Рейтинг
+22.35

Pornoqrafiya və erotika

23 üzv, 23 topik

KamaSutra "əlifbası"

Hərflər və erotika. Bəlkə də uyğunsuz görünə bilər. Lakin fransız illustratoru Malika Favre hərflərə seksual məna verərək onlardan Kamasutra-əlifbası düzəltmişdir.
Malika Fabre exhibition
Diqqəti çəkən odur ki, hər şəklin adı ona uyğun bir sözlə əlaqələndirilib. Bəzi hərflərdə homoseksualizm elementlərindəndə istifadə olunub.
LondondaPick me Up sərgisində göstərilmiş şəkillərin üzərində əməyi olanlar aşağıdakılardır:
Illustrations: Malika Favre
Interaction design: Guy Moorhouse
Graphics and identity: Present perfect
Lead Animators: Maki Yoshikura and Patrick Smith
Guest animators: Robin Davey, Liam Owen, Timothy Mc Court and Robert Milne

Hər bir şəkil 45 ingilis funtuna (çatdırılma da 8 funt) satılır.
Ardı →

Fahişəlik və ermənilər

Fahişəlik xəstəlikdirmi, həyat tərzidirmi, peşədirmi, əxlaq normasıdırmı, nədir sualı ilə kimə müraciət olunsa, hərə onu müxtəlif cür izah etməyə çalışacaq. Amma fahişəlik pisdirmi, yaxşıdırmı sualı ilə kimə müraciət olunsa, böyük əksəriyyət birmənalı şəkildə «bu, pisdir» deyəcək. Aydındır ki, elələri də olacaq ki, onlar «fahişə təkcə özünə pislik eləyir, oğru, rüşvətxor, korrupsioner isə cəmiyyətə» deyəcək. Bunun əksini düşünənlər də deyirlər ki, fahişələr fahişə olmayanlar üçün pis nümunədir. Bu yazıda da məqsədimiz fahişəliyin yaxşı, pis olduğunu araşdırmaq deyil. Baxmayaraq ki, Azərbaycanda hələ iki əsr əvvəl qeyri millətin və dinin daşıyıcıları olan qadınlardan məqsədli şəkildə təşkil olunmuş qeyri-əxlaqi yerlər vardı.


Ardı →

Qədim Roma fahişələri

Romada yüksək təbəqəyə aid nigahlı qadınlar yunan qadınlardan fərqli olaraq, ev dustağı deyildilər və ictimai həyatdan da sürgün edilməmişdilər.
Tez-tez çıxıb gəzər, teatrlara gedər, məbədləri, məhkəmələri ziyarət edərdilər. Onlara evlərində xüsusi müəllimlərdən təhsil almaq üçün də icazə verilirdi. Romalı qadınların Yunan qadınlardan daha azad olduqları faktdır.Bu azadlığı onlara bəxş edən isə Romanın patriarxal quruluşu idi. Yunanıstanda tacir sinifi aristokratlar zümrəsini iqtidardan devirməyi bacarmışdı. Romanın hakim sinfinə isə kimsə meydan oxuya bilməzdi. Aristokrat zümrəsi də bu hökmranlıqlarına əmin olduqlarından, şəhərdə hamının riayət etməli olduğu qaydaları tətbiq etməyə başladılar.
İlk imperator Avqust yuxarı təbəqədən olan qadınların evlənib uşaq doğmasını məcbur edən qərar verdi. Bu qərara etiraz əlaməti olaraq könüllü olaraq fahişəliyə üz tutan yüksək zümrəli qadınlar oldu.
Bu ərəfədə aşağı siniflər də patriarxal ailə quruluşlarına etiraz edərək dədə-babalarının cinsi adətlərini davam etdirməyə qərar verdilər.


Ardı →

Porno videoların gələcəyi

İnternetin inkişafı pornodan asılı olub. Yaranan dövrdən internetdə çoxlu pornoqrafik kontent (porno filmlər,erotik şəkillər,onlayn seks sifarişi) istifadəçiləri cəlb edib. İnternet traffikin böyük hissəsi məhz pornonun hesabına düşür.
Lakin indi porno-industriya gərgin durumdadır. Onlayn porno saytların gəlirləri 30-50% aşağı düşüb.Savanna Ştern (Savannah Stern) adlı porno-ulduz şikayətlənir ki onlayn seks videoları üçün əvvəllər hər çəkilişə görə 1000 dollar alırdısa indi 700 dolları güclə alır.
Məsələ burasındadır ki internetdə olan porno kontent yalnız 20-30 % leqaldır. Qalan porno videoların hamısı pirat şəkildə yerləşdirilir ki bu da porno istehsalçılarına böyük ziyan verir.
Davamı →

Pornoqrafiya statistikası

İnternetdə qarşısı alına bilməyən pornoqrafiya eyni zamanda internetin böyük hissəsini əhatə edir.
Ən böyük porno istehsalçısı ABŞ, ən böyük müştəri qrupu isə Uzaq Şərqdir.
İnternet istifadəçilərinin 43 faizi porno tərkibli saytlara baxır.
İnternetdə porno tamaşaçılarının 2çdə ikisi qadındır.
Pornoya tamaşa etmək üçün orta müddəti 15 dəqiqədir.
Pornoya pul xərcləyən kütlənin 76 faizi Çin, Cənubi Koreya və Yaponiyadır.
4-cü yeri ABŞ tutur və onun hər ilbu sahədə xərclədiyi pulun məbləği 13.6 milyard dollardır.
Telekanallar, film studiyaları və otellər hər il bu sektordan milyonlarla dollar qazanır.
Dünyadakı bütün porno filmlərin 90 faizi ABŞ San Fernando vadisində çəkilir.
Hər il 20 min porno film çəkilir.
Qadın porno ulduzlarının illik qazancı 100 min ilə 250 min dollar arasındadır.
Kişi porno filmçiləri isə ildə sadəcə 40 min dollar qazanır.
Porno tamaşaçılarının 10 faizi bunun aludəçisi olduqlarını bildirirlər.
18 yaşdan az internet istifadəçilərinin ən çox axtardığı 5 kəlmədən ikisi porno və seksdir.
Davamı →

Erotik pin-up modellər

Alberto Vargas pin-up qızları çəkən ən məşhur rəssamlardan biridir.Peruda anadan olub.Əsl adı Joaquin Alberto Vargas y Chávez olan bu rəssamın çəkdiyi qızların çoxu II Dünya müharibəsində amerikan təyyarələrinin çoxunun burun hissəsinə çəkilmişdi.

çox gözəl erotik qızın şəkli


Ardı →

Erotik qızlar Fritz Willis-in rəsmlərində

Fritz Willis ən məşhur pin-ap ustalarından olub.Çox maraqlıdır ki,onun pin-ap modellərinin əksəriyyətində öz arvadı çəkilib.Onun müştəriləri arasında Max Factor, Pepsi-cola, Warner Brothers kimi firmalar olub. Əsərləri Esquire kimi jurnallarda çıxan Frits Villis (1907 — 1979) Amerika pin-up sənətində öz yerini tutur.

ən məşhur və ən gözəl erotik pin-ap modellərindən biri


Ardı →