Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Vətənpərvərlik modası (militari-stil)

Hardan və nədən başlanır vətən?

Ən tanınmış modelyer və  dizaynerlərin fikrincə,  vətən dəbdən də başlana bilər. Hər bir xalqın geyimində onun vətəninin bir parçası əks olunmalıdır. Bu gün vətənini sevən hər bir dəbli xanım öz qarderobunda vətənpərvərlik ruhlu geyimlərə, donlara üstünlük verməlidir.

Son dövrlər xaki rəngli əsgər geyimləri dəbdədir.

Ardı →

Kokteyl paltar

Kokteyl gecələri 1920-ci illərdə Amerikada yaranıb. Bu şənliklərdə iştirak edən xanımlar daima qeyri-adi donların axtarışında olublar. Əvvəlcə  xanımlar çox qısa olmayan donlar geyinirdilər. Bu donların fasonun fərqliliyi onların qolları və boynu açıq olmasında olub. Belə donları cəsarət edib geyinənlər əksəriyyəti subay gənc xanımlar olub.
Artıq 1930-cu illərdə  dar və düz ətəkli donlar dəbə minir. Bu cür geyimləri müxtəlif yaşlı xanımlar, həmçinin, evil qadınlar da geyinməyə başlayır.
Müxtəlif geyim formalarının artması kokteyl gecələri üçün donları  məşhurlaşdırıb. Bu günə qədər kokteyl ziyafətləri üçün donlar dəyişilir, yeniləşir və hər dəfə bu geyimlərə cürbəcür maraqlı detallar əlavə olunur.

Davamı →

Kombinezon

“Ən yeni dəbli geyim növü yaratmaq istəyirsənsə geriyə, keçmişə boylan!” Bu kəlmələr ən tanınmış modelyerlərin birinə məxsusdur.
Bu deyimdə böyük bir həqiqət var. Bu gün ən dəbli geyim növlərindən sayılan kombinezonlar da, heç şübhəsiz, keçmişə bir baxışdan, bir nəzərdən yaranıb. Kombinezonlar nə qədər müasir görünsə də, onların mənbəyi-kökü XVIII-XIX əsrə gedib çıxır.
Ardı →

Cins paltar

Dar cinslərdən tutmuş enli cinslərədək hamısı bu gün dəbdədir.
Hər bir hava şəraitindən, bütün dəb şıltaqlıqlarından asılı olmayaraq qarderobumuzda cins həmişə yuxarı asılqandadır. Niyə?
Əsr yarımdır, bu geyim növünə sevgi azalmır. Niyə?
Əvvəla, əfsanəvi dərəcədə universal geyimdir. İkincisi əyinə ideal oturan cinslər yaxın dost kimi səni heç vaxt, heç yerdə darda qoymaz.
Belə cinslərin bu gün əsas 5 növü mövcuddur:
1. Dar skinny cinslər
2. Düz cinslər
3. Enli cinslər
4. ultra-ceqqinslər
5. Boyfriend jeans
Davamı →

Fusion-moda

Hər dəfə eyni formada, eyni görkəmdə, eyni stildə geyinmək dəbdə monotonluğa gətirib çıxarır. Ən dəbli insanlar öz geyim formalarını gündən-günə dəyişməyə çalışır. Tanınmış modelyer, dizayner, hətta psixoloqlar belə hesab edirlər ki, bu hər bir insanın həyat tərzinə, iş əmsalına və bəzən də xarakterinə təsir edir. Aparılan təcrübələr də göstərir ki, belədə ətrafdakılar da sizi yaxşı qəbul edir.
Müxtəlif üslubları, müxtəlif stilləri birləşdirib, geyinərək, insanın öz obrazını da formalaşdırır. Bu mövzuda tanınmış dizayner və modelyerlərin təqdim etdiyi üslublarla sizi tanış edirik:


Ardı →

Armani vs Versace

Armani modelyerlərin kralı sayılırdı, əbəs deyil ki, nüfuzlu jurnal “Time” 1982-ci ildə Armaninin portretini üz qabığında yerləşdirmiş və belə bir sərlövhə dərc etmişdi: “Dahiyanə Corco Stili”.
Xeyli keçmiş Armaninin rəqibi meydana çıxdı və bu rəqabət Armaninin dincliyini əlindən aldı. Olimpi onunla bölüşən rəqibi kasıb zövqlü, özündən tez çıxan və işinin xatirinə hər şeyi məhv etməyə hazır insan idi. Dünya haqsızlıq üzərində qurulub. Armanini şöhrətə aparan yol asan olmayıb, rəqibi isə bu zirvəyə çox tez və rahatlıqla çatıb.


Ardı →

Geyim stilləri

Dəb yaranan  gündən özünün bir stili, üslubu, forması olub. Tanınmış dizayner və modelyerlərin fikrincə, hər geyimin öz yeri, vaxtı, vədəsi var. Hər geyimi hər yerdə və istədiyin vaxt geyinmək olmaz. Odur ki sizə tanınmış modelyer və dizaynerlərin hansı geyimi nə vaxt, harda  və necə geyinməyinin bir neçə üsulunu təqdim edirik.


1. Klassik   
Bu növ geyimlərdə artıq heç bir element gözə dəymir. Bu stil dəblə o qədər də ayaqlaşmır. Ciddi insanların stilidir və  dövlət əhəmiyyətli tədbirlərdə, məclislərdə istifadə olunur. Bunlar: klassik ingilis kostyumu,ingilis  yaxalıqlı düz biçimli palto, dizə qədər olan düz karandaş yubkalar, futlyar-donlar, düz biçimli şalvarlar.
Əsas rənglər: boz, ağ, bej və qəhvəyi


Ardı →

London dünya modasının mərkəzinə çevrilib

Araşdırmalar sübut edir ki, London artıq dünyanın moda mərkəzi sayıla bilər. Belə ki, London modaya görə Nyu-York və Parisi geridə qoyub, Londonu artıq dünya modasının paytaxtı hesab etmək olar. Bu şəhər bir il ərzində Nyu-York və Parisi geridə qoyub. Amerikanın «Global Language monitor» tədqiqat təşkilatının mütəxəssisləri belə nəticəyə gəlib. Araşdırmalara görə, Böyük Britaniya dizayneri Aleksandr Makkuinin vəfatından sonra, həmçinin mətbuatın Ketrin Middlton və Böyük Britaniya kraliçası II Yelizavetanın nəvəsinin toyuna yönələn diqqəti sayəsində London moda dünyasında birinciliyi əldə edib.


Ardı →

Cate Blanchett (Keyt Blanşet)

"İnsan vurulduğu anı heç vaxt unutmur"
Cate Blanchett (Keyt Blanşet) 1969-cu ildə Avstraliya-nın Melburn şəhərində dünyaya göz açıb. Onun ıo yaşı tamam olanda ailəyə ağır itki üz verir.Robert Blanchett ürək tutmasmdan dünyasını dəyişir və June uşaqlarmı təkbaşma böyütmək məcburiyyətində qalır. Ana övladları- nm bütün ehtiyaclarmı təmin etmək və onlara yaxşı təhsil vermək üçün əlindən gələni əsirgəmir. Cate orta təhsiliniMelburndakı metodist ("İnciV'i təbliğ edən ingi- lu-amerikan dini tdriqətinin tərəfdarları) qız kollecində alıb. Elə onun səhnəyə ilk çıxışı da burada baş tu- tub.Cate məktəbin dram dərnəyinin səhnələşdirdiyi bir neçə tamaşada rol alır. Sonradan təhsiliniMelburn uni- versitetinin iqtisadiyyat fakültəsində davam etdirənCate çox keçmir ki, qətiyyən bu sahənin adamı olmadı- ğmı anlayır və oxumağm daşmı atıb, İngiltərəyə səyahətə çıxır.  

Ardı →

Marta Stüart (Martha Stewart) I Brendlər

Insanların çoxlarının «brend xəstəsi» olduğunu desək yalan olmaz. Dünyada ən məşhur brendlər tanınmış insanların adı ilə bağlıdır. Eyni adlı brendin yaradıcısı olan Marta Stüart 1941-ci ildə Amerikanın Nyu-Cersi ştatında anadan olmuşdur. Onun ailəsi zəngin deyildi; Martadan əlavə ailədə daha beş uşaq vardı. Onların hər birinin tələbatlarını ödəmək isə o qədər də asan deyildi. Kollecdə təhsil alan Marta ilk dəfə 1967-ci ildə broker olaraq birjada işə başlamışdır. Müəyyən müddət sonra mərasim təşkilatçılığı işi ilə məşğul olmağa başlayan gələcək biznes ledi daha sonra kulinariya, toy və şənlik təşkilatçılığına dair kitablar nəşr etdirir.
Ardı →