Pornoqrafiya statistikası

İnternetdə qarşısı alına bilməyən pornoqrafiya eyni zamanda internetin böyük hissəsini əhatə edir.
Ən böyük porno istehsalçısı ABŞ, ən böyük müştəri qrupu isə Uzaq Şərqdir.
İnternet istifadəçilərinin 43 faizi porno tərkibli saytlara baxır.
İnternetdə porno tamaşaçılarının 2çdə ikisi qadındır.
Pornoya tamaşa etmək üçün orta müddəti 15 dəqiqədir.
Pornoya pul xərcləyən kütlənin 76 faizi Çin, Cənubi Koreya və Yaponiyadır.
4-cü yeri ABŞ tutur və onun hər ilbu sahədə xərclədiyi pulun məbləği 13.6 milyard dollardır.
Telekanallar, film studiyaları və otellər hər il bu sektordan milyonlarla dollar qazanır.
Dünyadakı bütün porno filmlərin 90 faizi ABŞ San Fernando vadisində çəkilir.
Hər il 20 min porno film çəkilir.
Qadın porno ulduzlarının illik qazancı 100 min ilə 250 min dollar arasındadır.
Kişi porno filmçiləri isə ildə sadəcə 40 min dollar qazanır.
Porno tamaşaçılarının 10 faizi bunun aludəçisi olduqlarını bildirirlər.
18 yaşdan az internet istifadəçilərinin ən çox axtardığı 5 kəlmədən ikisi porno və seksdir.

12 şərh

asel
ən acınacaqlı vəziyyət axırıncı bənddi.təəssüf
asel
bu nə idi, reklam?
asel
təəssüf
asel
naz əksər qızlarda var, o demək deyil ki, naz edən hamısı pis olur
asel
nəysə, bu barədə fikrim özümə qalsın
Ramil
Mən bir məlumat oxumuşdum ki, internetdə porno yönümlü axtarışlara görə Azərbaycan 100-cü yerdədir.
asel
burda tək mənim şərhlərim yox idi. yingyang da yazmışdı. amma elə görünür mən ozum ozumlə yazısmışam
pascal
asel, YingYang öz profilini deaktiv edib, (deyəsən kayzendən tamamilə gedib) deyə, bütün yazıları da silinib.
pascal
Niyə getdiyin az-çox anladım da, amma, yenə hyfislənirəm. Kayzendə bir səviyyəli istifadəçi daha azaldı. :(
pascal
asel, mən YingYangın profilini axtardım, tapmadım deyə bu fikrə gəldim. Amma, başqalarınında profillərinə də baxmaq istəyəndə, heç birinki görünmədi. Deyəsən saytda iş gedir, buna görə bəzi yerlər, o cümlədən mikroefir də açılmır. İnşallah, yanılaram dediyimdə, bəlkə də YingYang yenə aramızdadır.
asel
digər profillər açılmır, düzdü. amma yingyang gedib. hesabın bağlanmasın istəyirdi. artıq gedib.