Cate Blanchett (Keyt Blanşet)

"İnsan vurulduğu anı heç vaxt unutmur"
Cate Blanchett (Keyt Blanşet) 1969-cu ildə Avstraliya-nın Melburn şəhərində dünyaya göz açıb. Onun ıo yaşı tamam olanda ailəyə ağır itki üz verir.Robert Blanchett ürək tutmasmdan dünyasını dəyişir və June uşaqlarmı təkbaşma böyütmək məcburiyyətində qalır. Ana övladları- nm bütün ehtiyaclarmı təmin etmək və onlara yaxşı təhsil vermək üçün əlindən gələni əsirgəmir. Cate orta təhsiliniMelburndakı metodist ("İnciV'i təbliğ edən ingi- lu-amerikan dini tdriqətinin tərəfdarları) qız kollecində alıb. Elə onun səhnəyə ilk çıxışı da burada baş tu- tub.Cate məktəbin dram dərnəyinin səhnələşdirdiyi bir neçə tamaşada rol alır. Sonradan təhsiliniMelburn uni- versitetinin iqtisadiyyat fakültəsində davam etdirənCate çox keçmir ki, qətiyyən bu sahənin adamı olmadı- ğmı anlayır və oxumağm daşmı atıb, İngiltərəyə səyahətə çıxır.  

MƏCBURİ MİSİR SƏYAHƏTİ VƏ HƏLLEDİCİ TƏSADÜF — İş elə gətirir ki, onun vizasının müddəti bitir və Cate bir də gözünü açanda özünü Misirdə görür. Gələcək aktri- sa filmə çəkilməklə bağlı ilk təklifi də elə məhz burada alır. Onunla eyni mehmanxada qalan kino işçiləri Cate-i boksdan bəhs edən bir filmin kütləvi səhnəsində çəkilməyə dəvət edirlər. Pula ehtiyacı olan gənc qız bu təklifi dəyərləndirmək qərarma gəlir. Beləliklə də, insan həyatmda təsadüflərin bəzən həlledici rol oyna- dığı bir daha öz təsdiqini tapır. Avstraliyaya qayıdanda o, artıq öz qərarmı vermişdi. Və bu qərar onun həyatmı tamamilə dəyişir:«InAan vu- rulduğu anı heç vaxt yaddan çıxarmır. Teatr da belədir. Hər axşam tamaşaçılar bura səhnədə məhz həmin dəqiqə baş verən və bir daha təkrarlanmayacaq hadisələri izləmək üçün gəlirlər'.

BİR İLƏ İKİ MÜKAFAT
— Sidney Milli İncəsənət Akademiyasına qəbul olunanBlanchett 1992-ci ildə oranı uğurla başa vurur. 0, təhsil aldığı müddətdə kursun ən istedadlı tələbələrindən biri hesab olunurdu. Təhsilinibaşa vurandan sonra Sidney teatrmda səhnələşdirilən bir neçə tamaşada çıxış edir. Teatr tənqidçiləri onun aktrisalıq bacarığını yüksək qiymətləndirirlər vəCate 1993-cü »İlin ən yaxşi debütantı' mükafatma layiq görülür. Daha sonra o, qalmaqallı "Oleanna" tamaşasmda rol alır. Tələbə qıza qarşı seksual təqibdə bu- lunan universitet professorundan bəhs edən bu tamaşada yaratdığıKarol (Kerol) obrazma görə aktrisa 1993- cü ilin ən yaxşı aktrisası elan olunur. Beləliklə, bir ildə iki böyük mükafata layiq görülənCate sənət yolunda daha inamla irəliləməyə başlayır. 1994-cü ildən teleseriallara çəkil- məyə başlayan aktrisa bu dəfə də diqqətdən kənarda qalmır. Çox keçmir ki, rejissorBruce BreAford (BrüA BreAford) onu«Cənnətd gedən yol» («ParadİAe Road») filminə dəvət edir. 1997-ci ildə ekranlara çıxan bu filmdə aktrisaSyuzan Makkarti obrazını yaradır. Elə həmin ilCate daha bir filmdə,«Yaxşı ki, o Lizzi ilə qarşıaşdı!» («Thank God He Met Lizzie») adlı romantik komediyada əsas qadm obrazmda çıxış edir. Filmdə yaratdığıLizzi obrazı ona kinoda ilk mükafatlarmı qazandırır. Avstraliya Kino Akademiyası və Avstraliya Kino Tənqidçiləri Cəmiyyəti ayrı-ayrılıqda onu"Ən yaxşı aktrisa" nominasiyasmda mükafata layiq görür.  

AYAĞI SAYALI KRALİÇACate Blarıchett-ə dünya şöhrəti qazandıran film isə hind rejissoruShekhara Kapur-un(Şekhara Kapur) ekranlaşdırdığı "Yelizaveta" («Elizabeth») tarixi dramı olur. Filmdə İngiltərə kraliçası I Yelizavetanın obrazını yaradan Cate«OAcar'a və Aktyorlar Gildiyasınm mükafatma namizəd göstərilir,BAFTA»Qızıl Qlobtus" ödüllərinə layiq görülür. Kino tənqidçilərinin rəyinə görə,Cate bu çətin rolun öhdəsindən gələrək kraliçanm yaddaqalan obrazmı yarada bilmişdi. Bundan sonraCate artıq məşhur aktyorlarla eyni filmlərdə rol almağa başlayır. Məsələn, 1999-cu ildə ekranlaşdırılan«Uçuşa nəzarət» ("Pushing Tin') filmində 0,Angelina Jolie (Ancelina Coli), Billy Bob Thornton (Billi Boh Tornton) vəJohn CuAack-la (Con KüAak) birgə çəkilir. «Bacarıqlı Mister Ripli» («The Talented Mr. Ripley») filmində isəCate, Matt Damon (Mett Deymori)Gwyneth Paltrow (Qvinet Peltrou) ilə birgə görünür və onun oyunu kino tənqidçilər tərəfindən yüksək qiymətləndirilir. Filmdə yaratdığıMeredit obrazına görə, aktrisa Britaniya Kino Akademiyasının ödülünə vəBlockbuster Entertainment Awards mükafatına layiq görülür. Beləliklə, "Yelizaveta" filminə çəkiləndən cəmi iki il sonra artıqCate Blanchett Hollivudun ən məşhur aktrisalarmdan birinə çevrilir. Çəkiliş qrafiki çox sıx olduğundan, aktrisa teatrdakı işlərini yarımçıq qoymalı olur.

PƏRİ DİLİ MƏKTƏBİ - 200i-ci il aktrisanın həyatında və yaradıcılığında ən uğurlu dönəm hesab oluna bilər. Həmin ilCate 5 filraa dəvət ahr ki, onlarm sırasmdaBrüsWillis (Brüs Willis)Billy Bob Thorntonla (Billi Bob Tornton) birgə çəkildiyi "Banditlər" («Bandits») kriminal komediyası davar. Məşhur"Üzüklərin Hökmdarı' («The Lord of the Rings») filminin çəkilişi də məhz bu ilə təsadüf edir. Cofeözü bu haqda belə deyir:«Mən Yeni Zelandiyaya gələndə çəkilişlər artıq 9 ay idi ki, başlamışdı. Mən cami bir ay çalışdım və bu heyrətamiz idi! Biz çəkilişlər zamanı pərilərin dilində danışmağı öyrəndik. Hətta bu dili bilən ekspertlərlə də əlaqə yaradılmışdı. Pəri dilini bilən insanların mövcudluğunu öyrənmək mənim üçün böyük sürpriz oldu!» Cate rejissor Peter jakson-a onun bu filmə dəvət etdiyi üçün minnətdar olduğunu dəfələrlə vurğulayıb: "Üzüklərin Hökmdarı" Aadəcə, nağıl deyil. Bu, insanın daxilindəki pisliklərlə mübarizəsidir". 2001-ci ildə bir neçə filmə çəkilməklə yanaşı,Cate həm dəDashiell John (Desiel Con) adlı ilk övladını dünyaya gətirir. Aktrisa oğlunun atası, ssenarist və montaj redaktoru olan Andrew Upton-la(Endryu Apton) 1997-ci ildə tanış olub. Bir il sonra isə onlar ailə həyatı qurublar. Cütlüyün toy mərasimi Avstraliyanın «Mavi dağlar» adlı milli parkmda baş tutub. Əvvəlcə Sidneydə yaşayan cütlük sonradan Londona köçüb. 1999-cu ildəCate həyat yoldaşmm ssenari müəllifi olduğu qısametrajlı bir filmə də çəkilmişdi. Aktrisanın bu rıikahdan daha iki oğlan övladı var.Ignatius Martin Upton {İqnatius Martin Apton) 2004-cü ildə,Roman Robert Upton (Roman Robert Apton) isə 2008-ci ildə dünyaya gəlib.  

VƏ NƏHAYƏT OSCAR - 2004-cü ilCate Blanchett-m yaradıcılığında dönüş nöqtəsi olur. 0, rejissorMartin Scorsesen-nin (Martin Skorseze) ekranlaşdırdığı "Aviator" ('The Aviator") filmində ifa etdiyi Katharine Hepburn (Ketrin Hepbörn) roluna görə"Ən yaxşı ikinci plan aktrısasi" nominasiyasmda Oscar mükafatına layiq görülür. Filmdə Cate Blanchett-in tərəf müqabili isə məşhur aktyorLeonardo DiCaprio (Leonardo Dikaprio) idi.  2006-cı ilin may aymda Blanşet Kann Kino Festivalında çəkildiyi «Babil» («Babel») filmini təqdim edir. Alejandro Gonzälez Inärritu-nun (Alexandıro Qonzales İnaritu) bu filmində aktrisamn tərəf müqabili Brad Pitt (Bred Pit) idi. FilmdəCate Mərakeşdə təsadüfən aldığı güllə yarasmdan dünyasmı dəyişən Syuzan adlı qadmm rolunu ifa edib. Cate Blanchett üçuncü övladmı dünyaya gətirəndən sonra karyerasma bir qədər fasilə versə də, çox keçmir ki, yeni əzmlə kino aləminə qayıdır. Cate deyir:«Elə fikirləşmirəm ki, ifa etdiyim hər bir rol dünyanı alt-üst etməlidir. Mən sadəcə, sevdiyim işlə məşğulam».

Mənbə: OK jurnalı, Fidan Əlizadə
 

0 şərh