Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Qısa qara don - Necə yarandı

Qadınların vaz keçilməzi: Qara donlar

Qara rəng hər nə qədər matəm, yas əlaməti hesab olunsa da, qadın qarderobunun şah rəngidir. Məhz bu rəngdə biçilmiş qara donda xanımlar daha cazibədar, zərif və incə görünür. Qara rəngə təkcə kök xanımlar arıq görünmək üçün müraciət etmir. Nərmə-nazik xanımlar da sevə-sevə qara rəngi seçirlər. Kişilər isə nahaq yerə, qara don geyinən qadınların daha seksual göründüyünü iddia etmirlər. Çünki qara ehtirası və şəhvəti ifadə edir.
Davamı →

Yaz-yay makiyajı edərkən nələrə diqqət etməliyik

Öncəliklə qeyd edək ki, üzünüzdə sızanaq, qara nöqtələr və s. kimi problemlər varsa, onları makiyajla örtmək yerinə dərinizin sağlamlığı üçün ilk növbədə dərinizi bu problemlərdən təmizləmək məqsədilə təmizləyici və bəsləyici, dermatoloji sınaqlardan keçmiş vasitələrdən istifadə edin.

İndi isə keçək makiyaj və onun düzgün stifadəsinə. 
Davamı →

Məşhur modelyer Pyer Kardinin həyatını alt-üst edən qeyri adi qadın

Bu əfsanəvi modelyerin adı bu gün bütün dünyada tanınan markadır. Pyer Kardin 500-ə yaxın dəb ixtirasının müəllifidir, onun muzaları ən məşhur və gözəl aktrisalar olub. Bununla belə Kardin heç vaxt gizlətmirdi ki, qadınlar yalnız estetik obyekt olaraq onda maraq oyadır. Modelyerin sözlərinə görə, həyatında “ruhunu alt-üst edən” və yaradıcı təxəyyülü alovlandırmağı bacaran yalnız bir qadın olub.
Bu yazıda oxucuları aktrisa Janna Moro ilə tanış olana qədər qadınlardan uzaq gəzən modelyerin qeyri-adi həyat hekayəsi ilə tanış edirik.

Davamı →

Etro

İtalyan ənənələrinin layiqli davamçılarından biri olan «Etro» moda evi ancaq geyim deyil, həmçinin parfümeriya, ayaqqabı, çanta, mebel və parça istehsalı ilə məşğul olur. Bu italyan markası özündə klassik və lakonik tərzin birləşməsini, eyni zamanda, qədimliyi və zadəganlığı təcəssüm etdirir.
«Etro»nun kəşmir, ipək, kətan, pambıq kimi bənzərsiz parçalarına hər zaman böyük tələbat olub. Təsadüfi deyil ki, brend öz fəaliyyətinə 1968-ci ildə parça istehsalı ilə başlayıb. Məşhur italyan markaları öz kolleksiyalarının yaradılmasında «Etro»nun nəcib parçalarından istifadə edirlər.
Davamı →

Moda markalarının dijital rəqabəti - Araşdırma

Gemius-un araşdırmasına görə, Instagram moda sektorundakı reklam xərcləmələrinə görə, YouTube-u geridə buraxıb. Araşdırma 13-19 yanvar tarixlərini əhatə edir və moda və tekstil dünyasındakı dijital rəqabəti ələ alır.
Ziyaretçi sıxlığına görə zirvədə olan markalar
Gemius-un araşdırmasına görə, desktop üzərindən istifadəçilərin ən çox ziyarət etdiyi marka LC WAIKIKI olub. LC-dən sonrakı pillədə isə İspanyol moda nəhəngi Zara gəlir.
Davamı →

Giorgio Armanidən dəbə aid fikirlər

İtalyan modelyer, şəxsi moda imperiyası olan Corcio Armani (Giorgio Armani) dəbli görsənməyin sirrləri ilə bölüşüb. Aramani ayaqqabıda xəsislik etməməyə, gözəl ətirlənməyə və geyimlərin qışqırdıcı rənglərdə olmamasına çağırır.
Armani 1980-ci ildə yayınlanmış “American Gigolo” filmi ilə məşhurlaşıb. Baş rolda oynayan aktyor Riçard Gir yalnız Armani markası ilə geyinmiş və olduqca dəbli görkəmə sahib olmuşdur. Bu filmdən sonra kişilər məhz Riçard kimi görkəmə sahib olmaq istəyirdilər. Yəni pencək, şalvar, köynəklər və qalsutklar Armanidən olmalı idi.
Zərif olmaq — gözə girmək deyil, yaddaşlarda qalmaqdır. — C.Armani.
Davamı →

Zövqlü geyindiyinizi göstərən amillər

Belə deyirlər ki, zövqlər ətrafında mübahisə etmək olmaz. Müasir dəb də hər kəsə öz istədiyi tərzdə geyinməyə icazə verir. Lakin dəb dünyasının özünün yazılmamış qanunları var ki, onlara görə kimin zövqümüzü oxşadığını, kimin isə əksinə zövqümüzü korladığını müəyyən etmək olur.

Hər insan geyimində ümumi qaydaları nəzərə alıb öz imzasını qoymağı bacarmalıdır. Təbii ki, necə gəldi geyinənləri nəzərdə tutmuruq. Ancaq özünəməxsusluğu ilə fərqlənən şəxs modapərəst adına layiq görülə bilər.

1. Geyiminizlə bağlı hər gün tərif eşidirsiniz.
Davamı →

Qol saatlarına qulluq

Qol saatına da qulluq lazımdır. Belə ki, mexaniki saatlar daimi olaraq yoxlanılmalı, təmizlənməli, yağlanmalıdır. Mexaniki saatları yaxşı olar ki, qolunuzdan çıxardanda sonra qurasınız. Belə siz qurğuya olan təzyiqi azaltmış olacaqsınız. Mexaniki saatlarla idmanla məşğul olmaq olmaz. Saatın üstünə düşən güc onun uzunmüddətliyi və dəqiqliyinə təsir edir. Avtomatik qurulan saatları həftədə bir dəfə qurmaq kifayətdir.

Batareya ilə işləyən saatlar daha az qulluq tələb edirlər. Lakin bu saatları da bir müddətdən sonra ustaya təmizlətdirməyə, yağlamağa ehtiyac var. Yaxşı olar ki, batareyanı belə ustaya dəyişdirtdirəsiniz. Əgər saatınız suya davamlıdırsa, ustadan sonra mütləq test elətdirin, korpusun düzgün bağlandığına əmin olun. Kalendar mexanizmini korlamamaq üçün 20:00 – 06:00 arası tarixi dəişməyin. 
Davamı →

İlk butsların yaradıcısı

Adolf (Adi) Dassler alman sənayeçi və idman geyimləri dünyasında məşhur “Adidas” şirkətinin yaradıcısıdır (1948). Adolf Dassler Bavariyanın kiçik Gerçogenaurah şəhərciyində dünyaya gəlib. Onun anası paltaryuyan, atası isə çörəkçi idi. Birinci dünya müharibəsi başa çatdıqdan sonra Almaniyada vəziyyət elə də yaxşı deyildi və Dassler ailəsi üçün də pis günlər başlayır. 1920-ci ilin əvvəlində Dasslerlər ailə biznesi yaratmaq qərarına gəlirlər. Bu ailə biznesi isə çəkməçilik idi. Adolfun anasının paltar yumaq üçün istifadə etdiyi məkan emalatxanaya çevrilir. Adolf, onun böyük qardaşı Rudolf və atası burada ayaqqabını tikir, bacıları və anası isə kətandan model hazırlayırdılar. Ailənin istehsal etdiyi ilk məhsul yataq çəkmələri olur.

1924-cü ilin iyul ayında ailə artıq “Dassler qardaşlarının ayaqqabı fabriki”-nin əsasını qoymuşdu. Bu fabrikin isə öz növbəsində ailənin üzvləri də daxil olmaqla 12 işçisi var idi. Onlar birlikdə 1 gün ərzində 50 cüt ayaqqabı istehsal edirdilər.
Davamı →

Tom Ford

Tom Ford müasir dövrümüzün ən yaraşıqlı dizaynerlərindən biridir. O öz brendini yaradana qədər, bütün dəb dünyasında art-direktor olaraq ən çox gəlir qazanan dizayner idi. O Texas əsilli olsa da, Nyu Mexikoda yaşayıb və məktəbi burada bitirib. Daha sonra isə Nyu-Yorka gedərək universitetə qəbul olur və incəsənət tarixini öyrənir.

Lakin zamanla o bu sahəyə aid olmadığını başa düşür və təhsili atır. Bu zaman o memar olmağa qərar verir və məşhur Parsons məktəbinə daxil olur. Lakin burada da, bir neçə il təhsil aldıqdan sonra təhsilini yarıda qoyur. Tom Ford başa düşür ki, geyim dizaynerliyi məşğul olmaq istəyir. Bu səbəbdən də, təhsilini ataraq Parisə gedir.
Davamı →