Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Şəffaf don

XX əsr boyu insanlar özlərini sərbəst ifadə etmək azadlığı uğrunda mübarizə aparıblar. Şəffaf paltar bu cür azadlığın ən ali nöqtəsidir.
Şəffaf alt köynəklərini hələ eramızdan əvvəl 1500-1300-cü illərdə Misir qadınları geyiniblər. XIV əsrdə isə 7-ci Karlın sevgilisi Aqnessa Sorel tamamilə açıq sinəni dəbə gətirib. Onun bu vəziyyətdə çəkilmiş protretləri heç də rəssamın təxəyyülü deyil. Bir neçə əsr sonra isə açıq sinənin yenidən dəbə düşməsində Lukreçiya Borcanın rolu olub. Daha sonra Fransada Jozefinanın zamanında şəffaf parçadan tikilmiş paltarlar dəbə düşüb, lakin onlar Lukreçiya Borcanın paltarlarının yanında rahibə geyiminə oxşayırdı.
Ardı →

Versace

«Versace» – əsası 1978-ci ildə Canni Versaçe tərəfindən qoyulmuş, parça və paltarların istehsalı və satışı ilə məşğul olan Italyan firması.

Canni Versaçe 2 dekabr 1946-cı ildə İtaliyada anadan olub. Anası Françeska peşəkar dərzi idi və işə gedərkən balaca Cannini də özü ilə aparardı. Görünür, elə saysız-hesabsız paltarların arasında keçirdiyi uşaqlıq illəri böyük modelyerin gələcək müqəddəratını həll etmişdi. Canni o illəri xatırlayaraq deyirdi: «Mən peşəkarlığıma və ustalığıma görə anama borcluyam».

Lakin anasının onunla münasibəti heç də ürəkaçan deyildi. Ailənin kiçik uşağı Canninin özündən başqa böyük qardaşı Santo, bacısı Donatella da var idi və anası bütün diqqətini onlara ayırırdı. Canni isti ana baxışı gözləyir, Françeskanın hər addımını izləyirdi. Ən böyük arzusu isə heç olmasa onun köməkçisi olmaq idi. «Bilmirəm, bəlkə də həyatımın və yaradıcılığımın mənası ancaq onun diqqətini çəkmək idi» – sonralar Versaçe belə xatırlayırdı.


Ardı →

Moda nədir?

Əgər təbiət qadını modanın saldığı halda yaratsaydı, o zaman qadın ümidsiz halda olardı. (P. Buast)


Ətrafda modadan söhbət açan jurnallar, qəzetlər onu göstərir ki, bir çoxları üçün moda bəhsi və ya daha doğrusu modanın özü həqiqətən də maraqlıdır.  Görəsən moda həqiqətən də bu qədər önəmlidirmi, yoxsa, biz onu bu qədər böyüdürük?


Fikir verdinizsə saytda “Moda imperiyası” adlı bir bloq açdıq. Moda imperiyası – bu ad özü də böyük səslənir, hər-halda o yerdə ki bir “imperiya” sözü ki işlənir, demək ki, moda günümüzdə həqiqətən də önəmli bir yer daşıyır. Hər-halda bunun önəm dərəcəsinə görə də ayrılan bir təbəqə var.


Ardı →

Corablar, kolqotkalar

“İkinci dəri”. Yəqin ki, bu ifadəni çox eşitmisiniz. (müasir zamanın kalqotkaları).

Deyilənə görə, corablar e.ə. 600-cü ildə qədim Yunanıstanda meydana çıxıbmış. Orda qədim bir mumia yapıblarmış ki, hansı ki, onun üzərində ev şəraitində hazırlanmış corab var idi. Əvəllər corablar əl ilə toxunardı, amma, sonralar toxunma işinə boş verilmiş və bir də XIII yüzillikdə yenidən bu iş bərpa edilmişdi. Bu vaxtadək isə corabları kətan və dəridən tikib, düzəldirdilər. Artıq XVI əsrdə İspaniyada yenidən əl ilə toxunmuş corablar yayılmağa başladı.

Bu gün hər bir qadının qarderobunda rast gəldiyimiz vacib elementlərdən sayılan corab və kalqotkalar, keçmişə nəzər salsaq görərik ki, bir vaxtlar kişilərin, kavalerlərin də qarderobundan əskik olmazmış. Ən çox da çulkilər. O vaxtı "çulki«siz kişi geyimlərini təsəvvür etmək olmazdı. Elə çulkilər üçün toxuma dəzgahını da ilk olaraq 1589-cu ild ingilis keşişi Vilyam Li düzəltmişdi. Amma, XIX əsr çulkilər üçün dəbdən düşmə başlanğıcı oldu, belə ki, kişilər üçün boruşəkilli şalvarların ərsəyə gəlməsi onların çulkilərdən istifadəsini azaltdı və onlar corabdan istifadə etməyə başladılar.


Ardı →

Moda dahisi - Koko Şanel

“Əgər siz sizdə olmayan nəyisə istəyirsinizsə, demək ki, siz heç vaxt etmədiyinizi etməlisiniz.” Bunu, işləməkdən heç vaxt yorulmayan, ən əsası da fədakarcasına çalışan, işi yolunda can qoyan valehedici bir qadın – Koko Şanel demişdi. O hər zaman nə istəyirdisə və ən çox nə sevirdisə onu da edirdi. Ona görə, insan sevdiyi işlə məşğul olmalıdır. Şanel üçün uğurun açarı: biz başa düşməliyik ki, biz daha çox nə ilə məşğul olmağı xoşlayırıq; bunu anladıqdan sonra isə biz həyatda özümüzü, öz yerimizi tapmalı, sonra çalışıb, şərait qurub, uğura dərs verməliyik.


Ardı →

Qara gəlinliklər

qara gəlinliklər
Gəlin paltarı- ağla ilk məsumiyyət rəngi ağ gəlir. Buna ən böyük səbəb də hər zaman gəlinlikləri ağ görməyimizdir. Lakin bəzi dövrlərdə, daha da dəqiqləşdirsək  1880-ci illərdə qara gəlinlik geyinənlər də az olmamışdır. Bu günə qədər nadir hallarda da olsa qara gəlinliklərə rast gəlmək olar.
Bəs siz necə, məsumiyyət rəmzi olan ağ gəlinliyi ecazkarlığın rəmzi olar qara ilə təsəvvür edə bilirsinizmi?
Təsəvvür edə bilməyənlər aşağıdakı şəkillərə baxa bilər.

Ardı →

Stilim.az online shopping

Stilim.az size dünya şöhrətli brendlərin istehsalı olan qadın və kişi çantalarının, kəmərlərinin, işgüzar çantalrın,qadın ayaqqabılarının və digər kişi və qadın aksessuarlarının assortimentini təklif edir. Təklif olunan bütün mallarin keyfiyyətinə tam zəmanət verir.  
http://www.facebook.com/stilim.az
İstədiyiniz modeli online sifariş edə bilər və ünvanınıza çatdırılmasını təmin edə bilərsiniz, sifarişləriniz 1 gün ərzində ünvanınıza pulsuz olaraq çatdırılır, məmnun qalmadıqda aldığınız modeli dəyişdirə və hətta geri qaytara bilərsiniz, əgər seçim etməkdə çətinlik çəkirsinizsə bir neçə model sifariş edib birini yaxud da bir neçəsini seçib ala bilərsiniz. Çatdıdılma tamamilə pulsuzdur. Baki və Bakı ətrafı qəsəbələrə və həmçinin Sumqayit şəhərinə 1 (bir) gün ərzində çatdırılır. Həmçinin də regionlara da çatdırılma mümkündür, Azərbaycanın istənilə regionuna 2-3 gün ərzində çatdırılma həyata keçirilir və həmçinin rayonlara da çatdırılma pulsuzdur.

Ardı →

Öz stilinizi seçin

Çantalar qadınlar üçün çox dəbdəbəli, əks cinsi başdan çıxardacaq qədər önəmli və özlərini ən yaxşı ifadə edə bilən vasitədir. İtalyanların yaradıcı olduqlarını və zövqlərində güclü hislərə sahip olduğunu hərkəs bilir, lakin bu da bir sirdir ki, İtaliya dünyada mövcud olan olan ən yaxşı dəri istehsalına ən uzun müddətdir sahib olan tək ölkədir, təxminən 600 ildir ki bunu davam etdirirlər. Əl çantaları hər zaman istifadə olunan və istər günlük iş yaxud da əyləncə yerlərində istərsədə önəmli görüşlərinizdə istifadə edə biləcəyiniz mükəmməl görünüşü və rahatlığı olan vasitədir.
qadın çantaları 


Ardı →