2014/2015 Payız-Qış gəlinlik trendləri

2014/2015 Payız-Qış gəlinlikləri mövsümün dəyişən trendlərindən hesab olunur. Bu gəlinliklərdə son illərin dəbi küpr, pastel tonlar və modern qısa modellər üstünlük təşkil edir.














 

6 şərh

Ferbara
Mənə görə ən zərifi sonuncu sağdakı gəlinlikdi.
Ferbara
Ümumiyyətlə, burdakı gəlinliklər ağ rəngli parçadan tikilmiş gecə paltarlarıdı. :)
azadmamedov90
Zənnimcə bu son illərdə cəmiyyət soyunmağa-və keçmidəki kimi lap keçmişdəki kimi- mağara adamları kimi geyinməyə üz tutublar. Əminəm ki, mənimlə razılaşmazsız, ama həqiqətən də mədəniyyət geyimdədirsə heyvanlarda olan xəz onların eyiblərini örtür, bəzilərininkini isə yox. Ama biz İnsanıq ən azından, bunun üçün isə eyiblərimizi örtəcək şəkildə geyinilməlidir. Halbuki indi belə fikir irəli sürülür- Əxlaq və tərbiyə heç də geyimdə deyil! Əgər belədirsə, onda qaçaq nəbidə və bizim keçmiş milli geyimlərimizdə canlandırılan obrazlar kasıbçılıqdan elə geyinirmişlər? yoxsa əksinə, ən bahalı parçalardan idi geyimləri. Mənim şəxsi fikirlərimlə razılaşmasanız da olar, ama indiki bu zəmanəmizi başqalarının zombiləri olaraq keçirdiyimizi xatırladıram sizə.
Ferbara
Razıyam ki, gəlinliyin niyə ağ rəngdə olduğunu unudublar.
azadmamedov90
Ferbara, unudulmuş çox şey var. Ən əsas isə-
İnsan
olduğumuzu unudmuşuq.
Ferbara
O zaman xatırlayaq. :)