17 şərh

MURAD_SEYFULLAYEV
Allah bütün subay xanımlarımıza gəlinlik geyiməyi qismət eləsin, xüsusən də kayzenin subay xanımlarına. :)
pascal
Amin!
Bu gün deyəsən biri geyəcək. ;)
 
MURAD_SEYFULLAYEV
Nə yaxşı! Kim?
pascal
Sirridir. Özü bildirməsə, bizim deməyimizin yeri yoxdur. :)
MURAD_SEYFULLAYEV
Nə deyirəm, kimdirsə təki xoşbəxt olsun!
asel
Allah o xanımı xoşbəxt eləsin.:)
Ferbara
Deyəsən artıq geniş ətək dəbdə deyil. Elə mən də geniş ətəkdənsə, bu cür ətəyə üstünlük verirəm. :)
MURAD_SEYFULLAYEV
Yoxsa Pascal deyən xanım sizsiniz? ;):)
Ferbara
Nçnçnç… adam da sirri öyrənməyə çalışar? Sirrin yiyəsi açıqlama verər, inşallah. :)
MURAD_SEYFULLAYEV
:) İnşallah! Siz olsaydınızda çox sevinərdim. :)
Ferbara
Sağ olun. :)
asel
Ferbara, İnşallah səndən görək.:)
velili_hemide
Sirrin sahibinə səslənirəm: «Sirr paylaşdıqca gözəldir» :)
BaRLeLiTa
Sadə, incə zərif gəşəng gəlinliklərdi. :)
Shabnam_Ilham
Gözəl gəlinliklərdi həqiqətən. Allah hər bir qıza gəlinlik geyinməyi nəsib etsin :)
_BUMERANQ_
Sadə, zərif gəlinlikləri həmişə bəyənmişəm. Bu kolleksiyada da əksəriyyəti çox gözəldi.