Hər insanın bacarmalı olduğu 50 şey

Sağlam və məhsuldar bir həyat yaşaya bilməyin yolu, yeni bacarıqlar inkişaf etdirmək və öz-özünüzə kifayət edə bilməkdən keçir. Davamlı olaraq yeni şeylər öyrənmək, eyni zamanda özgüvəninizi də artırmağın ən təsirli üsullarından biridir. Başqalarına ehtiyac duymadan, bəzi işlərinizi praktiki yollara həll edə bilmək üçün təməl mövzularda bilgi sahibi olmalı, əlinizdən bir çox işin gəlməsini təmin etməlisiniz. Bu, həyatınız asanlaşdırar.

1. Od qalamaq – Od qalamağı öyrənmək; çətin vəziyyətlərdə, isinmə və işıqlanma kimi təməl və həyati ehtiyaclarımızı qarşılamağımızı təmin edə bilər.


2. Kompüterdən istifadə etmək – Günümüzdə, təməl kompüter biliyinə sahib olmaq, hardasa məcbur bir hala gəlib çıxıb. Öyrənin və ehtiyacı olanlara öyrədin.

3. Google-dan effektli bir şəkildə istifadə edə bilmək – Google, ehtiyacınız olan hər şeyi tapa bilməyinizə köməkçi ola bilər. Özünüzü inkişaf etdirmək üçün, effektiv axtarış üsulları kimi məqalələrdən yararlana bilərsiniz.

4. Ürək masajı və Heimlich manevri – Bir gün, ürək masajına ehtiyacı olan həyat yoldaşınız, uşaqlarınız və ya qonşularınız ola bilər. Gecikmədən, öyrənin.

5. Mexanika maşın sürməyi öyrənmək – Birdən, elə bir vəziyyət yaransa ki, mexanika maşın sürməli olsanız?

6. Yemək bişirmək – Yumurta, makaron kimi sadə şeyləri bişirməyi öyrənməlisiniz. Ən azından özünüzü doyura biləcək qədər.

7. İnsanların diqqətini cəlb edə biləcək bir hekayə anlatmaq – Əgər bir şeylər anlatarkən ətrafınızdakıların diqqətini toplamağı bacarmırsınızsa, bəlkə də danışmamalısınız.

8. Döyüşməyi öyrənmək və ya davanın qarşısını almaq
– Hər iki vəziyyətdə də qazanan siz olarsınız.

9. Pis xəbər verə bilmək – Üzücüdür, amma biriləri bunu etmək məcburiyyətindədir. Bir gün siz də məcbur qala bilərsiniz.

10. Təkər dəyişdirmək – Təkərlər hava ilə doludur və adətən, hava ilə dolu olan şeylər partlayar. Hazrılıqlı olmağınızda fayda var.


11. İş intervyusu – Həyəcan içində tərləməyin çox istədiyiniz o işi almağınıza kömək etməyəcəyi dəqiqdir.

12. Proqram hazırlamaq – Proqramsız olmaq vaxt itirmək demək olmaya bilər, lakin məhsuldarlığınızı artırmaq üçün proqramlı olmağınızda fyada var.

13. Sürətli oxumaq – Bəzən bir şeyləri tam oxumaq əvəzinə, ehtiyacınız olan şey, qısa bir müddətdə əldə edə biləcəyiniz ümumi bir fikirdir.

14.Adları xatırlamaq – Başqalarının sizi, “Ey, sən!” deyə çağırmağı xoşunuza gəlir?

15. Köçmək – Köçmək, hər zaman, düşündüyünüzdən daha çətindir. Nizamlı və proqramlı olun.

16. Az əşya ilə səyahət etmək – Sadəcə ehtiyacınız olanları özünüzlə götürmək, daha məsrəfsiz, daha asan və daha ağıllı bir işdir.

17. Polislərlə yaxşı yola getmək – Avtomobilinizi saxladıqları və ya qapınıza gəldikləri zaman, stres yaşamamaq üçün, polislərlə necə anlaşa biləcəyinizi öyrənin.

18. Yolu başa salmaq – Ən azından yaxın çevrənizi tanıyın və effektli şəkildə yol başa salmağı öyərnin.

19. İlk tibbi yardım – Hansısa bir yaranı sarıya bilmək üçün həkim olmağınıza ehtiyac yoxdur.

20. Üzmək
– Yer üzünün 71 % -i su ilə örtülüdür. Üzməyi öyrənmək yaxşı bir fikir ola bilər.



21. Avtomobili dayanacağa qoymaq
– Avtomobili dayanacağa qoymaq, asan görünməyinə rəğmən, bir çox insanın bacara bilmədiyi və çətinlik çəkdiyi bir mövzudur. Nəqliyyatdakı fərdi avtomobil sayını nəzərə alanada isə, bir o qədər də həssas.

22. Alkoqol limitinizi öyrənmək – Sərhədi keçməmək və özünüzü idarə edə bilmək üçün, öz limitlərinizi kəşf etməyinizdə fayda var.

23. Təzə meyvə-tərəvəz seçmək – Pis bir alış-veriş edib ruh düşkünlüyü yaşamaq istəmərsiniz.

24. Çəkic, balta və mişardan istifadə etmək – Sadə əl alətlərindən istifadə etməyi öyrənmək, bir çox işinizi tək başınıza həll edə bilmək üçün köməkçi olar.

25. Büdcə hazırlamaq – Bocunuzun olmağı xoş bir hal deyil. Öz büdcənizi hazırlamaq və buna bağlı qalmaq, həm güvəndə, həm də yaxşı hiss etdirər.

26. Ən az, iki xarici dil öyrənmək – Dünya əhalisinin sadəcə 25 %- i ingiliscə danışır. Yerdə qalan 75 % – lə də əlaqə qurmaq istəyə bilərsiniz.

27. Jim və pres hərəkəti – Düzgün yerinə yetirilməyən jim və pres hərəkətləri; vaxt itkisi olmaqla yanaşı, sizi incidər.

28. Kompliment etmək – Kompliment, kiməsə verə biləcəyiniz ən gözəl hədiyyələrdən birirdir, üstəlik pulsuzdur.

29. Anlaşma – Daha qazanclı bir anlaşmadan, sadəcə bir və ya iki cümlə uzaqdasınız.

30. Dinləmək – Daha çox dinləyib, daha az danışsanız, daha çox şey öyrənə bilər və daha az şey qaçırarsınız.

31. Dünya coğrafiyası – Öz kiçik dünyanızın xarici haqqında bir şey bilmirsinizsə, elə də çox şey bildiyinizi demək olmaz.

32. Sadə boyama, ağartma işləri – Sadə ağartma işləri üçün böyük məbləğlər ödəmək, ağıllı bir iş deyil.


33. Nitq söyləmək – Növbəti şirkət toplantısında, müdürünüz qısa bir açıqlama etməyinzi istəsə, hazırlıqlı olmağınızda fayda var. Yaxşı bir nitqin, özgüvəninizi artıracağı da dəqiqidir.

34. Poza vermək – Kim fotolarda daha gözəl görünmək istəməz? Rahat-rahat poza vermək və kameralara gülümsəmək üçün güzgü qarşısında məşq edə bilrəsiniz.

35. Sevgi münasibəti üçün əks cinslə tanışlıq – Uğurlu bir tanışlıqla, utandırıcı bir tanışlıq arasında incə bir xətt var. Əgər qarşınızdakı insanın çox üstünə getsəniz, itirərsiniz. Əgər lazım olan qədər çalışmasanız, yenə də itirərsiniz.

36. Qeyd etmək – Natamam və ya çətin anlaşılan qeydlər, təəssüf ki, işinizi asanlaşdırmaz. Resepti natamam olan bir yeməyin dadlı olmağı, təəssüf ki, çətin işdir.

37. Qonaq olmaq – Sayğılı bir qona qolmağı bacarmırsınızsa, otel otaqlarında daha çox vaxt keçirməli ola bilərsiniz.

38. Effektli bir ilk təəssürat yaratmaq – İlk təəssürat üçün əsla ikinci bir şansınız yoxdur.

39. Xəritə və ya kopasla istiqaməti tapmaq – Heç tanımadığınız bir yerdə, GPS alətiniz xarab olsa, nə edəcəksiniz?

40. Düymə tikmək – Yeni bir köynək almaqdan qat-qat daha ucuzdur.

41. Səs sistemi qurmaq – Bu qədər sadə bir iş üçün pul ödəmək elə də məntiqli deyil, bundan başqa, biraz da tənbəl işidir.

42. Klaviaturadan istifadə etmək – Klaviaturanızla daha sürətli yazmağı öyrənmək, sizə bol-bol zaman qazandıracaq.


43. Şəxsi məlumatlarınızı qorumaq – Şəxsi məlumatlarınızı oğurlatmaq, heç də xoş olmayan nəticələr doğura bilər. Diqqətli olun.

44. Sadə kompüter və ya internet təhlükəsizliyi – Heç kimin tapa bilməyəcəyi parollar qoymaq və ya virus proqramlarından istifadə edə bilmək üçün kompüter mühəndisi olmağınıza ehtiyac yoxdur.

45. Yalan deyildiyinin fərqində olmaq – Təəssüf ki, insanlar sizə yalan söyləyəcək. Kimə güvənə biləcəyinizi bilməlisiniz.

47. Ləkə aparmaq – Düymə tikmək kimi, bu da, yenisini almaqdan daha ucuzdur.

48. Evi təmiz saxlamaq – Təmiz və səliqəli bir ev, nizamlı bir həyatın açarıdır.

49. Körpəni tutmaq – Körpələri necə tutmalı olduğunuzu öyrənin. Zərər vermək istəmərsiniz, hər halda.


50. Akkumlyatoru yatan maşını, dəstəkləyici kabellə, və ya arxadan itələyərək işə salmaq – yeriməkdən və ya hər dəfə çəkən çağırmaqdan, və ya yerimək məcburiyyətində qalmaqdan daha asandır.

Hazırladı: Fidan Aslanova Red
Mənbə: www.uplifers.com 

0 şərh