Рейтинг
+21.08

Onkoloji xəstəliklər

26 üzv, 49 topik

Xərçəng əleyhinə olan qidalar hansılardır?

Xərçəng dünya üzrə milyonlarla insana təsir edən və müxtəlif səbəblərdən meydana gələ bilən ciddi bir sağlamlıq problemidir. Müasir tibb elmi tədqiqatları xərçəngin inkişafı ilə qidalanma arasındakı əlaqəni dəfələrlə isbat etmişdir. Bu bloqda xərçəng riskini azaltmaq üçün hansı qidaların yeyilməsinin mühüm olduğunu və niyə bu qidaların sağlamlığımıza müsbət təsir göstərdiyini araşdıracağıq. Sağlam qidalanma tərzinin, xüsusilə də xərçəng kimi xəstəliklərlə mübarizədə necə mühüm bir rol oynadığını vurğulayacağıq. 


Davamı →

Süd vəzi xərçəngi qəfləti xəstəlik deyil

Süd vəzi xərçəngi, xərçəngin müəyyən bir növüdür. Qadınlarda daha çox yayılmışdır. Xüsusən də 40-45 yaşındakı qadınlar arasında ölüm səbəbinə görə ilk yeri tutur. Bu xəstəlik maliqnizasiyaya uğramış, yəni yararsız bir hüceyrənin kontroldan çıxmış şəkildə artıb çoxalması nəticəsində yaranır. Bu hüceyrənin çoxalması və xərçəng yaranması üçün uzun müddət tələb olunur. Yəni süd vəzi xərçəngi qəfləti xəstəlik deyil. İllərlə gizli şəkildə inkişaf edir və mütəmadi müayinə ilə erkən səviyyədə aşkar olunarsa sağalma ehtimalı 90-95% təşkil edir.


Davamı →

Xərçəng haqqında miflər

Xərçəng- yaşla bağlı xəstəlikdir
Bu, belə deyil.
Ənənəvi olaraq, biz xərçəngin yaşla əlaqəli xəstəlik olduğunu hesab edirdik. Ancaq son onilliklərdə o, çox gəncləşdi. Xəstəliyin zirvəsinin kifayət qədər yaşlı dövrə təsadüf etməsinə baxmayaraq, bu gün, məsələn, döş xərçəngi və ya servikal xərçəng diaqnozu qoyulmuş bir çox gənc qadınları görə bilirik. Üstəlik, bu xəstəlik onlarda olduqca aqressiv keçir və ölümə səbəb ola bilər. Bunun niyə belə olmasına dəqiq bir cavab yoxdur.

Davamı →

Qırmızı rəngli meyvə və tərəvəzlər prostat xəstəliklərinin qarşısını almağa kömək edə bilər

Prostat sonradan yaranmış bir orqan deyil. Kişi cinsində doğulan hər bir kəsdə bu doğulduğu ilk gündən var. Sadəcə olaraq 30-40 yaşdan sonra bu vəzidə müəyyən xəstəliklər başlaya bilər. Prostat vəzinin üç tip xəstəliyi var: iltihabi xəstəliklər, prostat vəzinin xoşxassəli və bədxassəli böyüməsi. İltihabi xəstəliklər gənc, təxminən 30-40 yaşlarda meydana çıxan və bu yaşda olan kişilər arasında “populyar” xəstəlikdir. Demək olar ki, həyatında prostat vəzinin iltihabını yaşamamış kişiyə nadir rast gəlinir. Bu təbii ki, orqanın yerləşməsinə, həyat tərzinə, qeyri-müntəzəm cinsi əlaqəyə, keçirilmiş iltihabi xəstəliklərə, partnyor sayının çox olmasına bağlı problemdir.

Davamı →

Lipoma şişləri nədir, niyə əmələ gəlir?

Çox adamda rast gəlinən dərialtı kiçik, orta, bəzən böyüyən piy toxumasından yaranan şişlərdir. Lipomanın alt qatı, yəni kökü hətta daha dərin, əzələni də keçərək sümüyə kimi çata bilər.
Bu maraqlı şiş növünün səbəblərini təqdim edirik:
  • Piy toxumasının maddələr mübadiləsinin və bir sıra fermentlərin pozulması. Nəticədə bir hissədə piy hüceyrələri qrup halında toplaşıb böyüyür. Orqanizm özü hormonlar vasitəsilə onların böyüməsini əngəlləmək istəsədə də, lipomalara üstün gəlmək olmur

Davamı →

Dəri xərçəngi

Dəri xərçəngi özündə yastıhüceyrəli və bazalhüceyrəli xərçəngi birləşdirir.
Dəri xərçəngi bədxassəli şişlərdən ölümün səbəbləri arasında axırıncı yerləri tutur. Bu dəri xərçənginin erkən aşkar oluna bilməsi və nisbi xoşxassəli gedişi ilə izah olunur.
Risk amilləri:
  • Ultrabənövşəyi şüalar və ionizəedici radiasiya
  • Peşə zərərləriDəridə müxtəlif mənşəli çapıq toxuması
  • İmmunosupressiya

Davamı →

Miomalar, fibromalar nədən yaranır?

Uşaqlığın mioması – uşaqlığın divarından, yetişməmiş miositlərindən inkişaf edən xoşxassəli şişdir. Bu törəmələrin sayı bir və daha çox ola bilir. Ölçüləri dəyişkəndir: düyü boyda da ola bilir, qreypfrut (sitrus meyvəsidir) boyda da. Mioma ya uşaqlığın divarında yerləşir, yaxud nazik ayaqcıqla kənara çıxır. Mioma böyüyüb ətraf toxumaları sıxmadıqca simptomsuz olur, yəni heç bir əlamətlə özünü büruzə vermir. Ayaqcıq üzərində olan miomalar bəzən burulur, bu zaman əmələ gələn düyünə qan getmir, nəticədə təcili cərrahi əməliyyat tələb edən kəskin ağrılar başlayır.
Davamı →

Qan şəkəri və xərçəng riski

Hamınız son illərdə xərçəng xəstəliyinin artdığına dair xəbərlər eşitmişiniz. Mən də bu suallarla tez-tez qarşılaşıram. Sualın cavabı bir çox insana, elə mənə də, çox bəsit gəlirdi. Son illərdə diaqnostika metodları inkişaf etdi və əvvəllər bilinməyən xərçəng növləri tapılmağa başladı.

Sual çox məntiqli olduğu üçün də bütün məlumatları süzgəcdən keçirməyə başladım. Şans üzümə güldü və 2 gün əvvəl Tibb Universitetində keçirilən bir toplantıda İstanbuldan gəlmiş bir onkoloqun çıxışında bir çox şey mənə məlum oldu.

Bu məsələ ilə bağlı silsilə yazılar olacaq. İndilik isə qısa faktlarla başlayacağam.



Davamı →

Alimlərdən xərçənglə bağlı vacib tövsiyə

Gündə cəmi 50-60 qram qozun qəbulu təxminən iki həftə ərzində süd vəzisi xərçəngi zamanı genlərin ekspressiyasını gözəçarpacaq dərəcədə dəyişdirir.
Bu nəticəyə Marşall Universitetindən (ABŞ) olan alimlər gəlib.

Universitetin biotibb elmləri professoru və tədqiqatın aparıcısı Eleyn Hardman qeyd edib ki, qozdan istifadə süd vəzisi xərçənginin inkişafını yavaşıdır.
Davamı →

Ağciyər xərçəngi

Ağciyər xərçəngi ən gizli gedən, çox vaxt bədxassəli olub, sürətlə residiv və metastaz verən xəstəlikdir. Kliniki formaları o qədər çoxdur ki, bir çox ağciyər xəstəliklərinin simptomları altında gizlənə bilir. Hazırda dünyada onkoloji xəstəliklər sırasında liderdir.

Risk faktorunda olanlar:
• İrsi, nəsildən keçmə — ən azı 3-5 qohumda bu növün olması;
• Ekzogen — aşırı tütün çəkmə, konsaragen çirkli hava ilə nəfəs almaq;
• Endogen — 50 yaşından sonra pnevmaniya, bronxit, endokrinopatiya və s. xroniki xəstəliklərdən əziyyət çəkmə.
Davamı →