Bilicilər necə məşq edir (Zarafat)

11 şərh

mr13
Çox gülməli və maraqlı
2ral
Nəfəs ala bilmirəm:)))))
fidan
Suala qulaq asanda hansı istifadəçi yadıma düşdü?Əlbəttə ki,mizantrop: Fəlsəfədə oxuyanlar Kantın epikürçü nəzəriyyəsinin obyektiv idrakın transsendentallığı məsələsinə irrasional baxışı haqda baş sındırırlar. protonun korpuskulyar quruluşunun kvarklara təsiri və s. haqdakı suala çox oxşayırdı.Əla!
papatürk
Lap başda qızın wild horse mahnısı(at kişnəməsi) qəfildən oxuması ayrı aləmdir))
bankir
mr13,bu videonun azərbaycanca versiyasını hazırlalaya bilərsinizmi? Lazımi xərcləri ödəyək.Nəsə bir prikol şey fikirləşək.
mr13
Ok fikirləşmək olar. mən Öz NHN dostlarımla məsləhətləşərəm. Əslində 1-2 ideya var amma burda yazsam maraqsız olar.
mr13
Əgər konkret təklif və ideyalar varsa şəxsi mesajla gözləyirəm.
IDEAL
Məncə əla fikirdi. Artıq təsəvvür edirəm bu klubda kimlərdə alınar. Onuda deyim ki, klubda KVN də iştirak etmiş aktyorluq qabiliyyəti olan birinidə tanıyıram. Məncə bu tip nə isə çəkiləcəksə gənc aktyorlara və ya belə qabiliyyəti olan insanlardan çəkilməlidi ki təbii alınsın.
rokfeller
Qazan və qaşıq da maraqlıdır.
mr13
mənim bu videoda ən sevdiyim an şəffaf qutu və onun içində əvvəl gələn balıq konservi sonra isə «squşonka» olmasıdır. adama elə gəlir ki, cavab düz verilməyib.
2ral
Иван Петрович Сидоров из плацкартного вагона Н5....Sual və ondan da maraqlı cavab. Virtual antinitrin,alfa-hiperon struktur,komezon:))