey uğurun 4 göstəricisini müəyyənləşdirir.
Miqyas əhəmiyyət kəsb edir
Davamı →

Böyük iş adamının üç göstəricisi: uğurlu sahibkarları birləşdirən cəhətlər

Uğurlu sahibkarların sayı elə də çox deyil. Bəs hansı cəhətlər onlardan birinə çevrilməyə kömək edir? Yeni araşdırma bu suala cavab verir.
Journal of Entrepreneurship-də dərc olunan yeni araşdırma uğurlu biznes-liderlərin düşüncə tərzindən bəhs edir. Heydərabaddakı hind biznes məktəbindən olan Ramnarayan Subramanian-ın rəhbərlik etdiyi araşdırma komandası bir çox sahibkarın ortaq mentalitetini formalaşdıran üç cəhəti müəyyən edib: insanlara, hədəflərə və öyrənməyə yönəlmək.

Davamı →

Müştərilərlə hansı zaman aralığında əlaqə saxlamaq lazımdır?

Müştərilərə zəng etmək və məktub göndərmək üçün ən münasib zaman açıqlandı.
“RingDNA”şirkəti süni intellektin köməyi ilə 130 milyondan çox telefon danışıqlarını təhlil etdi. Məqsəd potensial müştərilərlə təmas üçün ən effektiv vaxt aralığını təyin etmək idi.
“RingDNA” qurucusu və CEO-su Hovard Braun “Business Insider”ə bildirib ki, şirkət elektron poçtları, telefon danışıqlarını təhlil edir və hansı fəaliyyətin hansı saatda maksimum nəticə verdiyini müəyyən etmək üçün məlumat idarəetmə sistemindən istifadə edir.
Davamı →

Özünüqiymətləndirməni hansı formalarda reallaşdırmaq olar?

Biz başqalarının fikirlərinə böyük əhəmiyyət veririk, çünki insan sosial varlıqdır. Uşaqlıq illərində çəkdiyiniz şəkil və ya düzəltdiyiniz bir konstruksiya kiminsə tərəfindən ələ salınıbsa, illər sonra da instinktiniz “yaxşısı budur, heç nə eləmə ki, qabiliyyətsizliyini görməsinlər” deyir. Özünüqiymətləndirməsi aşağı olan insanlar ilk addımı atmaqdan həmişə çəkinirlər. Çünki bu, cəmiyyət tərəfindən pis qəbul oluna bilər. Getdikcə bu vəziyyət dərinləşir və insan görünüşündən, səsindən, geyimindən bədgüman olur. Üstəlik, heç nə etməməyə başlayır. Çünki hər cəhətdən bacarıqsız olduğuna şüuraltı səviyyədə özünü inandırır, nəticədə bütün motivasiyasını iflic edir.
Davamı →