Pornoqrafiya haqqında

Pornoqrafiya nədir və nədən qazanır? Porno-sənaye necə işləyir?
Bu gün porno sənayesi çox güclüdür. İldə 50 milyard dollar qazanan bu sənaye qısa müddətdə pornoqrafiya sahəsində də bir sıra yeniliklərə imza atıblar. Qəribə burasıdır ki, porno filmlərdən əldə edilən gəlirlər futbol, beysbol və baksetbolun birlikdə əldə etdiyi gəlirdən daha çoxdur.

Pornonun cinayətə təşviq etmə imkanı varmı? Aparılan araşdırmalar bunu təsdiq etmir. Hətta ilkin araşdırmalar nəticəsində belə məlum olub ki, pornoqrafiyanın açıq yayıldığı ölkələrdə cinsi cinayətlərin sayı həddindən artıq aşağıdır. 1995-ci ildə Yaponiyada aparılmış araşdırmadan sonra verilən rəy isə belədir: «Uşaqlar da daxil olmaqla, pornoqrafik materialları əldə etmək asanlaşdıqca təcavüzkarlıq, əxlaqsızlıq, hər cür cinsi cinayətlərin sayı azalmağa başlayıb. Uşaqlara təcavüz halları azaldığı qədər, onlara təcavüz edənlərin də sayı azalıb».

Janna Jameson,pornostar,pornoulduz,İndi isə məsələnin ən maraqlı tərəfi. İnsanlar pornoqrafiyaya nə qədər pul xərcləyir? İlkin məlumatlara görə, pornofilmə çəkilən bir qadın ən azı 50, ən çoxu isə 1500 dollar qazanır. Onlar saathesabı deyil, səhnə sayına görə maaş alırlar. Digər tərəfdən, aktrisalar ildə 500 min dollar qazana bilirlər. Bəzi porno ulduzları isə gənc yaşlarında o qədər varlanırlar ki, hətta pensiyaya belə çıxırlar. Ən zəngin porno starı isə Janna Jamesondur. O qısa müddətdə 30 milyon dollar pul qazanıb.

Pornoqrafik filmlərin çəkilməsi və bəzilərinin isə gizli şəkildə çəkilməsini həyata keçirən otellər də az deyil. Bu gün dünyada cütlüklərin ən çox qorxduğu otellər isə aşağıdakılardır: Hilton, Marriot, Hyyat, Şeraton və Holidey İnn. Bu otellərin illik gəlirlərinin 70 faizi porno filmlərin çəkilməsi üçün yer kirayələməkdən gəlir.

Bir başqa maraqlı xəbər daha. Dünyada pornoqrafik saytların sayı 4,2 milyondur. Professional olmayan saytları da buraya əlavə etsək, o zaman toplam 370 milyona çatır. Gündəlik porno araşdırması 68 milyon civarındadır. 2,5 milyard ədəd isə porno e-maillər göndərilir. İş yerlərində qadınların 13 faizi, kişilərin isə 20 faizi pornoqrafik filmləri izləyir.

İnternet isitfadəçilərinin 43 faizi porno saytları ziyarət edir.
İnternetdə porno izləyənlərin üçdə biri qadındır.
Porno izləmə vaxtı ortalama 15 dəqiqədir.

Hər il 20 min yeni porno film çəkilir
Qadın porno ulduzların illik qazancı 100 ilə 250 min arasındadır.Kişi porno ulduzların illik qazancı isə ortalama 40 min dollardır.
Porno izləyənlərin yüzdə 10-u bu sektora bağlı olduqlarını etiraf edir.
Porno saytların yalnız yüzdə 3-ündə yaş haqqında control ifadələr istənilir.
18 yaş və aşağı istifadəçilərin Googleda ən çox axtardığı 5 kəlmədən ikisi porno və seksdir.

Azərbaycan istifadəçiləri arasında ən məşhur porno kəlmələri isə bunlardır: azeri sex,azeri porno,milli azeri seksi,Azerbaycan seksi, azerbaycanli qizlarin seksi və s.

Mənbə 7gün qəzeti və internet məlumatları əsasında

P.S. Bilirəm ki Janna Jameson-un şəkillərini axtaracaqsınız. Ehtiyac yoxdur.Özüm onun erotik şəkili qoyuram:

pornoulduz,seksual qız,porn star Janna Jameson

 

13 şərh

Əliyev
Yorno-industriya yeganə sahələrdəndir ki orada qadınlar kişilərdən çox qazanır.
Azərbaycanda pornoqrafiya və erotika problemi varmı? Varsa həlli üçün nələri təklif edirsiniz?
Yucin
Mütləq olmalıdır hə pornoqrafiya? Olmasa dünya dağılar…
Türkəl
Cənab Əliyev, «pornoqrafiya problemi» dedikdə nəyi nəzərdə tutursunuz? Bu ifadənin mənasını açıqlaya bilərsiniz?
Yucin
:)) Bu millətin dərdi lap səni əldən saldıyee
Türkəl
Vallah maraqlıdır…
Yucin
Açıqlasın. Mənədə maraqlı gəldi.
Əliyev
Yəni ki pornoqrafiyaya münasibət, pornonun leqallaşdırılması,cəmiyyətdə pornonun mənfi və müsbət tərəflərinin müzakirəsinə münasibət və s. 
Bloqun adı pronoqrafiya və erotika sayılırsa və bloqu yaradan da bu problemləri araşdırmaq istədiyi üçün mənim yazım da buna uyğundur.
Türkəl
Məncə Azərbaycan hələ bu cür seksual inqilaba hazır deyil. Sirr deyil ki, gənc oğlanların 95%-i pornoqrafik filmlərə baxır ya da nə vaxtsa baxıb. Baxmadıqlarını təkid edənlərin çoxu isə qalanlarından ikiqat çox baxırlar. Amma bunun açıqlığa çıxmasına ehtiyac görmürəm.
Yucin
Birdə gənclərimizin çoxu indi porno operatordur. Səhv eləmirəmsə POV deyirlər ele şeyə. Birdən inkişaf eləsə çoxlu iş yeri açılar…
Pele
Səhf etmirsən.POV-point of view
bahar

Bircə o qalıb ki, eyni cinslilərin nigahı kimi bunu da Milli Məclisə çıxarsınlar.


Bunu da problemə çevirməsək 100% Avropadan geri qalacağıq.:))

Əliyev
Milli Məclisə çıxarılmasında da pis şey yoxdur. Əgər Türkiyədə və xarici ölkələrdə bu müzakirəyə çıxarılırsa bizdə də çıxarıla bilər.
bahar
Türkiyə və dediyin o.xarici ölkələrdə zorakılığa məruz qalan qadınlar üçün sığınacaq evləri açırlar. İndi bizim ölkə üçün ən aktual məsələlər bu cür problemlərdi. Yəni demək istəyirəm ki,pornaqrafiya kimi «Problemləri» özünə dərd eləməsən də olar.