Rok musiqisi

  • Musiqi
Rock musiqi, ümumiyyətlə tək başına ifa edilməz. Sənətçi adı olaraq ortaya tək bir ad çıxa bilər, amma ümumiyyətlə bu musiqi növü, bir qrupla edilər. Vokalistin (mahnı oxuyan adam) yanında, elektro gitarist, bass gitarist, bateri, bir ya da iki ritim gitarist və klaviatura (piano, org, elektro-piyano vs.) vardır.
Rock musiqisi 1950-ci illərin əvvəllərindən ortaya çıxmışdır. Rock musiqisi axınının başlamasında Rock and Roll (və ya Rockun Roll) və rockabilly kimi musiqi növləri əhəmiyyətli rol oynamışlar. Rock musiqi Blues adlı musiqi növündən təsirlənmişdir. Onun üçün Blues fəlsəfəsini araşdırmadan rock musiqi fəlsəfəsi araşdırıla bilməz. Bluesi ixtira edən qaralar, ağlardan gördüyü zülm qarşısında üsyanlarını üstü bağlı bir şəkildə ifadə etmişlər. Bunu getdikcə inkişaf etdirən blues sənətçiləri bu zülmün üzərindəki örtüyü yavaş-yavaş qaldırmağa, musiqilərini də eyni şəkildə daha açıq hala gətirməyə başlamışlar. O dövrlərdə musiqi aləti ala bilmədikləri və ağların əsgərlərinə aid musiqi alətlərini istifadə etdiklərini unutmamalıyıq.

Yuxarıda adı çəkilən üfləməli çalğılar bu dövrlərdən gələn bir vərdişdir. Sözlərin və musiqinin üsyanı əks etdirməsi artıq getdikcə üsyan ölçüsünə girməyə başladı. Belə bir dövrdə rock adını eşitdirməyə başladı. Cazdan təsirlənən Blues artıq Rocku doğurmuşdu. Musiqidə elektro gitaranın istifadə edilməsinin ən böyük səbəbi isə distortion adı verilən səs efektinin qulaqları cırmaqlayıcı tonunun üsyanı və ağrını ən yaxşı şəkildə əks etdirdiyinin düşünülməsidir.
1950-ci illərin Rock sənətçiləri: Sam Phillips, Jackie Brenston ("Rocket 88" adlı albomuyla,), Bill Haley, Elvis Presley, Chuck Berry, Bo Diddley, Fats Domino, Little Richard, Jerry Lee Lewis, Yenə Vincent və digərləridir
Rock musiqisi artıq yavaş-yavaş gənclərin favorit musiqisinə girməyə başlamış, ağır sözləri və baş yelləmə tərzi ilə, gənclərin yaşadığı yetkinlik dövrü problemləri üzündən dünyaya üsyan etmələrini asanlaşdırmış, pop musiqiyə güclü bir rəqib olmuşdur.rok musiqisi
İngilis rokunun 1960-cı illərdə inkişafıyla "rock musiqi" tərifi yayılmışdır. "İngilis Fəthi" olaraq adlandırılan bir axınla, bu musiqi tərzi təkrar Amerikada yayıldı və xatiri sayılar bir təsirlə beynəlxalq bir fenomen halına gəldi. Rock indiki vaxtda bir çox növü altında saxlayaraq olduqca geniş şəkildə dinlənilən bir musiqi növü halına gəlmişdir. Bir çox növləri çıxmışdır bu musiqi növünün, aşağıda araşdıracağımız.
1970 dövrünə qədər ortaya çıxan Rock musiqi sənətçilərindən bəziləri bunlardır:The Rolling Stones, The Animals, The Yardbirds, The Kinks, The Who, The Pretty Things, The Sonics, The Shadows, Bob Dylan, The Byrds, Steve Harly və digərləridir. Megadeth, Black Sabbath, The Beatles və digərləridir.

1980 dövrü, Rok musiqinin əhəmiyyətli bir dövrüdür. Sözlər və musiqi get-gedə sərtləşməyə başlar və hard-rock ortaya çıxar. 1980-ci illərin hard-rock və Rock musiqi sənətçiləri Queen, Metallıca, Nirvana, Slayer,
Hard-rockdan sonra, musiqi və sözlər tamamilə sərtləşməyə başlar və ortaya heavy-metal çıxar. 1970 sonrası Rock musiqi sənətçiləri:Üsyankara, The Clash, The Damned, Black Flag, X Fear, Bad Brains, Twisted Sister, Sonic Youth, Big Black, Dust, The Buzzcocks, Green Day, The Killers, Guns and Roses, Black Sabbath, Radiohead, Cradle of Filth və digərləridir.

 

0 şərh