Qadağan haqqında şeir

Öncə Ğ hərfi qadağan edildi
Sonra İ hərfi qadaan edildi
Sonra L hərf qadaan edld
Sonra Q hərf qadaan edd
Sonra H hərf adaan edd
Sonra F ərf adaan edd
Sonra D ər adaan edd
Sonra A ər aaan e
Sonr R ə n e
Son N ə ne
So Ə e
So e
S e
Ssssssssssssss!

© Moshe Shanin
Ruscadan uyğunlaşdıran: Zamin Hacı
 

0 şərh